Michigan City Hyundai

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(39 reviews)
Visit Michigan City Hyundai
Sales hours: 9:00am to 7:00pm
Service hours: 7:30am to 5:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–5:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:30am–5:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:30am–5:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:30am–5:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:30am–5:00pm 9:00am–7:00pm
Saturday 7:30am–12:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (219) 259-3971 (219) 259-3971
Used (219) 259-3965 (219) 259-3965
Service (219) 210-4862 (219) 210-4862

Inventory

See all 109 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since June 2021.
From the moment you first step visit our showroom we're committed to getting to know your transportation needs. If you're in the market for a new or used Hyundai we'll make sure to match you with one that fits your style so you don't waste time test driving a car that doesn't meet your vehicle criteria. Our financing team meanwhile can make sure that your payment is one that fits comfortably within your budget while our parts and service centers work to ensure your next Hyundai Kona Santa Fe Sonata Tucson or Palisade is one that continues performing like new for years to come.
At Michigan City Hyundai We're Proud to Guide You Through Every Step of Car Ownership

Service center

Phone number (219) 210-4862

Service hours

Monday
7:30am–5:00pm
Tuesday
7:30am–5:00pm
Wednesday
7:30am–5:00pm
Thursday
7:30am–5:00pm
Friday
7:30am–5:00pm
Saturday
7:30am–12:00pm
Sunday
Closed

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(39 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Shame on you, Jim Ludington, GM for Michigan City

Shame on you, Jim Ludington, GM for Michigan City Hyundai! You broke our deal, you lied... just to make a little more money. We had a deal for a Palisade at MSRP. We were in touch a number of times as it shipped to you. When you realized the previous manager sold it without a market adjustment, you lied to break the deal! You lied and said you double sold my car. You lied that Payton Aubrey, our contact, had not been a manager at the dealership. You lied that you talked to Payton and that he "remembered the mistake he made" (If he remembered, he would have addressed it!). Mistakes happen and can be excused. Lack of character and worship of money cannot be fixed.

Dealer response

Jeppedy, thank you for taking the time to provide us with this feedback. We value hearing from our customers, and the inconvenience that occurred here at Michigan City Hyundai does not reflect our standards of customer service. If you have any questions or would care to discuss this further, please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. - The Michigan City Hyundai Team

Consumer response

I'd love to reach back out to you, but the issue I had was with your GM. Who would you like me to reach out to?

5.0

Amazing Sales Staff!

I have purchased several vehicles from Nielsen Hyundai Kia. I have nothing but good things to say about this dealership. It was the quickest deal I have ever made, and the service dept is amazing too. Thank you John Schmidt!

5.0

Great experience

Really nice people, very kind and friendly great attitudes and was very pleased with them. Highly recommend dealership to buy new or used car or truck or even getting work done on your car now

3.6

Disappointed

I love my car but i part broke off it and i took it in and they said the worrtiy would not pay for it i had the car a week

Dealer response

We are glad to hear you love your vehicle , we are here to help with all vehicle concerns. This part on your vehicle was determined to have encountered an impact as it had not simply fallen off. Hyundai has the best vehicle warranty in the country but the warranty states parts damaged due to impact do not meet replacement criteria. We would be glad to assist you in the repair of your vehicle and would love the opportunity to do so !

4.8

BEST EVER!

Best dealership I've ever bought from! Staff was so friendly, helpful, and quick to understand exactly what type of vehicle I wanted. Great about showing me lease coverage and policies too!

4.8

great job

Staff was very friendly knowlegeable and helpful. I will definstley reccomend them to othes...took time to show price comparisions and gave me my options in a clear manner

5.0

Nielsen Hyundai

We returned a leased Santa Fe and wanted to lease another. We stopped in one evening briefly and looked through the showroom and found a vehicle we liked. A salesperson spoke with us and took our information. We were awaiting the inspection on our vehicle. After the inspection we telephoned and much of the transaction was handled by phone. When we went into the process went smoothly and quickly.

5.0

satisfaction

This is my second lease with nielson Hyundai and I am very happy that i am already looking forward to my next lease. Am very pleased with Jerry and business manager. They both made me feel very comfortable making this deal.

5.0

Excellent

I would gladly refer friends or family to this dealership. The service and staff was very easy to work with. Many other dealerships I've been to just tried to sell me anything. This time I felt like they actually wanted to make sure I got what I wanted.

5.0

Repeat Customer

You can count on courteous service every step of the way with Nielsen Hyundai. The salesman, sales manager, finance manager, the service manager, and even the owner go out of their way to make the experience of buying & maintaining a car as pleasant as possible.

See all 39 reviews