Performance Chrysler Jeep Dodge RAM

3.8
(561 reviews)
Visit Performance Chrysler Jeep Dodge RAM
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 7:30am–8:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm 7:30am–8:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm 7:30am–8:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 7:30am–8:00pm
Friday 9:00am–6:00pm 8:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed

Contact seller

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

New (888) 803-1468 (888) 803-1468
Used (888) 802-8415 (888) 802-8415
Service (866) 901-2752 (866) 901-2752

Inventory

See all 716 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since December 2007.
Welcome to Performance Chrysler Jeep Dodge Ram! Located in Columbus OH Performance CJDR is proud to serve Columbus Lancaster Chillicothe & Dublin Ohio. From the moment you walk into our showroom you'll know our commitment to Customer Service is second to none. We strive to make your experience with Performance CJDR a good one - for the life of your vehicle. Whether you need to Purchase Finance working with over 30 Lenders Service New/Pre-Owned Chrysler Jeep Dodge or Ram you've come to the right place. Interested in other vehicle Makes don't worry we've got you covered there as well. Stop by to see our selection! 888-802-8415.
We will put a Smile on your face. Every customer. Every vehicle. Every day.

Service center

Phone number (866) 901-2752

Service hours

Monday
7:30am–8:00pm
Tuesday
7:30am–8:00pm
Wednesday
7:30am–8:00pm
Thursday
7:30am–8:00pm
Friday
8:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.8
(561 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Can in to the dealership to meet with Jon Williams.

Can in to the dealership to meet with Jon Williams. Waited around for over 45 minutes he never did show up. Ok so if was busy with another customer then he should have at least came and knowledged that I was there. So I just walked out. I sent Jon a email letting him I was there, and after 45 minutes I left. No reply back, from him. So that tells me everything about him. HE DON'T CARE!!!!.

1.0

Can in to the dealership to meet with Jon Williams.

Can in to the dealership to meet with Jon Williams. Waited around for over 45 minutes he never did show up. Ok so if was busy with another customer then he should have at least came and knowledged that I was there. So I just walked out. I sent Jon a email letting him I was there, and after 45 minutes I left. No reply back, from him. So that tells me everything about him. HE DON'T CARE!!!!.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello Ron, Customer satisfaction is important to us here at Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus. Given the opportunity, I would like to speak with you about the level of customer care you received from our Sales Team during your recent visit. Please email me your preferred contact information so we can discuss your feedback further. Thank you, Chris Manofsky General Sales Manager cmanofsky@performancecdj.com Performance CDJ Family

Show full review
1.0

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019 Jeep

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019 Jeep Compass with 39,000 miles-- brakes, rotors, an auxiliary battery to be replaced. Last Friday, my Jeep stopped working again. I had it towed to Performance. Mike Guinther called me to tell me my other auxiliary battery now needed replaced & it was going to cost $389. When I questioned why this wasn't detected a month & a half ago, Mike Guinther became very rude & very condescending & even hung up on me when I then opted to have my jeep towed to Mark Wahlberg because of his nasty attitude. I'm now in a 2024 Buick Encore GX. I would never suggest anyone get their vehicle serviced here because of Mike Guinther & the way I was treated by him.

1.0

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019 Jeep

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019 Jeep Compass with 39,000 miles-- brakes, rotors, an auxiliary battery to be replaced. Last Friday, my Jeep stopped working again. I had it towed to Performance. Mike Guinther called me to tell me my other auxiliary battery now needed replaced & it was going to cost $389. When I questioned why this wasn't detected a month & a half ago, Mike Guinther became very rude & very condescending & even hung up on me when I then opted to have my jeep towed to Mark Wahlberg because of his nasty attitude. I'm now in a 2024 Buick Encore GX. I would never suggest anyone get their vehicle serviced here because of Mike Guinther & the way I was treated by him.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hello. Please know that we take customer feedback very seriously here at Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus and I would like the opportunity to speak with you about the level of communication and overall customer care you received while working with our Service Team to replace the auxiliary battery in your 2019 Jeep Compass. Please email me with your preferred contact information. Sincerely, Heather Parsons Service Manager hparsons@Performancecdj.com Performance CJDR Family

Show full review
5.0

William Long was my sales person.

William Long was my sales person. He knew I was coming in and and met me in the parking lot. He had the car I was interested in right there ready for my inspection and road test. There were few little glitches in the paper work, But Will worked to get those resolved. Will always made me fill like he was on my side through the whole process. I liked the way I was treated. I won't hesitate to comeback. I will recommend your dealership to my friends and family.

5.0

William Long was my sales person.

William Long was my sales person. He knew I was coming in and and met me in the parking lot. He had the car I was interested in right there ready for my inspection and road test. There were few little glitches in the paper work, But Will worked to get those resolved. Will always made me fill like he was on my side through the whole process. I liked the way I was treated. I won't hesitate to comeback. I will recommend your dealership to my friends and family.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

It's great to hear about your positive experience with our team at Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus. We'll continue working hard and ensuring all our customers feel valued and cared for, just like you did. Thank you for the recommendations.

