A&G Auto Sales

3.1 out of 5 3.1
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 8:00 PM

A&G Auto Sales Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since April 2007

Since 1983, A&G Auto Sales has offered a collection of hand-selected, pre-owned import vehicles to discerning car buyers. Our standards are high and we take pride in providing our customers with the prestige of a high quality, reliable, upscale driving experience. We make the vehicle you want to own affordable.

...


Buy here pay here! Several payment plans are available ranging from bank, credit union, or in house financing. Payment plans can range from 24 to 72 months. We also offer warranties with selected automobiles, talk to a sales person to find out more.

"Specializing In Financing Import Automobiles"

Reviews

3.1 out of 5 3.1
12 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    May 15, 2020

    Worst car dealership to deal with. Brought a car a month later I was in a accident from brake failure. Body shop did a thorough inspection to find a piece... of cardboard by the oil filter. Long story short the car ended up being totaled. My insurance paid them off completely after months of hassle and somehow I still have a balance that is negatively affecting my credit. Please run for the hills. This place is a fraud they will make your life a living xxxx! If I could give this place zero stars I would. Angela is the only bright side to that place. The finance department is nasty and lack any customer service skills! I would NEVER in a million years recommend this place!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We would like to address your concerns but without any vehicle information or a customer name we don't have a way to look into your claim and verify t...hat you are our customer.

  • 1.0 out of 5
    July 17, 2018

    I wish I could give this place a 0. STAY AWAY FROM THIS “DEALERSHIP”!!!!! I purchased a car from them and not even 7 days later the air compressor went... out and they tried to not do anything about it. This happened in less than a week of owning it!! I ended up taking it to MY mechanic to repair since I didn’t trust them and they then at least paid for the part (I had to pick it up from their office) but I still had to pay for labor. I had non stop issues with this money pit of a car and finally it completely stopped working, needed over 1 thousand dollars worth of repairs within not even 8 months of owning it so I just had it voluntarily repo’ed. Now...I am getting the run around between A & G and their Cyprus Finance company about where when and how much this xxx car was auctioned off. I just want to be done with this sketchy scam of a dealership and finance company!! I can’t say this enough...STAY AWAY FROM HERE!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    5 people out of 5 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    In response to your review we understand you purchased your vehicle over a year ago and were given a warranty at the time of purchase. The air conditi...oner was not covered under the warranty but you were given a new compressor that you chose to have your mechanic install for you. We were not aware of any other concerns with your vehicle until after you surrendered it to the finance company as opposed to contacting us to see if we could help you outside your warranty. If we can assist you further please contact management at 757-490-4734.

  • July 19, 2018

    The staff there is Excellent ! Would highly recommend to others ! They make sure you get exactly what you want . Everyone is so professional

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 25, 2018

    I beenwith A&G Auto For 26 years and still going!!! The owner have been so Good to me Until all I Can say is !!Thanks God For Him And His Staffs !!! I... will alway support him and I respect him and appreciate him?

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 1, 2018

    My sales person with Angela Howard. She was very professional and very informative. She is an exceptional sales person. I like the fact that she took... time with me she did not brush and she made everything very understandable. She seem to really know her job and she was very friendly. Shopping for a car this time was very easy Angela took the stress out of everything for me.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    December 8, 2017

    Horrible customer service and very rude in the finance department.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 15, 2017

    I purchased a 2008 PT CRUISER from A&G Auto nearly 5 years ago. I have had no major problems with my car. I have been extremely pleased with the kindness... I have been shown by A&G as I also financed my vehicle through Cyprus Finance.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 14, 2017

    Purchased a car and Transmission needed a $3900 repair 2 weeks after I purchased. My mechanic said the transmission had been recently inspected and reassembled.... Warrant was not honored. Avoid these guys.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    September 11, 2016

    I received a very polite voice mail in response to my query about a Toyota Sienna. As I was looking at my Siennas another call might have brought me to... the dealership.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    November 16, 2014

    I am 53 yrs old & have bought many vehicles, Angela was the best sales person that I ever dealt with. I will highly recommend her to my friends.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews