Mercedes-Benz of Ft. Pierce

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.0
(241 reviews)
Visit Mercedes-Benz of Ft. Pierce
Sales hours: 9:00am to 7:00pm
Service hours: 7:00am to 5:30pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–5:30pm 9:00am–7:00pm
Tuesday 7:00am–5:30pm 9:00am–7:00pm
Wednesday 7:00am–5:30pm 9:00am–7:00pm
Thursday 7:00am–5:30pm 9:00am–7:00pm
Friday 7:00am–5:30pm 9:00am–7:00pm
Saturday 8:00am–3:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (772) 618-4313 (772) 618-4313
Used (772) 618-4354 (772) 618-4354
Service (772) 618-4551 (772) 618-4551

Inventory

See all 49 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2016.
Mercedes-Benz of Ft. Pierce Serving Ft. Pierce Port St. Lucie Palm City Stuart Vero Beach FL
Complimentary valet pick-up & delivery including the use of a MB courtesy vehicle for all your servicing needs

Service center

Phone number (772) 618-4551

Service hours

Monday
7:00am–5:30pm
Tuesday
7:00am–5:30pm
Wednesday
7:00am–5:30pm
Thursday
7:00am–5:30pm
Friday
7:00am–5:30pm
Saturday
8:00am–3:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.0
(241 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

I was impressed by Mercedes Benz of Fort Pierce before.

I was impressed by Mercedes Benz of Fort Pierce before. I was impressed again. I came to get a new lease and I wanted a GLC300. I had the pleasure to work with George S. From the very start George showed us that he was ready to do everything to find the right car for my wife and me. Hard as it is to get a GLC right now, George managed to locate the right car for us and work out a great deal for us. He was always ready to walk an extra mile for us, adding his personal touch to his high professionalism. The deal was done effortlessly and to our great satisfaction. When confusion occurred with our lease termination process, George dealt with the issue quickly and efficiently. He did not leave us hanging and provided flawless service. Thank you, George! Thank you, Coggin Mercedes!

5.0

Service department is exceptional.

Service department is exceptional. Fast, accommodating, and very thorough. My advisor Mr Ford was knowledgeable and very empathetic. Would highly recommend this dealership

1.0

Poor experience

Had a really bad experience when we went to pick up our new car ( which we ordered there and purchased from them) and trade in our Range Rover. We were quoted a price for our trade in that we agreed to by both us and the dealership. Plus signed an agreement with the trade in price on it. When we went to pick up our new vehicle and trade in our car, the manager Reif comes in and tries to take $3000. off the price of our trade in. This was extremely unprofessional and poor business. My wife and I were so disappointed and ready to walk. The manager Reif gives us a song and dance about used car prices going down. Then Reif tells us he will be a good guy and take a hit if we will split the difference of $3000 with him. We said no that is not what you people agreed to with us. After I tell him my brother had just bought a car there the same week and sense our displeasure, he backed off and said let’s acted like this conversation never happened and I will eat the $3000. dollars. You talk about killing any excitement to buying a brand new car. It was a totally unprofessional experience. One I will never forget. That sales manager Reif put a horrible taste in mine and my wife’s mouth. There needs to be follow up by upper management here before I would recommend this dealership to anyone.

Dealer response

We strive for 100% customer satisfaction and when we fail I try to review all opportunities for improvement. Coaching training and properly staffing my dealership are extremely important to our success and our customer’s experience. Please feel free to contact me to discuss your experience. David Doll, General Manager (772) 577-2694

1.0

Don’t sell your car here

Switch and bait rip off- I’m a doc n bought cars from them for decades. I called to sell one I bought from them 2 years ago- they said go to their app to get appraisal n they’d give me that. I went there for agreed appt, and they tried to jip me down by $900.

Dealer response

Chris, thank you for taking the time to leave a review. I apologize for the negative experience you had during your appointment. Our goal is to ensure that everyone who visits us has an excellent experience from start to finish and I am sorry that was not the case for you. I would appreciate the opportunity to speak with you and discuss the situation and hopefully come to a resolution. I will be contacting you, but if we are not able to connect at that time, please contact me at your earliest convenience. David Doll, General Manager (772) 577-2694

5.0

After week shopping for car in different dealerships,

After week shopping for car in different dealerships, went to fort pierce Mercedes Benz, and Aaron Lewis one of car dealers made my experience so much easier and pleasant so I bought the car in half hr , no games just straight to the point ,

5.0

Just leases a Mercedes SUV.

Just leases a Mercedes SUV. The experience was great. They took my 2020 Mercedes’ and put me in a new one. Same price with nothing down. Salesperson Michelle was amazing. Very professional and knowledgeably. I love my new car and have used Ft Pierce Mercedes’ for service and always had a great experience . Next Mercedes’ dealership around and great salesperson in Michelle , .

5.0

Very positive experience, no pressure sales and Michele

Very positive experience, no pressure sales and Michele Goff was incredible to work with. I would recommend this dealership, and Michele, to anyone looking for a Mercedes.

5.0

What a dealership SHOULD be!

What a dealership SHOULD be! Sales executive George and manager Brian are honest, thoughtful and efficient. They take the extra time to make sure you are not only satisfied but knowledgeable about all of your options.

5.0

Russell and his staff were friendly also very easy to

Russell and his staff were friendly also very easy to deal with no games while negotiating truly a great experience.

1.0

Feb 1, 2022. Needed service work, computer on engine...

Feb 1, 2022. Needed service work, computer on engine needed replacement. Bill was $1600. Paid bill, computer installed wrong. Car worked on for over 2 hours, done wrong. Couldn't drive 90 miles home. Finally got loaner car, REAL BAD! Service did not know what is going on, couldn't fix problems. Girl loaning me car didn't show me anything about loaner. Couldn't get car started, headlights set on bright, couldn't turn off for 90 miles into traffic. Now am stuck with another 4 hours of driving back to get the car that should have been fixed! If you use this service Department you will be treated like xxxx and the personnel in the department don't give a xxxx. DONT BUY A CAR FROM THIS DEALER!!!

See all 241 reviews