Show full review
1.0

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019 Jeep Compass with 39,000 miles-- brakes, rotors, an auxiliary battery to be replaced. Last Friday, my Jeep stopped working again. I had it towed to Performance. Mike Guinther called me to tell my other auxiliary battery now needed replaced & it was going to cost $389. When I questioned why this wasn't detected a month & a half ago, Mike Guinther became very rude & very condescending & even hung up on me when I then opted to have my jeep towed to Mark Wahlberg because of his nasty attitude. I'm now in a 2024 Buick GX. I would never suggest anyone get their vehicle serviced here because of Mike Guinther & the way I was treated by him.

1.0

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019

A month & a half ago, I spent $1300 for work on 2019 Jeep Compass with 39,000 miles-- brakes, rotors, an auxiliary battery to be replaced. Last Friday, my Jeep stopped working again. I had it towed to Performance. Mike Guinther called me to tell my other auxiliary battery now needed replaced & it was going to cost $389. When I questioned why this wasn't detected a month & a half ago, Mike Guinther became very rude & very condescending & even hung up on me when I then opted to have my jeep towed to Mark Wahlberg because of his nasty attitude. I'm now in a 2024 Buick GX. I would never suggest anyone get their vehicle serviced here because of Mike Guinther & the way I was treated by him.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Marcella, We pride ourselves on the world class standards we maintain here at Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus. I would appreciate the opportunity to discuss the level of customer service that you received from our Service Team regarding a brake, rotor, and auxiliary battery replacement on your 2019 Jeep Compass. Could you please email your preferred contact information to me? Thank you, Heather Parsons Service Manager hparsons@Performancecdj.com Performance CJDR Family

Show full review
5.0

I am a repeat customer with Performance because they do a

I am a repeat customer with Performance because they do a great job. When it comes time to buy my next car I will be back.

5.0

I am a repeat customer with Performance because they do a

I am a repeat customer with Performance because they do a great job. When it comes time to buy my next car I will be back.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We appreciate your loyalty to Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus. It's rewarding to hear you've been satisfied with our service during all visits, making us your top choice for future vehicle purchase.

Show full review
1.0

The service center is the worse service center I have

The service center is the worse service center I have ever dealt with. My vehicle was in the shop multiple times and has been damaged by them multiple times while in their possession for over 4 months. Based off some of the reviews, including this one, it seems that if you buy a car from them that is not brand new, or a Jeep, Chrysler, or Dodge, you will have tons of problems with your vehicle and they will treat you how they see fit while taking your money. They aren’t the friendliest people or the best when it comes to communication. I went by to check on my vehicle without them knowing I was coming and just sat and watch for a bit in the parking lot. The service center employees fly through the parking lot in customer cars like it’s a race track purposely hitting bumps and riding up on curbs. With the damage done to my vehicle and the almost 20 extra miles put on it for no reason, and an employees phone connected to my car, I can only imagine how they treat the vehicles in their possession. They also admitted to giving me a vehicle without having it serviced first. The issues listed in this review only cover a few of the many, many problems I’ve had with them. Stay far, far away from this place especially if you are thinking of buying something used. The one star is because I have to rate them in order to submit this review. UPDATE: Took the vehicle to a shop because it was making noises. Reported this to Performance and heard nothing back. The shop is saying that when the dealership did the work, they damaged my steering column. To the point that the air bag could go off and the only way to fix the damage the Performance service center did is to replace the entire steering column. The mechanic showed me what was done and was confused as to why they were even in the steering column. The work that was done by Performance did not require them to be anywhere near the steering wheel. The other thing, besides body damage by Performance, was the weird thumping sound the vehicle makes. The mechanic said that Performance put the vehicle back together in a rush and probably didn’t do it correctly as there were hoses out of place and the engine filter was just sitting on top of the transmission in the corner and not even latched back in to place. NEVER and I mean NEVER take your vehicle to their service center. This is the shadiest place I have ever dealt with.

1.0

The service center is the worse service center I have

The service center is the worse service center I have ever dealt with. My vehicle was in the shop multiple times and has been damaged by them multiple times while in their possession for over 4 months. Based off some of the reviews, including this one, it seems that if you buy a car from them that is not brand new, or a Jeep, Chrysler, or Dodge, you will have tons of problems with your vehicle and they will treat you how they see fit while taking your money. They aren’t the friendliest people or the best when it comes to communication. I went by to check on my vehicle without them knowing I was coming and just sat and watch for a bit in the parking lot. The service center employees fly through the parking lot in customer cars like it’s a race track purposely hitting bumps and riding up on curbs. With the damage done to my vehicle and the almost 20 extra miles put on it for no reason, and an employees phone connected to my car, I can only imagine how they treat the vehicles in their possession. They also admitted to giving me a vehicle without having it serviced first. The issues listed in this review only cover a few of the many, many problems I’ve had with them. Stay far, far away from this place especially if you are thinking of buying something used. The one star is because I have to rate them in order to submit this review. UPDATE: Took the vehicle to a shop because it was making noises. Reported this to Performance and heard nothing back. The shop is saying that when the dealership did the work, they damaged my steering column. To the point that the air bag could go off and the only way to fix the damage the Performance service center did is to replace the entire steering column. The mechanic showed me what was done and was confused as to why they were even in the steering column. The work that was done by Performance did not require them to be anywhere near the steering wheel. The other thing, besides body damage by Performance, was the weird thumping sound the vehicle makes. The mechanic said that Performance put the vehicle back together in a rush and probably didn’t do it correctly as there were hoses out of place and the engine filter was just sitting on top of the transmission in the corner and not even latched back in to place. NEVER and I mean NEVER take your vehicle to their service center. This is the shadiest place I have ever dealt with.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
1 person out of 1 found this review helpful.
Show full review
5.0

