Skip to main content

Naples Nissan

(1,527 reviews)
Visit Naples Nissan
Sales hours: 10:00am to 6:00pm
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 6:30am–5:30pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 6:30am–5:30pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 6:30am–5:30pm
Thursday 8:30am–8:00pm 6:30am–5:30pm
Friday 8:30am–8:00pm 6:30am–5:30pm
Saturday 8:30am–7:00pm 6:30am–3:00pm
Sunday 10:00am–6:00pm Closed

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

New (239) 216-5833 (239) 216-5833
Used (833) 546-6699 (833) 546-6699
Service (888) 812-8944 (888) 812-8944

Inventory

See all 157 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2026.
When you are looking for a Nissan the first place you should look is right here at Naples Nissan. We have one of the widest selections of new and used Nissan vehicles in southeast Florida and our finance department can get the best loan or lease deal that will help fit you into a Nissan within your budget.

We also know that dealerships are not a one-time visit. Our experienced service department is up to date with the latest processes and practices when it comes to diagnosing and repairing your Nissan and we only use genuine and OEM parts to make sure your vehicle stays on the road for you.
Naples Nissan - #1 Customer rated Nissan dealer in SW Florida.

Service center

Phone number (888) 812-8944

Service hours

Monday
6:30am–5:30pm
Tuesday
6:30am–5:30pm
Wednesday
6:30am–5:30pm
Thursday
6:30am–5:30pm
Friday
6:30am–5:30pm
Saturday
6:30am–3:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(1,527 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Naples Nissan from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Before bringing my vehicle to Naples Nissan for a routine oil change, it had never leaked any oil. During the service, they told me they had detected an oil leak. After I picked up the vehicle, it began leaking oil, so I took it to my mechanic, who found that the oil drain plug was loose. When I returned to Naples Nissan, they confirmed there was no other oil leak and that the oil was coming only from the drain plug area. My mechanic also found damage to the lower plastic cover and a missing clip, but Nissan refused to take responsibility. I purchased my vehicle there and have always had it serviced there, so this entire experience has seriously affected my trust in their service department. Very disappointing.

Before bringing my vehicle to Naples Nissan for a routine oil change, it had never leaked any oil. During the service, they told me they had detected an oil leak. After I picked up the vehicle, it began leaking oil, so I took it to my mechanic, who found that the oil drain plug was loose. When I returned to Naples Nissan, they confirmed there was no other oil leak and that the oil was coming only from the drain plug area. My mechanic also found damage to the lower plastic cover and a missing clip, but Nissan refused to take responsibility. I purchased my vehicle there and have always had it serviced there, so this entire experience has seriously affected my trust in their service department. Very disappointing.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

⚠️ WARNING: Please beware before purchasing from Naples Nissan. My experience with Naples Nissan left me feeling like there was a complete lack of integrity throughout the sales process. They will say whatever number you want to hear to get you through the door, but once you arrive, the numbers and information start changing depending on who you are speaking with. I felt pressured by the sales team, and then the pressure continued once I was sitting with the finance department. As a woman purchasing a vehicle, the entire experience was especially uncomfortable. To make matters worse, I purchased a brand-new, very expensive vehicle and never received the floor mats that I was charged $330 for. When I later asked about them, I was told that because it had been more than 30 days, they would not know whether the mats had ever been received. If I could give Naples Nissan zero stars based on my experience, I would.

⚠️ WARNING: Please beware before purchasing from Naples Nissan. My experience with Naples Nissan left me feeling like there was a complete lack of integrity throughout the sales process. They will say whatever number you want to hear to get you through the door, but once you arrive, the numbers and information start changing depending on who you are speaking with. I felt pressured by the sales team, and then the pressure continued once I was sitting with the finance department. As a woman purchasing a vehicle, the entire experience was especially uncomfortable. To make matters worse, I purchased a brand-new, very expensive vehicle and never received the floor mats that I was charged $330 for. When I later asked about them, I was told that because it had been more than 30 days, they would not know whether the mats had ever been received. If I could give Naples Nissan zero stars based on my experience, I would.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

