Rick Hendrick Buick GMC

4.7
(909 reviews)
Visit Rick Hendrick Buick GMC
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–10:30pm 7:00am–7:00pm
Friday 9:00am–10:30pm 7:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–9:00pm 7:00am–5:00pm
Sunday 12:00pm–6:00pm Closed
2024 consumer dealer award View 2 awards
2024 consumer dealer award 2023 consumer dealer award
New (866) 309-4396 (866) 309-4396
Used (866) 569-6866 (866) 569-6866
Service (866) 569-8097 (866) 569-8097

Inventory

See all 295 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since June 2018.
Thank you for stopping by Rick Hendrick Buick GMC in Duluth GA. We are the new place in the Atlanta area specializing in new and pre-owned vehicle sales plus service & OEM parts. Formerly Lou Sobh Buick GMC Rick Hendrick Buick GMC is a member of the Hendrick Automotive Group with locations throughout the United States. Now one of five Hendrick Atlanta area locations Rick Hendrick Buick GMC is proud to provide Atlanta Buick and Atlanta GMC services.
Hendrick Red Tag Sales Event – No Payments for 90 Days
Nov 15th, 2022 through Jan 2nd, 2023

Service center

Phone number (866) 569-8097

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
7:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.7
(909 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Great dealership till they have your money.

Great dealership till they have your money. I’ve been trying to get my tag. My 30 day tag went dead and I can’t get this dealership to help me. I can’t drive my 2019 gmc sierra because Hendrick won’t help me with a tag or a new 30 day tag toll they figure this out. Disappointed and will never buy or advise others to buy here. Not nice or helpful after final signing.

1.0

Great dealership till they have your money.

Great dealership till they have your money. I’ve been trying to get my tag. My 30 day tag went dead and I can’t get this dealership to help me. I can’t drive my 2019 gmc sierra because Hendrick won’t help me with a tag or a new 30 day tag toll they figure this out. Disappointed and will never buy or advise others to buy here. Not nice or helpful after final signing.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

Mike stepped in for an agent I worked with a few days b4.

Mike stepped in for an agent I worked with a few days b4. He remembered that I had been in and provided personanble service. He was courteous in his hand off to other members of the team as they worked to take my trade-in and get my paperwork through the process. Andrew was professional, courteous, and fast with the wrap up of my financing. OB helped with the initial paperwork and was kind enough to help me move my items to the loaner they provided until my vehicle arrives later this week. From the front desk (pleasant and friendly service there 2) until you drive off the lot, this team was fantastic. It really is nice to have consistent and great service when making this kind of purchase. DB

5.0

Mike stepped in for an agent I worked with a few days b4.

Mike stepped in for an agent I worked with a few days b4. He remembered that I had been in and provided personanble service. He was courteous in his hand off to other members of the team as they worked to take my trade-in and get my paperwork through the process. Andrew was professional, courteous, and fast with the wrap up of my financing. OB helped with the initial paperwork and was kind enough to help me move my items to the loaner they provided until my vehicle arrives later this week. From the front desk (pleasant and friendly service there 2) until you drive off the lot, this team was fantastic. It really is nice to have consistent and great service when making this kind of purchase. DB

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hello D_bskn, thank you; we appreciate your feedback!

Show full review
5.0

Donald and Ryan Were awesome drove over two hours for a

Donald and Ryan Were awesome drove over two hours for a great deal. Ask for Donald if you want to get the deal you need.

5.0

Donald and Ryan Were awesome drove over two hours for a

Donald and Ryan Were awesome drove over two hours for a great deal. Ask for Donald if you want to get the deal you need.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Rickb, we're glad to hear you enjoyed your visit.

Show full review
1.0

Mark up sale price with these unnecessary dealer options.