They have changed a lot since the last time I visited

They have changed a lot since the last time I visited Great customer service Waiting room, very nice after their remodel And I have to mention five stars for Jason Johnson in the service department he made sure that all my needs were met really seem to enjoy his job. Keep up the good work Jason

5.0

They have changed a lot since the last time I visited

They have changed a lot since the last time I visited Great customer service Waiting room, very nice after their remodel And I have to mention five stars for Jason Johnson in the service department he made sure that all my needs were met really seem to enjoy his job. Keep up the good work Jason

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

It's fantastic to hear about your visit and we're pleased that our team, especially in the service department, contributed substantially towards your positive experience. Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus appreciates its high evaluation. Thank you for emphasizing our remodeled waiting room as well.

Show full review
1.0

I bought this Jeep brand New 12/06/2023 It has a small

I bought this Jeep brand New 12/06/2023 It has a small dent in the driver’s door, before agreeing to purchase it i was told it would be removed with paint less dent removal I have the text messages from the salesman and bring it back, I did after 5 days and was told 3 days later they decided to bondo the car instead and repaint it I was very unhappy that this was not what was agreed upon and now i have a 45,000.00 jeep with bondo and repainted. A week later was told come get it, 30 minutes later was called the dealership dented it again put filler in another spot and repainted it. I had been stating i wanted a new car without filler or repainting, went to get it 3rd time the collision system light was on filler dust in the car and ridge lines from where it had been taped and repainted 2x and a chip in the driver’s door. when i picked it up 5 days later the paint ridge was filed and the paint does not match the rest of the car they offered to apply 15.00 door guard stickers over the messed up paint and extend the warranty, I have been told too bad we can paint it a 3rd time. I have said I am tired of going through this I wanted switched for a new car I was offered to trade it lose 18,000.00 dollars the General Manager Ted Johnson said he was not taking the loss.. Cars that have had filler and paint work done have diminished value. I was also told there was nothing I can do about it I have all communications text and emails to show my exchanges I am being treated like a piece of trash.

1.0

I bought this Jeep brand New 12/06/2023 It has a small

I bought this Jeep brand New 12/06/2023 It has a small dent in the driver’s door, before agreeing to purchase it i was told it would be removed with paint less dent removal I have the text messages from the salesman and bring it back, I did after 5 days and was told 3 days later they decided to bondo the car instead and repaint it I was very unhappy that this was not what was agreed upon and now i have a 45,000.00 jeep with bondo and repainted. A week later was told come get it, 30 minutes later was called the dealership dented it again put filler in another spot and repainted it. I had been stating i wanted a new car without filler or repainting, went to get it 3rd time the collision system light was on filler dust in the car and ridge lines from where it had been taped and repainted 2x and a chip in the driver’s door. when i picked it up 5 days later the paint ridge was filed and the paint does not match the rest of the car they offered to apply 15.00 door guard stickers over the messed up paint and extend the warranty, I have been told too bad we can paint it a 3rd time. I have said I am tired of going through this I wanted switched for a new car I was offered to trade it lose 18,000.00 dollars the General Manager Ted Johnson said he was not taking the loss.. Cars that have had filler and paint work done have diminished value. I was also told there was nothing I can do about it I have all communications text and emails to show my exchanges I am being treated like a piece of trash.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review
5.0

We have bought a couple of vehicles here and it has

We have bought a couple of vehicles here and it has always been a great experience. I highly recommend Zechariah Justman for your sales needs.

5.0

We have bought a couple of vehicles here and it has

We have bought a couple of vehicles here and it has always been a great experience. I highly recommend Zechariah Justman for your sales needs.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for being a repeat customer at Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus. We're glad to hear of your positive experiences with our team. Your recommendations are much appreciated.

Show full review
1.0

Can’t say anything good about it!

Can’t say anything good about it! Didn’t want to deal with me with my offer so, oh well he didn’t wanna sell it to me!

1.0

Can’t say anything good about it!

Can’t say anything good about it! Didn’t want to deal with me with my offer so, oh well he didn’t wanna sell it to me!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
1 person out of 1 found this review helpful.
Dealer response

Dan, Your satisfaction is important to us here at Performance Chrysler Jeep Dodge Ram Columbus. At your convenience, I would like to speak with you about your feedback regarding your experience with our Sales Team. Would you mind sending me your preferred contact information so we can discuss this in greater detail? Thank you, Chris Manofsky General Sales Manager cmanofsky@performancecdj.com Performance CDJ Family

Show full review
See all 561 reviews