Napleton Lincoln of Glenview

4.8 out of 5 4.8
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 6:00 PM
Service 8:00 AM - 4:00 PM

Napleton Lincoln of Glenview Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 9:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 9:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 6:00 PM

Friday

7:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since June 2005

At Napleton Auto Group, we are dedicated to providing each customer with the best service we can possibly provide.

...



Customer satisfaction is the single most important focus of our business, just as it has been since we opened the first dealership in 1931 with a philosophy of "Common Courtesy". Simply put, we treat our customers the way we would like to be treated. We want every customer's experience to be as timely, comfortable and satisfying as possible.

For over 80 years, the Napleton family has made sure that nothing is more important than our commitment to your satisfaction. We hope you'll join the thousands of other satisfied customers.

"Customer Care Beyond Compare!"

Service

Tire Rotation

$19.95

Wheel Alignment (FWD)

Complimentary

New Battery

$99.95 and up*

New Brake Pads/Shoes (Front)

$189.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.8 out of 5 4.8
260 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    December 9, 2019

    Dont waste your time here! Poor communication, rude, less than honest, pulls tricks. Dealer could care less about your time. Dealer thinks they are doing... YOU a favor.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    November 1, 2019

    No loaners? Buy an Infiniti instead. MUCH better service. Freezing in here! I made an appt 5 days in advance and requested a loaner. Last Lincoln I’ll... buy.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • May 31, 2016

    Great customer serviceWorked with Gery. He returned my rental car. I was wowed. I didn't expect that. Made my day. Tx.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 18, 2019

    Absolutely LOVE my purchase! Brian was very friendly and worked with me, based off of my budget. HIGHLY recommend coming here. Overall a great experience.... Thanks Napleton Lincoln!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 18, 2018

    My first car was a 64 1/2 Mustang. Since then Ford Lincoln???s almost exclusively. This is my 3rd new Lincoln in a row. MKC 2019. Rccomended to Napleton... by a new friend here ( I just relocated here) I was engaged with respect and intelligence. Peppered with humor and the sense that they truly care. No question that I would/will refer to others. The team there all around has been great. Trusting that will continue thru my engagement around service etc. I contacted Concierge already and they of course continue to be wonderful. Oh and loving my new ride! Proud to drive a Lincoln Best, AC

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    December 17, 2018

    The overall experience went very well. Although I was trading up for a new car, the dealers were very respectful and willing to make sure that was satisfied... with my purchase.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    3.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 12, 2018

    NAPLETON LINCOLN GLENVIEW DEALERSHIP WAS AN EXCEPTIONAL EXPERIENCE. THE TEAM WAS PROFESSIONAL, COURTEOUS, PATIENT, DETAILED AND VERY INFORMATIVE. IT... WAS A WONDERFUL EXPERIENCE AND WELL WORTH THE DRIVE. I WOULD HIGHLY RECOMMEND THIS DEALERSHIP. IRA, MATT, NICK AND ESPECIALLY MIKE PUFFER WHO INTRODUCED ME TO THEM. I AM GRATEFUL TO MIKE PUFFER FOR A FABULOUS EXPERIENCE. THANK YOU NAPLETON!.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 11, 2018

    Nick was a pleasure to work with regarding the purchase of my extended warranty. Detailed and patient with regard to providing options, payment plans,... etc. Very efficient and expedited the process in a friendly manner.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    3.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks so much for the kind review. We appreciate your business and strive hard to make every interaction with our dealership efficient, friendly and... informative. We hope you get many more happy miles of driving on your vehicle.

  • 5.0 out of 5
    November 27, 2018

    Awesome.from the first Phonecard to Tim (of which they were five) To the keys of actually buying the car. Tim made it very easy, he explained all the... features and a car that I never saw that many features and I???ve called him a couple of times since to remind me I watch some of the features are. The finance man Nick and I am sorry I don???t know his last name just made buying the car so simple explained everything in detail to me I probably bought 10 cars in my life this was the easiest one thanks Napleton thanks Tim and thanks Nick If I could put a six star on my review I would have

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    So glad to hear your positive experience here with our great staff. We hope you enjoy your new car look forward to helping you in the future on all y...our sales and service needs!

  • 1.0 out of 5
    November 23, 2018

    Had vehicle listed on their website as the next highest model (3 Touring) and it was also on the cars full list window sticker. I based my budget and what... I was willing to pay on that model. Liked the added features from the base 3 (non Touring). Turns out I made the mistake of trusting this dealer in knowing what they are selling and listing correctly. When I read the window sticker it listed it as a model 3 Touring with fog lights and 17??? wheels but this car didn???t have either. I should have known right then and there something was wrong. I mentioned it as I was looking at it and the salesperson remained silent. It was a trade in for a Lincoln i???am told. I can assure you that they knew what model it was when it was traded in and valued it as a base model 3. I don???t deal with buying or selling cars every day that???s something I trust the dealer with being honest and sincere with. I bought it because it was clean and had low mileage which I took into account with the pricing. Next day my curiosity led me to research the reason why it would not have fog lights or 17??? wheels and confirmed that in fact it was a base model 3 and not the model 3 Touring. I called Toyota Customer Support to ask them this question and they asked me for the last half of the V.I.N numbers. They confirmed it right away that it was a base 3 model. I wasn???t at all to happy about this. I knew I had signed all the paperwork and there wasn???t much legally I could do. In the sales contract i???am sure it states that I agreed to and know what I was buying. I called Lincoln customer service to explain my displeasure and that they would call the dealers manager. He called me and basically told me that it happens, lising it wrong and I had signed the papers. Simple as that, but it was my hard earned money, that I overpaid for this car not his. Fool me once shame on you, fool me twice shame on me. So buyer beware and spend the xtra time to do the homework. Experts in taking your money and least on knowing what they???re are selling. Bad experience with this dealer

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to leave a review. When you called and brought this up to our Used Car Manager we offered you a few solutions, includin...g a full refund and cancellation of the sale. We discussed everything with you before signing paperwork and you proceeded with the transaction. When you called back the next day to express your concern we offered to take the car back and provide you with a full refund even though everything was explained before you purchased. We wanted to make sure you were happy and comfortable and if you weren't, we were happy to make it right. It is never our intention to mislead or deceive, we make every effort to make sure that the information listed online and on the stickers is accurate. You were aware of all of this before taking delivery and despite that fact, we offered to take it back from you the next day. Our Pre-Owned Manager did not tell you that because you signed you were stuck with the car. We did everything we could to alleviate your concerns. If you would like discuss with us further we can be reached at 847-825-0770. Thank you.

View More Reviews