Conley Buick GMC

4.7 out of 5 4.7

Reviews

4.7 out of 5 4.7
99 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    January 29, 2021

    Great dealership and staff! Everyone is very friendly and always provide great service! I was in and out in no time for my oil change! I would recommend... Conley Buick GMC to everyone!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, we're glad everything was completed quickly and to your satisfaction! Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it.... Thank you for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

  • 5.0 out of 5
    November 15, 2020

    This dealerships has 100 *****'s from me. I recently purchased my 2nd Vehicle thru Conley and once again had a positive, no pressure buying experience.... I would recommend this dealership to anyone whom wants a easy and fun buying experience from an incredible team. I love my 2020 GMC Terrain.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! We always strive to provide top quality service to every guest, and are p...leased to hear that you enjoyed your experience here at Conley Buick GMC!

  • April 2, 2018

    Drive a little and save a lot! Best experience Ive ever had, painless and effortless. Friendly and polite staff, everyone makes you feel welcome. Thank... you!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    No thanks needed, we are happy to help! Please let us know if there is anything else we can do to assist you.

  • 4.0 out of 5
    October 31, 2020

    My buying process went well and whenever we have used the service department in the past they have been excellent. When trying to order a cargo mat the... following up had been terrible. I left a voicemail, no call back. Called 2 weeks later and Mr. Baker wasn?t sure if it was ordered and said he would get back with me. I called a week later and was told the order was sitting in the parts department. Still no call.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, thanks for taking the time to leave a review. Our team is committed to providing each of our guests with the best automotive experience, so we app...reciate your feedback. If there's absolutely anything we can do to turn your experience around, please don't hesitate to reach out directly and let us know. Take care.

  • 1.0 out of 5
    October 18, 2020

    Discovered defective batteries are not being replaced with new ones under warranty. GMC is using remanufactured batteries. That is why I was only getting... 1 year out of the batteries. Dealerships are also charging for labor ( $40) to install when it should be free.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    #1 We do not use remanufactured Batteries, not sure where we could even get one? I cant speak for Sunset GMC though #2 if your vehicle was a 2016 the... battery would be out of warranty on this last one #3 you stated in your other review "I have had the battery replaced in my 2016 GMC Terrain 3 times in the last 4 years by Sunset GMC"- We ARE NOT SUNSET GMC we are Conley Buick GMC in Bradenton. If you have bought 3 batteries from Sunset in the last 3 years and are unhappy with their batteries I would reach out to them to try and see if they will help you. Again I cant speak for them. If you had bought 3 batteries from us in 3 years and they all failed after 1 year, I personally would have bought you a new one. -Chris Conley

  • 1.0 out of 5
    September 28, 2020

    My husband and I took our 2009 GMC Sierra there to have our Drive shaft replaced, Matt from the service department told us that they werent able to get... a GM Part which is what we wanted, we were told by Matt in the service department that it would be months before a GM Part was available and that they only way to fix the car was to go with an aftermarket part, the part they wanted to put on our vehicle cost almost double than the GM Part we wanted, our bill was over 2000.00, not even a month later the drive shaft was leaking and making noise I contacted Conley and spoke with Seth who told me to take it to the nearest GM Dealer to have it looked at, by this time we were over 2 hours from this dealership and it wasnt safe for us to drive the vehicle back to them, the dealer near me got us in Monday Morning, the GM dealer called both myself and Conley and stated the drive shaft needed replaced, Randy from conley fought with the dealership and myself and refused to pay for the part, Randy stated that he wanted me to pay 1200.00 to the new dealer to put a GM Part on and then bring him the bad part to decide whether or not I would get reimbursed from Conley for the broken part, at this point I filed a complaint through GM because of the lack of willingness to fix the issue i was having, Conley refused to communicate with the GM Reps, even after several phone calls and also wasnt communicating with the new GM Dealer, Randy was rude, condescending and completely unprofessional when I did speak to him on the phone, he very rarely returned phone calls. Randys unwillingness to communicate effectively with all parties in regards to fixing the issue with the defective drive shaft, drug out the repair of my vehicle for 3 weeks, leaving me with over 600.00 in rental car expenses, bc my son was admittedtothechildren's hospital. If Randy would have put the GM Part in that was initially requested my vehicle would have only been in the shop for 1 week. I sent an email request through the dealerships website to have an owner contact me which as of today still hasnt happened. I will never reccomend this dealership to anyone, especially with the issues that I have had to deal with.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappoint...ed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (941) 755-8531 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us.

  • 5.0 out of 5
    September 25, 2020

    Our service rep, Nick, was courteous and professional. The repair was completed in a reasonable amount of time. I would recommend Conley Buick/GMC to... friends and family.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our staff is committed to providing each of our clients with the best automotive experience! Thank you again for choosing Conley Buick GMC and we hope... to see you again.

  • 5.0 out of 5
    September 19, 2020

    Great place to look around and if needed purchase. Great people. Was very comfortable and found everyone help full and nice. The building was clean... and well coming . Even the service department was clean and nice. Was an excellent place to do business.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, thank you so much for your positive comments about Conley Buick GMC! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we ca...n do for you.

  • 5.0 out of 5
    September 4, 2020

    It was late in the afternoon my car was breaking down. They made room for us took care of us and got us repaired and out on our way

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, we're so glad that we were able to go above and beyond your expectations! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can... do for you.

  • 5.0 out of 5
    August 10, 2020

    I brought my vehicle in for An AC issues. I was very pleased. They had to order a part, but the whole time from arrival to checking out was under an hour.... While I waited I enjoyed their comfortable seating and excellent WiFi. Matthew was very efficient and explained everything to me. I will be making this my new dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Conley Buick GMC and we hope to see you again soon! Please let us... know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

View More Reviews