Cities Auto Sales and Finance

3.6 out of 5 3.6

Reviews

3.6 out of 5 3.6
15 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    May 4, 2020

    We have purchased multiple cars and have been highly satisfied every time! Great selection. We have also had our cars serviced as well and have been very... pleased!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 22, 2020

    MY CAR HAS BROKEN DOWN LESS THEN 1 MONTH OF PURCHASE. THE PERSON DAN THAT WORKS THER WAS SO RUDE! I HAVE NEVER BEEN TREATED THIS WAY BEFORE!!!!! HE YELLED... AT ME AND SAID ITS NOT HIS CAR SO ITS NOT HIS PROBLEM.... THE WARRANTY THE GOT ME TO PURCHASE DOESNT COVER THE ELECTRICAL PROBLEMS THE CAR HAS!!! HAVE CHILDREN AND NO I HAVE NO TRANSPORTATION... I SPEND 17K FOR A CAR THATS BROKEN DOWN.... IM HEARTBROKEN.... i thought speaking to the owner would help he was worse!!!! He said the peace that was broken was recalled and that I needed to call GMC after I sold me the car... I WOULD NOT RECOMMEND THIS DEALERSHIP I'll be contacting the better business bureau and an attorney.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • January 3, 2017

    Ken made our process so smooth. They're good at what they do. They was honest with us, friendly, polite, and very professional.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 18, 2019

    Nice people, friendly service, good inventory, great deals and more. They helped me find exactly what I was looking for at a price that would fit into... my budget and they put the deal together efficiently too.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 13, 2018

    Having one vehicle for a family of 6 is not a easy task. So I went into Cities Auto with a small down payment and a dream and Tom was the dream master... and put me in a vehicle that fit my budget just right. My credit isn't the best but they found away to put me in a 2014 Ford Fiesta and I drove away with a smile on my face. Thanks Cities Auto for helping my family out of a bad situation.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 26, 2018

    I cannot understand why the owner of the location thinks it's ok to speak to a potential customer like he did with me. I'm not one to typically find places... to leave a bad review, but this place has me so incredibly angered. The amount of disrespect that man has for people that put food on his table is amazing! I was a simple car sale, educated in the process, just a few questions and he absolutely went off on me! I wouldn't recommend this place to someone I hate! It's really to bad too, the car was a perfect match and at the right price. I've never had someone get so angry at me for asking simple questions about a vehicle priced at over $15k! This would've been my daily driver, not some pile that I don't care about...I would be worried as a former sales person if people didn't ask me the questions. Please note that this me writing this not emotionally angry anymore, this is me after cooling down and I still wouldn't send my worst enemy to this place, even if it was a 1 of a kind mint anything.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    7 people out of 7 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 29, 2018

    I had a fantastic experience at Cities. Dan and his team went out of their way to help my family. I just can't say enough good things about my experience.... Thank you Dan.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    February 20, 2018

    Was in looking at a car and when I started to point things out on how much more they were asking for the car then it was worth they got a attitude and... called me a moron And was pushed out the door as being a former car sales man I cannot believe they can get away with talking to a customer like that they must think they are so much better then wanting business

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    9 people out of 9 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 23, 2017

    The owner or manager or who ever he is really need to learn how to speak and communicate with his customers really bad for business you deserve 0 stars... learn how to run a business before you run you customers away¿

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    6 people out of 9 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    February 5, 2017

    Went in to look at purchasing a car, and they wouldn't let me test drive the car even though I had called in advance and they said it would be just fine.... They lost a customer for life and would not recommend giving them your business..

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    5 people out of 6 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Geno, I'm sorry that you didn't like our policy on test drives. We advertise that "We Finance Everyone" and when you do that means that you don't just... "test drive" vehicles at our store. You were asked a couple of questions that would determine those things for us prior to pulling the 2014 Lincoln off of the showroom floor. First we asked when you were looking to do something to which you replied that you were uncertain and thought in the next month or 2. You were uncertain if the Lincoln was even the car for you. You also indicated that you had a truck to sell outright prior to purchasing a car too. Unfortunately, with you not being ready to purchase and unsure of when you would be, we don't pull a car off of the showroom on a wet snowy day for someone that isn't ready to buy just so they can drive it. That is a policy from the owner, who you actually spoke with that day about this and the car. If you have any further questions please let us know, if not best of luck in your search for a new car. I'd recommend maybe renting one for a day to determine if it is the car for you or not. Geno, you should speak ALL of the facts if you'd like to rate our store, rather than just a few of them. We are an A+ rated, BBB accredited dealership. That is extremely rare for a single point used car dealer, especially in today's world of social media and the like.

View More Reviews