Uftring Weston Chevrolet Cadillac

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.3
(213 reviews)
Visit Uftring Weston Chevrolet Cadillac
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 8:00am–6:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 8:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–12:00pm 8:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (309) 423-3354 (309) 423-3354
Used (309) 423-3229 (309) 423-3229
Service (309) 423-3303 (309) 423-3303

Inventory

See all 177 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2016.
We have a skilled and knowledgeable sales staff with many years of experience satisfying our customers' needs. Located in Peoria Illinois the staff at Uftring Weston will help you find the Chevy or Cadillac vehicle you want. At Uftring Weston we offer an online inventory of new Chevrolet and Cadillac cars trucks crossovers and sport utilities along with well-maintained used cars by today's top manufacturers - including fully inspected Certified vehicles for peace of mind. Stop in today and take a test drive! Our sales staff will help you find that new Chevrolet Cadillac or quality used car that you have been searching for.
Uftring Weston is Peoria Illinois' Premier Chevrolet and Cadillac Dealer. Contact us today for your BEST deal

Service center

Phone number (309) 423-3303

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–12:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.3
(213 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
2.0

Update to poor service experience

Update: Uftring Weston Service Manager called to apologize for their error and to try to make this situation right after seeing our reviews. We appreciate them reaching out.

Dealer response

Thank you. And again, we sincerely apologize for the confusion and inconvenience. We appreciate the opportunity.

1.0

0 stars.

0 stars. We had a vehicle in for service that should have been covered by the platinum warranty we purchased from Uftring Weston. We told the service department about the warranty prior to any work being done. The service department said the service was not covered and we agreed to have the work done. We checked with the warranty company and it was a covered service after all. We showed the service department where the warranty coverage stated it was a service covered and they said it was not covered. They even argued that is was definitely not covered. We paid over $1500 out of pocket. We contacted the warranty company directly to find out the service department NEVER called the warranty company and it is a covered service. Update: Uftring Weston Service Manager called to try to make this situation right after seeing our reviews.

Dealer response

We sincerely apologize for the misunderstanding. While we are not perfect, we value every customer and make every effort to fix our mistakes. Thank you for letting us know.

Dealer response

Again - we appreciate your patience and we appreciate the opportunity to service your vehicle. We apologize for the inconvenience.

1.0

Worst experience in my life dealing with a dealers

Horrible.. spent $2100 truck doin the same thing it was when I dropped it off. Same thing for my car.. $1700 driving worst than it did before. I guess theses people don’t really know anything about Cadillacs. Never ever will they get a $ of mines.

Dealer response

Thank you for reaching out. We are glad we were able to get in touch with you regarding this situation. We are working hard to perform the necessary repairs after your discussion with your service advisor. Our team is digging deeper into this issue and look forward to getting you back on the road again. Thanks.

1.0

Run away !!!!

The last truck my husband bought from them we definitely were not told truth but we traded upscale truck for a piece of junk nothing even close to what my husband thought he was buying but the sales person is a good talker and talked him into it. We bought the extra insurance which is expensive from them. Now they tell us we had a rodent bite a wire and rodents are not covered under this insurance. Fact is we don’t live on a farm or around corn field the truck is driven every day the wire was not freyed like a mouse chewing on a wire. Was a clean cut. And the mouse chose this truck to chew on instead of the cadallac sitting right next to it. Totally dishonest and since the confrontation of asking to see the wire they have added another charge of wire damage cause they didn’t like being confronted. I don’t like being lied to or manipulated and as I read other reviews we are not the only ones this happens to. Totally unexceptable for a dealership to use people in this way. They like to post all the high number reviews but find the other ones of truth in the site. Never will we buy another vehicle here. Very sad to use people like this to make a buck. Run the other way!!!

Dealer response

We apologize if your experience with our dealership was not up to your expectations. We have shared this feedback with our General Manager and Service Manager for review.

5.0

Sales Consultant Scott Johnson just provided one of the

Sales Consultant Scott Johnson just provided one of the best vehicle buying expereinces I have ever had, and I have been buying for 50 years. Scott was professional, polite, accomodating and very reposnive. If you do busines there, I recommend Scott. Also, the general manager called me when I had a concern that Scott had already started working on. The general manager was also polite and professional and, like Scott, he sought to make my expereince at Uftring's a pleasant one. Both suceeded. And it all wrapped up as I was paying for my truck and the nice young man who took my money did not try to add on extras like warranties, paint protection, etc. Plus, he wrapped up the payment/paperwork process in less than 15 minutes. These guys went all the way to Chicago and got my truck and brought it back and had it ready for delivery in just a shade over 24 hours! If you need a vehicle, go see these guys and ask for Scott Johnson.

5.0

Excellent service

Ms Tena Nichelson is an awesome Sales Consultant.  Tena provided exceptional service in finding my dream truck.  I did not know exactly what I wanted when I first came in but Tena was very patient through the entire process and provided me with some great options.  After I finally realized what I wanted, Tena came through with the truck of my dreams.  The entire staff was awesome and very professional.  I could not be more pleased with the service that was provided.  If you are looking for a truck and want exceptional service and a Sales Consultant that will go above and beyond, please reach out to Tena Nichelson at Uftring in Peoria.  You miss not be disappointed.  

5.0

Pat and Aj have been great to work with,they have been...

Pat and Aj have been great to work with,they have been there right away with any questions I have asked they were both very informative

1.0

please don’t make our mistake

I purchased a $8,000 car and the engine was going out. Found 3 days after purchase and they traded me into a $10,000 Nissan and 8 months later the transmission went out and had Symptoms directly after and were told it was a simple fix. Now they won’t do anything for us except give us half the price of the nissan if we by a different car. Please don’t make the same mistake we did

Dealer response

We appreciate your feedback. Our General Manager has contacted you and we are doing everything we can to address your concerns. Thank you.

5.0

Great people great service

Its like the people there treat you better than family .and that's what makes me come back.and the quality of service and maintenance of the vehicles that they have on hand and on record really helped me make my decision for the vehicle that I wanted

Dealer response

Thank you so much for your feedback and your business. We sincerely appreciate it.

5.0

GMC 2500 HD SLT

Steve, Andrew, and Ivan did a great job getting us into our new GMC pickup. We are extremely happy with the truck, and very pleased with their fast and friendly no frills buying process! Even had the VIN code check done for us while we took care of paper work!

Dealer response

Thanks Dave - we are so happy you had a good experience and know you'll love the GMC. We look forward to seeing you once again in the future!

See all 213 reviews