Shaheen Chevrolet

4.9
(691 reviews)
Visit Shaheen Chevrolet
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 7:00am to 5:30pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–6:00pm 7:00am–5:30pm
Tuesday 9:00am–6:00pm 7:00am–5:30pm
Wednesday 9:00am–6:00pm 7:00am–5:30pm
Thursday 9:00am–6:00pm 7:00am–5:30pm
Friday 9:00am–6:00pm 7:00am–5:30pm
Saturday 9:00am–4:00pm Closed
Sunday Closed Closed
New (517) 580-5338 (517) 580-5338
Used (517) 489-3145 (517) 489-3145
Service (517) 580-5614 (517) 580-5614

Inventory

See all 270 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2002.
Shaheen Chevrolet is dedicated to providing the ultimate automotive experience. When you're in the market for a new or pre-owned vehicle we are ready to assist you in finding not only the car of your dreams but one that meets your finances as well. We feature a massive inventory of the Chevrolet vehicles you've been looking for as well as quality pre-owned and certified vehicles. When it's time for you to have your vehicle serviced think Shaheen Chevrolet. To fill out a credit application visit https://extranet.dealercentric.com/app-templates/PaymentPromise/Application.aspx?AssociateID=14331&AssociateTypeID=4000&P=GPIS&Video=speed.
Before You Buy Give Us A Try!

Service center

Phone number (517) 580-5614

Service hours

Monday
7:00am–5:30pm
Tuesday
7:00am–5:30pm
Wednesday
7:00am–5:30pm
Thursday
7:00am–5:30pm
Friday
7:00am–5:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.9
(691 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

This place is a joke

This place is a joke, I have been waiting on the tags for my truck for over 2 months. I had to go 30 days with out driving the truck because my temporary tags expired and now they are going to expire again! Sam Eddy is the worst salesman I've ever had to deal with.

Dealer response

We acknowledge your review and are currently looking into the events you’ve detailed.

4.7

Great service

Great service. Won't be under sold. John, Steve, and Matt were an absolute pleasure to work with. They went way above and beyond. They didn't have a vehicle with everything I wanted and they found one and had it on their lot in 2 business days!

5.0

Superior customer service

My salesman, Jacob Gray, gave me a whole new experience while purchasing a vehicle. For me, having to purchase a new/another vehicle has always been an experience that is similar to a dentist visit - in other words, dreaded and extremely uncomfortable. Jacob changed that for me. I felt I could trust him to find the best possible car for me, while staying within my budget and not pressuring me into spending more than I was comfortable with. Any questions or concerns I had were taken care of in a stress-free and professional manner. I've always felt that Shaheen Chevrolet has outstanding customer service, and I believe that Jacob took it up a few notches to an Exceptional experience. Best, Cathy L.

5.0

Buying a pre-owned car

Zack from the pre-owned department helped me purchase a Subaru Outback. I met Zack in the parking lot. His professionalism and low keyed manner was helpful in releasing my anxieties. I also want to acknowledge the advertising department for the great write up for the Subaru and the woman who set up my appointment. Thanks, Zack.

5.0

Wonderful Sales personnel

I always buy GM products. for the last 40 years I dealt with most of the GM/Buick/Chevy dealers in Lansing. This is the first I dealt with Shaheen and the experience was the best I have had. Jack Van Pelt was my sales person, he did not give any pressure and when my wife kept changing what she wanted, he found exactly what we wanted. Thank you Shaheen and thank you Jack.

Dealer response

Hello there, we are so pleased to hear we provided you with the best car buying experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

1.0

Poor quality of work.

They cross threaded a lugnut the last time they replaced one of my tires. So now i have to pay someone to get it off and replace the stud. Also they fuxed my spoiler and within six months its already coming off.

Dealer response

Hi, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. We would like an opportunity to make this up to you. If you are willing, please reach out to our Service Manager, Tom Hernley, at (517) 272-6590 so we can work towards a resolution.

1.0

2018 chev trax,

my 018 trax is a disappointment . it now on recall, message center tells me my hood is open every 30 seconds while driving, I have never open the hood! took it my gm dealer in Big Rapids Mi, latch to the hood needs to be replaced! and waiting for the recall part to come, I bought this car in 018 Nov, when I got it home(355 miles) detail a very bad job, i went through the car with a vac, cleaning cloth. was promised good gas mileage! has not happened, salesperson it has to be broke in!! still waiting on that. my 016 malibu got 38 miles per gallon as will as my cruz. No power seats, said i was getting a better deal! Only benefit was the miles per year since it was a lease, still had to pay 1500 downpay. No I am not happy with this car. If I can get a good deal on early out there OK, if not someone else will.

Dealer response

Thank you for reaching out to us. We regret to hear about the situation you have described. Please reach out to our Used Car Manager, Steve Jackson, at (517) 272-6521 at your earliest convenience so that we can work towards a resolution. We hope to hear from you soon.

5.0

1st brand new car

This was my first brand new car, I've always bought used cars. Doug Sandberg made the process flawless and I couldn't be happier. I recommend Shaheen to everyone that is in need of a car (new or used) their professionalism and knowledge can not be beat. They definitely make the customer to priority.

Dealer response

We're glad everything was completed quickly and to your satisfaction! We hope to be of service to you again in the future. Take care!

4.8

karen

This is my third vehicle from Shaheen and I found all who assisted me very helpful and the process was very easy. All my questions have been answered.

Dealer response

Hi, we're happy you found our staff to be so supportive during your car shopping experiences here at Shaheen Chevrolet. Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out! Have a wonderful day!

5.0

limazulu@comcast.net

Excellent service. Staff very friendly and knowledgeable.

Dealer response

We're glad to hear you found our staff was so knowledgeable and helpful! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

Read all 691 reviews