It’s a shame that we spoke three days ago and that this is the first time I’m hearing about your concerns. As I mentioned to you on the phone, if you had contacted me within 30 days of purchasing the vehicle and let me know that you were missing the floor mats, I would have been more than happy to provide you with a set of mats at MSRP. However, since the vehicle was purchased a year ago, I had no way of knowing that the mats you had in the vehicle were not the original floor mats provided at the time of purchase. I also wish you had shared your experience with me when we spoke three days ago, particularly your concerns about feeling uncomfortable during the purchasing process. Had I known about that experience at the time, I would have appreciated the opportunity to speak with you and address the situation with my team so that we could make the necessary corrections. Again, this is the first time these concerns have been brought to my attention. If I had been made aware of them in a timely manner, I truly believe I could have addressed your concerns and worked toward a resolution. On a personal note, I am married and have three beautiful women in my life—my wife and two daughters. I would never want them, or any customer, to come into my dealership and feel uncomfortable or disrespected. That is not the experience I want anyone to have. Thank you for taking the time to share your feedback. I’m genuinely sorry that we were unable to resolve the concerns you brought to my attention regarding the floor mats, and I appreciate the opportunity to hear your perspective. Sincerely, Justin True

Show full review

Purchase was easy and any questions were quickly handled and the sale was consummated within a couple of hours. This purchase was my third QX60 in the last nine years!

Purchase was easy and any questions were quickly handled and the sale was consummated within a couple of hours. This purchase was my third QX60 in the last nine years!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

Show full review

I had an excellent experience working with Brian. My car unexpectedly needed a major repair, and he made the entire process smooth and stress-free. He was honest, patient, and took the time to explain all of my options without any pressure. Thanks to Brian?s help, I was able to trade in my car and drive home in a brand-new Nissan Rogue SV. I really appreciate his professionalism and outstanding customer service. I highly recommend asking for Brian if you?re looking for a great car-buying experience!

I had an excellent experience working with Brian. My car unexpectedly needed a major repair, and he made the entire process smooth and stress-free. He was honest, patient, and took the time to explain all of my options without any pressure. Thanks to Brian?s help, I was able to trade in my car and drive home in a brand-new Nissan Rogue SV. I really appreciate his professionalism and outstanding customer service. I highly recommend asking for Brian if you?re looking for a great car-buying experience!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Yosmani, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

Show full review

It was time For my oil change I received a call From dealership to remind me which I thought was very accommodating That it was due and they conviently arranged for my vehicle to be locked up At my home and dropped back Off to me when It was completed.

It was time For my oil change I received a call From dealership to remind me which I thought was very accommodating That it was due and they conviently arranged for my vehicle to be locked up At my home and dropped back Off to me when It was completed.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Kimberly, we greatly appreciate you sharing your experience. Your satisfaction is very important to us here at Naples Nissan and positive feedback means the world to our staff, particularly the team member that personally assisted you. Thank you! We look forward to exceeding your expectations on your next visit.

Show full review

I have a great experience overall ,the customer service team are great they always make me smile when they talk to me.Erick makes me feel good about the way they treat me as a person and not just as a customer.

I have a great experience overall ,the customer service team are great they always make me smile when they talk to me.Erick makes me feel good about the way they treat me as a person and not just as a customer.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello Jasmin, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Naples Nissan. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

Show full review

My Advisor James is the best. Always professional. Well done on the service and the car is clean. The rest of the Dealership is also professional. And the Facilities are spotless. I?ve been a Nissan owner for over 20 years love their cars.

My Advisor James is the best. Always professional. Well done on the service and the car is clean. The rest of the Dealership is also professional. And the Facilities are spotless. I?ve been a Nissan owner for over 20 years love their cars.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Naples Nissan. We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

Show full review

The service advisor James is very knowledgeable. Service is very thorough. The work is done in a timely manner if you are waiting. Facility is clean and everyone is very friendly.

The service advisor James is very knowledgeable. Service is very thorough. The work is done in a timely manner if you are waiting. Facility is clean and everyone is very friendly.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Monique, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

Show full review

Great service and really helpful workers! Went out of their way to make appointment work for me! Took extra care to keep my car clean!

Great service and really helpful workers! Went out of their way to make appointment work for me! Took extra care to keep my car clean!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Julia, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

Show full review

Christian does a great job in the service department for me and works with me on my appointments most of the time I?m in a hurry

Christian does a great job in the service department for me and works with me on my appointments most of the time I?m in a hurry

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Antonio, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

Show full review
See all 737 reviews

Related searches near you