Hyundai of Cottonwood

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.2
(120 reviews)
Visit Hyundai of Cottonwood
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Service Sales
Monday 8:00am–4:30pm 8:00am–7:00pm
Tuesday 8:00am–4:30pm 8:00am–7:00pm
Wednesday 8:00am–4:30pm 8:00am–7:00pm
Thursday 8:00am–4:30pm 8:00am–7:00pm
Friday 8:00am–4:30pm 8:00am–7:00pm
Saturday Closed 8:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (928) 239-3472 (928) 239-3472
Used (928) 239-4574 (928) 239-4574
Service (928) 239-3436 (928) 239-3436

Inventory

See all 222 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since November 2019.
We at Hyundai of Cottonwood have always devoted our time to serving our customers to the best of our ability. We are a quick and worthwhile drive for anyone looking to buy a new or used car in the Phoenix area. Once you come and experience the difference that your Phoenix area Hyundai dealer brings you will see the pride that we put into our dealership. We're better and we'll prove it.
We're Better - We'll Prove it!

Service center

Phone number (928) 239-3436

Service hours

Monday
8:00am–4:30pm
Tuesday
8:00am–4:30pm
Wednesday
8:00am–4:30pm
Thursday
8:00am–4:30pm
Friday
8:00am–4:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.2
(120 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Needs a professional staff

the sales representative Wyatt was very unprofessional, I went looking for a car for my girlfriends friend. we tried to get her a new Hyundai but it didn't workout, during the process I was trying to explain to her what was going on as her friend because this was her first time and Wyatt told me to shut up as he got this, but what he didn't know was he was pushing her into the deal and she didn't like it so I tried to stop it the as I told him it just wouldn't workout he laughed in our face and said "whatever"

Dealer response

Caleb, we are not pleased to hear of the incident you described in this review. We want nothing more than to work with you to correct this situation as soon as possible. Please feel free to contact us at your earliest convenience. Regards, Hyundai of Cottonwood Team

5.0

Great Buying Experience

Fantastic buying experience. Debi Velo and staff made the buying process easy and painless. I got a terrific deal, and I am very happy with my 2022 Hyundai Accent. Everyone was so helpful and courteous. One of the best car dealerships I have ever done business with!

Dealer response

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at Hyundai Of Cottonwood and congratulations on your new vehicle! Buying a new car is a huge step and we’re honored that we got to be a part of it. Please feel free to reach out if you need anything! Regards, Hyundai of Cottonwood Team

5.0

My new car

I have been wanting a newer car for awhile. I knew when my son went to work at Larry Greene Hyundai that he would find me just the right car, and I was right!! The entire team was great, friendly snd fast . Everyone involved made buying my car a pleasant experience . I will certainly tell everyone to go to Larry Greene and check out what they have to offer and say hi to Ryan and the rest of the team.

Dealer response

Lynn, Hyundai Of Cottonwood would like to thank you for taking the time to submit this amazing feedback. Our team works hard at maintaining top notch customer service and they will be ecstatic to hear you left our store satisfied. We are very appreciative of your five-star review and recommendation! We thank you for continually trusting us with your car buying needs and it was a pleasure working with you. We hope you enjoy your new vehicle and we look forward to working with you again! Regards, Hyundai of Cottonwood Team

5.0

Great dealer that treats you like family

Larry Green Hyundai manager Steve and salesman George worked to get my mother in law into a new car. I would strongly recommend this dealer to anyone looking for a new or used car. They will treat you fairly and work to make you a happy customer

Dealer response

Thank you for this amazing review! We appreciate you for letting others know about your experience! If you ever need anything in the future, please don't hesitate to let us know. Take care! Regards, Hyundai of Cottonwood Team

1.0

I purchased a new car from hyundai of cottonwood on...

I purchased a new car from hyundai of cottonwood on 11/4021 and traded in my car at that time. After a few weeks I started recieving collection calls from Hyundai Financial stateing my car was not paid off at which point I contacted Mike from finance at the dealership. He told me the car was just paid off on the 11/15/21 yet after several more weeks of collections calls I contacted Hyundai Finacial who told me payment was never made. This is rediculus for a dealership to take a car in trade and not handle payoff in a timly matter. I have purchased several new cars and havde never heard of such a think. They need to get there act together and fix this. I am only hoping this does not affect my excellent credit rating or I will seek legal advise at such time. I originally gave this dealership a 5 star rating for service but after what I have been through the past month all Faith I had in them is gone and would now give lower then 1 if possible for there lack of follow through after the sale which I guess is all theu care about. Very unhappy now and disappointed. they took a happy customer with a good review and turn is sour, what a shame. Considering I drove two hours to this dealership to make this purchase to bad they could not do there job to finish this transactio out in a professional way.

5.0

Awesome

I just wanted to take a minute to rate my experience at Hyundai of Cottonwood! As you can see i gave them 5 stars, Im so happy to finally get the car i wanted! Considering we live three hours away, We appreciate all the hard work this dealership put through, it was fast and easy transaction. Most specifically wanted to give high praises to our sales agent Brianna Epperson, who was extremely helpful with the whole process !! It was nice all the way through the end, Thank you all so much!!

Dealer response

It is wonderful to hear that our team was able to provide you with a great experience! We really appreciate this feedback and we will share it with them. Thank you and if you have any questions about the work that was done please feel free to contact us. Regards, Hyundai of Cottonwood Team

5.0

We bought two 2021 HYUNDAIS IN 2 weeks due to the most...

We bought two 2021 HYUNDAIS IN 2 weeks due to the most honest salesperson GEORGE: GREAT DEALS ON new cars + on trade ins. Must meet him to be believed. John/Deb Frank

Dealer response

John, thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We work hard to make sure our guests have an awesome experience. We will share your comments with our team and we look forward to working with you again down the road. Regards, Hyundai of Cottonwood Team

4.3

Recommend

Orlando was a pleasure to work with. The dealership is very comfortable, no pressure and nice people. Overall a good experience. I would recommend them.

4.7

Purchased a new Tucson from this dealership.

Purchased new Tucson because my older one was so reliable. Local dealership provided what I was looking for. No pressure salesman. Hyundai makes a quality vehicle.

5.0

Superior Customer Service

We were new to the buying process and on a tight budget. Steven and George took the time to help us find the vehicle that fit our budget and our needs. They were very understanding and courteous and took the time to ensure we had the best buying experience we’ve ever had!

See all 120 reviews