Byers Volvo Cars

4.9
(911 reviews)
Visit Byers Volvo Cars
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 9:00am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Wednesday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Thursday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Friday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–5:00pm 9:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (866) 556-4514 (866) 556-4514
Used (877) 887-2369 (877) 887-2369
Service (888) 804-4041 (888) 804-4041

Inventory

See all 113 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since February 2009.
We appreciate the opportunity to earn your business on a new or pre-owned vehicle. We offer a wide range of services: Delivery of your new Volvo for free within 200 miles. Airport shuttle to Port Columbus airport. Free car washes any time! A new state of the art facility. Complimentary loaner vehicles for your servicing needs - And an excellent sales and service staff to make your experience at Byers Volvo enjoyable. Just ask and we will do what we can to accommodate your needs!
WE ARE NOW CONVENIENTLY OPEN THE LAST 2 SUNDAYS OF THE MONTH FROM 12:00 PM TO 4:00 PM

Service center

Phone number (888) 804-4041

Service hours

Monday
9:00am–6:00pm
Tuesday
9:00am–6:00pm
Wednesday
9:00am–6:00pm
Thursday
9:00am–6:00pm
Friday
9:00am–6:00pm
Saturday
9:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.9
(911 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

DO NOT GO HERE

Dustin Stygler- AVOID AT ALL COSTS. I was trying to buy a car from him remotely and without going into the dealer. 3 days ago, we make a deal, he told me It will be $500 deposit to hold, I said great "I will make the deposit ASAP, let me know how" and then he doesn't respond until 2 days later with the credit app link. I filled that out instantly and then this morning he said someone came in and sold it. What a xxxxty person to make me go through that, and have to wait for him all weekend to then tell me casually it's sold on Monday morning. Like dude- I was waiting on you!! I couldn't have been anymore direct. Get your xxxx together , Dustin. TOO ALL PROSPECTIVE BUYERS, I SUGGEST NOT USING DUSTIN OR GO SOMEWHERE ELSE. I don't want what happened to me, to happen to you. It's a waste of time for no reason. Zero respect for his clients. Trust me, you don't want to deal with him.

Dealer response

We apologize for the frustration this situation has caused you. This was a rare instance where another customer was dealing with another salesperson and purchased the vehicle first which was completely out of Dustin's control. We would like to make it up to you if there is any other vehicle you may be interested in at any of our locations, please let us know.

5.0

Buying for new Volvo and trade in

Dustin was good in managing clear communication in this process and I will definitely try again to buy Volvo Volvo from them. The dealership space could have been bigger

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo, AJ! We greatly appreciate your positive review and your support!

5.0

Excellent car buying experience

I am a repeat customer due to the ease and support I received at Byers Volvo on a previous new car purchase. During these unprecedented times, it was nice to be able to work with Dustin, mostly through email. Top notch process! He made the purchase of my XC40 very easy. Great team to do business with.

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo to purchase your new XC40, Deetra! We greatly appreciate your positive review and your support!

5.0

Volvo XC60 is amazing!!!

Bruce and Dustin were very informative and exceeding my expectations with customer service! They went over the features of the SUV and demonstrated many of the functions offered with the vehicle. I love the ride, the comfort, the sound system, Apple Play...all of it! Very impressed with the whole experience!!

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo to purchase your vehicle, Dorothy! We greatly appreciate your positive review and your support!

5.0

Used Audi Q5 - outstanding

Overall had a very positive experience purchasing a used Audi Q5. Although they had limited staff due to the stay at home order, Courtney was very responsive and helpful in scheduling the appointment and getting me started on time when I arrived. The rest of staff was also very knowledgeable and accommodating. It made for a very quick and easy process that had me in an out within a couple hours. Very much appreciated when the vehicle purchase was a must need.

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo for your vehicle purchase, Courtney! We greatly appreciate your review and your support!

5.0

Consistently good service

They are very steady and will try to work with you on prioritizing your needs. For example, they did not just put on new wipers but asked how they were and checked them, they were OK.

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo for your vehicle service! We greatly appreciate your review and your support!

5.0

Great Experience!!!

I just bought a new Volvo S60 from Byers Volvo and it was a wonderful experience. The buying process was as easy as pie and everyone at the dealership is fabulous to work with, from the GM down to the sales staff. I highly recommend them. When you are looking for a car, visit Byers Volvo. You won't be disappointed.

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo for your vehicle purchase, Kay! We greatly appreciate your review and your support!

1.0

Timmy

Dont buy car sold me 2012 Camaro had delivered 50 miles later powering steering out wont fix problems and they dont give a rat's xxx after u sign so beware of this dealership

Dealer response

We are sorry to hear about your experience, and can assure you our team completed a thorough inspection of the vehicle prior to listing it for sale. With that said, we do list our vehicles "as is", we do apologize for the experience, and ask that if you have any future questions or concerns that you please give us a call!

5.0

Great Service, buying and after...

Ended up buying from Byers even though we knew we are moving out of the state largely due to the service rendered, especially by AJ. And true to the nature, AJ and Byers continued to offer great service when need arose after we bought the car and moved out of the state.

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo Cars, we greatly appreciate your review and support!

5.0

Great Car Buying Experience!

As a first time car buyer I could not be more impressed with my experience! The staff took the time to educate me so I could feel good about my purchase. I would recommend this dealership to anyone in the Volvo market!

Dealer response

Thank you for choosing Byers Volvo Cars, we greatly appreciate your review and support!

Read all 911 reviews