Le Mieux & Son Toyota

2.4 out of 5 2.4
Rectangle 48
Sales
Service Closed

Le Mieux & Son Toyota Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 6:00 PM

Thursday

8:00 AM - 8:00 PM

Friday

8:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 8:00 PM

Friday

7:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since July 2008

Le Mieux Toyota offers top quality cars, trucks and SUVs at competitive prices, but this is only the beginning. One of o

...

ur primary goals is to emphasize the entire ownership experience. We want to ensure that our customers are satisfied not only at the time of purchase, but as long as they own their vehicle. From a huge selection of new Toyota vehicles, to the finest preowned cars, and a large number of Toyota Certified preowned vehicles, to a modern new sales and service facility, we aim to exceed your expectations. Stop in today and ask us how to fulfill your transportation needs.

"Your NO service fee dealer!"

Service

Car Wash

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

2.4 out of 5 2.4
37 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    January 4, 2021

    I was there to pick up my dad's vehicle from the service department. I had to park near the sales center doors and two salespeople refused to wear masks... near my 82 year old father because they were outside and didn't have to. Inside the building I counted at least 6 people were not wearing masks so it is obvious that they don't care about the health of their customers.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    5 people out of 7 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    August 21, 2020

    Shopping for new RAV4 hybrid but selection was very low at time of visit, only one vehicle available. We were looking for the base trim but they only... had the most equipped limited in stock.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the review! We appreciate you choosing to visit our dealership pand our team to explore your interests in the RAV4 Hybrid. While it's un...fortunate that we were unable to help you with a purchase during your initial visit, we hope for the opportunity to assist you if more RAV4 Hybrids become available. Please feel free to contact us with any questions!

  • February 21, 2018

    Very very nice people. I found a car I was looking for through cars.com at this dealership, and they (Le Mieux) helped me through every aspect of the... transaction; they even sent a car to pick me up at the airport when I came to get my car. A++++ Service, and thank you to everyone who helped me.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, John! We appreciate you! It was great to meet you and we're glad we could make your trip to Wisconsin easy. Thank you for choosing Le Mieux... & Son Toyota and we look forward to seeing you again one day.

  • 5.0 out of 5
    June 5, 2020

    I just stopped in to look around on a Friday. Had a newer car on Monday. I'm happy with my car. Everyone was so helpful .

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the 5-star rating and for your recommendation of Le Mieux and Son Toyota! We hope you enjoy your newer car and we look forward to work...ing with you in the future.

  • 1.0 out of 5
    April 18, 2020

    I drove an hour to see a vehicle listed online on their site as well as cars.com as i was assured by a sales person to come on in. When i got there it... was no where to be found. I found the person i spoke with and was told it was unfortunate but they had just sold it. There is no way between when i called after leaving and arriving there it was sold it was 45mins maybe and if they did then bravo and they would have known it was on a test drive or something. I was then pressured into what i was looking to pay monthly and maybe i could consider something else. i only wanted THAT CAR im not some moron that shops by looks and colors. Ridiculous i felt lied to and violated. Never will return.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    17 people out of 18 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback, JJ. We reget that we may have inconvenienced you in any way during your experience with our team. If you have any questio...ns or would like to discuss your visit in further detail, please contact us at (920) 395-1557.

  • 1.0 out of 5
    April 15, 2020

    I see the reviews and it does not look good. thinkin about buying a new truck. I got a hold of a sales person last week to check for a trade in price and... some information on the truck. have not heard boo about a call back. so I called back two times more and nothing. so I called again and talked to someone else. bad start. mr. le mieux needs to kick them in the xxx. bad bad business .

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    13 people out of 13 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate you sharing your feedback with us, Curt. It's disappointing to hear that we were unable to be more responsive with you in helping get yo...ur desired information in a more timely manner. If you have any ongoing questions or additional concerns that you'd like to discuss, please feel free to contact our team at (920) 395-1557.

  • 1.0 out of 5
    April 14, 2020

    Took in my 2011 vehicle for service and the service group just stood around. No one approached me to say hi how can we help you or anything. Then when... I ask about servicing the vehicle the service guy shows zero appreciation whatsoever. I took my business to Kolosso in Appleton and refuse to deal with these folks. Their customer service is lackluster at best and garbage at worst. Do yourself a favor and keep driving. Do not waste your time money or resources here.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    12 people out of 12 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your candid feedback, James. Our team truly prioritizes customer service, so we certainly regret hearing we were unable to assist you wi...th your service needs. If you have any ongoing questions, please feel free to contact our team at (920) 395-1567.

  • 4.0 out of 5
    March 11, 2020

    Staff was friendly and knowledgeable. They helped us find a vehicle that was affordable and reliable. The Highlander was a good fit for our family.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for the awesome feedback, Jen! We're glad our team was able to help you find the perfect vehicle for you and your family. Enjoy!

  • 1.0 out of 5
    January 1, 2020

    I have an 04 highlander that has intermittently while driving, usually on cruise control will have a “seizure”. I’ll get kicked off of CC, other dummy... lights blink, come on, abs, vsc, check engine, etc. I’ve had several sets of high beams blow out. I gave them the vehicle to look at for over a week. They said they drove the vehicle to Appleton on parts runs, around town and the problem never happened. Maybe. But, my mother’s 2000 Avalon, 100k miles does the SAME THING!! Lemieux has never heard of this issue nor could find the problem. I was told by the tech that there are a lot of aftermarket parts, actually just an alternator, battery, headlights and wipers are non Toyota parts! Either way, I just live with this phantom problem and my mom n I must have the only two vehicles to ever do this! I was told “corporate” had nothing in their system (computer) that mirrored these issues. No stars for these guys. Their awesome Toyota parts like headlights and battery I ended up buying were worse than anything aftermarket!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    19 people out of 20 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    December 19, 2019

    Brought my 2008 Highlander in for an oil change. When I was done I received a bill higher than what was originally estimated, I was told the reason for... this was I was not charged enough the last two times I was there, so they just added on what they thought they should get. Service manager would not return my calls, don’t go there for service. I have not returned their since. I am not interested in paying retroactive service charges especially when they have an unresponsive service department manager.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    34 people out of 34 found this review helpful. Did you?
View More Reviews