Southlake Automall

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.8
(1,397 reviews)
Visit Southlake Automall
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 7:00am–2:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (888) 851-9167 (888) 851-9167
Used (888) 543-1936 (888) 543-1936
Service (888) 695-3894 (888) 695-3894

Inventory

See all 203 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2016.
Since 1998 Southlake Kia has become an automotive mainstay for honesty and integrity in the greater Northwest Indiana counties of Lake Porter and LaPorte for Indiana Kia customers.

Being the first Indiana Kia dealership in all of Northwest Indiana Southlake Kia has seen first-hand the growth of an incredibly popular automobile brand over a short period of time. Located in the heart of Merrillville Indiana Southlake Kia is just off route 30 minutes away from the Indiana Kia communities of Valparaiso Hobart Crown Point and Schererville.

Visit Southlake Kia and see why "a great deal awaits you."
We treat you better than family!

Service center

Phone number (888) 695-3894

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
7:00am–2:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 15 employees View less employees

Reviews

4.8
(1,397 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Southlake Automall from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Service that is provided is friendly, fast, fair and

Service that is provided is friendly, fast, fair and honest. Will refer family and friends to this dealership!

Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Friendly, professional, less waiting time,

Friendly, professional, less waiting time, organized,truly satisfying , highly recommend to friends , really care to customers. Great

Dealer response

Thobale, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Southlake Nissan Inc! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

1.0

Called service center to book necessary service.

Called service center to book necessary service. Never received a call back. The times I’ve come in, I have been happy.

Dealer response

Alexcosta14, it's upsetting to hear that you did not receive the top-notch service we strive to provide. If you are willing to give us another chance, please reach out to us at (219) 947-1600 to speak to our manager directly.

5.0

I purchased my car from here and I go here for all

I purchased my car from here and I go here for all services, will be returning.

Dealer response

Richmondj2, we are glad we could help! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Everyone was very helpful in getting the transmission

Everyone was very helpful in getting the transmission fixed on my car and let me have a rental car when my car took longer to repair then thought at the beginning of the process

Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!

5.0

Great place to buy a vehicle from!

Great place to buy a vehicle from! Everyone was very personable and made you feel like family.

Dealer response

We appreciate your positive review about your recent experience with us! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Great people to work when you need service .

Great people to work when you need service .on your vehicle. Great customers service.. Thank uou for your great service.

Dealer response

Mark1statefarm@comcast.net, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Southlake Nissan Inc! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Excellent customer service, friendly staff throughout the

Excellent customer service, friendly staff throughout the dealership.Keep customers informed of any problems and make recommendations for future service.

Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

1.0

This place does not go over and beyond to look after its

This place does not go over and beyond to look after its patrons. There’s no way i should have paid $286 for a $84 job. I can’t tell you how psst i was to know that there was a better coupon that could’ve been offered. There was no extra care to details. I have a hatchback and they never noticed it to ask if new blades were needed. Sloppy

Dealer response

Paddycece, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We would like to work towards a resolution, so if you are willing, please reach out to us at (219) 947-1600 to discuss this further.

4.0

The dealership is always clean and people are always

The dealership is always clean and people are always available to assist you with what appears to be informed information.

Dealer response

Lfodums, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

See all 1,397 reviews