Mark up sale price with these unnecessary dealer options. For example, charged 199 for wheel locks. Wheel locks are certainly cheaper at the auto parts store. Plus they come with certain options on your vehicle for free. Charge 500 dollars to tint the front glass. But the tint does not match the rear glass. The dealer options adds $4000-$6000 dollars back to the cost of the car. I was quoted for an item that had not been installed. That item was $2500. Just ridiculous! It’s not enough with these high interest rates, but now we have shady pricing with dealer options. Customers be ware

1.0

Mark up sale price with these unnecessary dealer options.

Mark up sale price with these unnecessary dealer options. For example, charged 199 for wheel locks. Wheel locks are certainly cheaper at the auto parts store. Plus they come with certain options on your vehicle for free. Charge 500 dollars to tint the front glass. But the tint does not match the rear glass. The dealer options adds $4000-$6000 dollars back to the cost of the car. I was quoted for an item that had not been installed. That item was $2500. Just ridiculous! It’s not enough with these high interest rates, but now we have shady pricing with dealer options. Customers be ware

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Emkency, Thank you for taking the time to leave us this a review. We always want to provide the best customer service and would greatly appreciate the opportunity to talk to you about your recent visit. At a time that works best for you, please contact Michael Dinardi 770-497-5900. We look forward to hearing from you soon.

Show full review
5.0

Rick Hendricks GMC Buick in Duluth, Georgia

I bought my car in June 2023. I went to have it Serviced March 28, 2024. I was greeted by Charlie Hoang in the service department. He was the most professional pleasant person I have ever met. He was so helpful and he made you feel it ease. He was not only nice to me but to everyone and was willing to help you in anyway. I will definitely use the dealership for my next service and check up because of his enthusiasm & my feeling comfortable there.

5.0

Rick Hendricks GMC Buick in Duluth, Georgia

I bought my car in June 2023. I went to have it Serviced March 28, 2024. I was greeted by Charlie Hoang in the service department. He was the most professional pleasant person I have ever met. He was so helpful and he made you feel it ease. He was not only nice to me but to everyone and was willing to help you in anyway. I will definitely use the dealership for my next service and check up because of his enthusiasm & my feeling comfortable there.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello Deborah Woody, we appreciate you taking the time to leave us this feedback.

Show full review
5.0

Service Department

Hendrick Automotive has consistently done a great job on my car and my son's car. Great customer service and attention to detail. The prices are within range of other dealers.

5.0

Service Department

Hendrick Automotive has consistently done a great job on my car and my son's car. Great customer service and attention to detail. The prices are within range of other dealers.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Satisfied Customer, we're so glad that we were able to go above and beyond your expectations!

Show full review
5.0

Great Service

Always has good service, the Facilities are always spruce up they get you in and and repair just what you ask for

5.0

Great Service

Always has good service, the Facilities are always spruce up they get you in and and repair just what you ask for

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Elrod, we're glad to hear you enjoyed your visit.

Show full review
5.0

Purchase 2019 GMC 2500

Very easy to work with. Ken was very helpful and had good energy and positive vibes.

5.0

Purchase 2019 GMC 2500

Very easy to work with. Ken was very helpful and had good energy and positive vibes.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Travis Clark, thank you for your kind words and this wonderful review!

Show full review
5.0

Satisfied with our purchase and Alex our sales man who

Satisfied with our purchase and Alex our sales man who assisted us! He was great! Would definitely recommend this dealership!

5.0

Satisfied with our purchase and Alex our sales man who

Satisfied with our purchase and Alex our sales man who assisted us! He was great! Would definitely recommend this dealership!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Gabriela_pedraza, we're glad to hear you enjoyed your visit.

Show full review
5.0

New Car Purchase!

I had a truly wonderful experience! I was so pleased with the gentlemen that helped me the day my car arrived. They made it all worth the drive!

5.0

New Car Purchase!

I had a truly wonderful experience! I was so pleased with the gentlemen that helped me the day my car arrived. They made it all worth the drive!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Mfh, we're so glad that we were able to go above and beyond your expectations!

Show full review
See all 909 reviews