Advantage Chrysler Jeep Dodge RAM

(3.7) 16 reviews

Dealer on Cars.com since October 2016

Currently in stock!

Call This Dealer

New Used Service

Today's Hours

Sales 8:30 AM - 7:00 PM
Service 8:00 AM - 5:00 PM
Mon 8:30 AM - 8:00 PM
Tue 8:30 AM - 8:00 PM
Wed 8:30 AM - 8:00 PM
Thu 8:30 AM - 8:00 PM
Fri 8:30 AM - 8:00 PM
Sat 8:30 AM - 7:00 PM
Sun 12:00 PM - 5:00 PM
Mon 7:30 AM - 6:00 PM
Tue 7:30 AM - 6:00 PM
Wed 7:30 AM - 6:00 PM
Thu 7:30 AM - 6:00 PM
Fri 7:30 AM - 6:00 PM
Sat 8:00 AM - 5:00 PM
Sun Closed

Reviews

3.7
16 lifetime reviews.
  • Worth the drive from Orlando!

    They promised the advertised price wouldn't change when we got there and it didn't! Totally transparent process and straight up about it. My kind of d

    ...

    ealer.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you! We are glad to have you as part of our growing Advantage Chrysler Dodge Jeep Ram family!


  • Terrible

    I called about a used car and they told me someone was driving it and they had to get it back. The next day I went there to drive the car and liked i

    ...

    t but it was filthy inside and out. Also, as I was driving it, the woman who accompanied us, said, I didn't know this was a hybrid. It wasn't. She just did not know their product. As I did the paperwork they said they cleaned it but they did NOT. There was even dirt and dried grass all around the spare tire. The spare tire appeared to have been removed and just thrown back in there. When I complained, they said their Detail department had gone home so I basically had to accept it "as is". I cleaned it myself and found chocolate, candy, popcorn, french fries, jewelry, hair ties, etc. I am shocked that a dealership would sell a car like this. I guess that's why they never followed up on the sale, no survey or anything.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I do apologize on behalf of our dealership. We have gotten to the bottom of this and have took care of the staff. We do not operate this way and would

    ...

    like to discuss making this up to you . If you could please give me a call I would make sure you are taken care of.


  • Best service ever!

    Love this place! Came here to see about buying a car and thought i couldnt walked out with a brand new one with less payments then i was paying! The s

    ...

    taff was so friendly and walked me threw everything!!!!

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you! Welcome to the Advantage family!


Read all reviews

See All In-Stock Inventory


Service & Repair

Service Reviews

3.7

1 lifetime reviews of the Service Department.

  • they are so misleading in the service department a

    Stay far away from this service department. Quoted over $1300 more than another shop quoted for the same repairs. Wanted to charge me $118 for for dif

    ...

    ferential oil, that cost $14 at an Auto Parts store and thats not including labor. Inflated prices with bad attitudes. Please do not use these people. I now know why another customer the day before was screaming at them....I should have stayed away after that.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I apologize for any confusion and I am sorry that you had such a bad experience. I wish you would have stopped in and talked with my General Manager a

    ...

    nd resolved the issue before giving such a harsh review. Please stop by when you have a chance and give us the oppertunity to atleast explain our pricing.


Read all Service & Repair reviews
Service Pricing

    Oil, Filter Change

    $19.95 and up*

    Battery Service

    $14.95 and up*

    Car Wash

    Complimentary

See All Service & Price Information

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Special Offers

This dealership offers 699 Offers on 18 Models

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2016

There is a reason why Advantage is a premier new and used Chrysler, Dodge, Jeep and Ram dealer for Mt Dora. It's because we provide quality automobiles at prices our customers can afford. Our knowledgeable staff will answer your questions, help you find the right car, and assist with financing. So if you're looking for a new or used Chrysler, Dodge, Jeep or Ram in Orlando, Casselberry, or Sanford to the Villages, Florida stop in to Advantage CDJR and we'll get you into the car of your dreams! Have questions to ask first? Call Rachel Foley, Internet Manager at 352-735-3777

"Low Prices, Great Selection and Small Town Service!"
Advantage Chrysler Jeep Dodge RAM
18311 US-441 Mt Dora, FL 32757
New (888) 474-1178
Used (888) 474-1371
Service (888) 474-1388
Map data ©2015 Google. Map and directions are informational only. No representation is made or warranty given as to their content, road conditions, route usability or expeditiousness. User assumes all risk of use. Classified Ventures and their suppliers assume no responsibility for any loss resulting from such use.