Starling Chevrolet Orlando

4.8 out of 5 4.8

Reviews

4.8 out of 5 4.8
539 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 3.0 out of 5
    July 1, 2020

    I had my car serviced here 3 times and all I have to say is my sales consultant Rafael Ceballos was very professional and courteous at all times..

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, thank you for your kind words about Rafael. We would like the opportunity to find out how we can better assist you in the future. If you are wi...lling, please contact us (407) 933-8000. We hope to hear from you soon.

  • 5.0 out of 5
    June 8, 2020

    Ramon Fereira was my sales agent. He was extremely professional and went the extra mile to make sure the deal was most beneficial to me! I’ll definitely... be back in the future for a vehicle purchase!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for highlighting some of our staff who helped make this such a great sales experience! We'll be sure to pass along your kind comments to Ramon ...and the team here at Starling Chevrolet. Safe travels!

  • November 6, 2017

    I WAS TREATED WITH RESPECT BY MR. GUY LIUZZO HE IS A REAL PROFESSIONAL SALES MAN HE MADE FEEL VERY GOOD .I WILL RECOMMEND STARLING CHEVY TO ALL MY FRIENDS... AND MY CUSTOMERS

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 5, 2020

    From the beginning of the deal to the end of the deal we were jerked around and facts were omitted. After the sake was complete I get a phone call saying... I owe them over $2600.00 because the payoff was different than what we told them. They NEVER verified the payment. That is a big part of their job. I don’t feel they are honest and they don’t take pride in the deal or care about customer service. I will not use them ever again. If I could I’d return the car!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, we regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. Thanks for bringing this matter to our attention. We would li...ke to get more details about this; please reach out to us at your earliest convenience at (407) 933-8000. We hope to hear from you soon.

  • 1.0 out of 5
    April 6, 2020

    BUYER BEWARE!!!! While in Orlando at the first part of March we purchased a new vehicle from this dealership. While in the financing department we were... shown the sales tax amount and told them that the sales tax was to high and that if we were going to have to pay sales tax for the state of Florida and the state of Arkansas that we were NOT purchasing the vehicle. We were lied to at the dealership, and than when we called to speak to someone about the over charges in the sales tax we were told that we would be sent the difference and that they were going to make it right. Stacey Shaffer, from the dealership even gave us a dollar figure down to the penny of what we would be getting back from the dealership, the amount was $4,562.83. We were told the check would be in the mail the following day and that they had everything we needed to process the check.Once Stacy told us that we were okay with everything because the dealership was making it right. We sent several emails asking for updates because we had not heard anything, and than we received a call stating that they were not going to send us the difference in the sales tax amount. We called and left a message with Melissa Messeguer the General Manager, and she never returned our call. We sent her an email and got an email back from her stating that we had to pay sales tax in both states and there was nothing that they could do. My husband called and spoke to Melissa, as we were not told the truth in the finance department, and Luisy Cabrera, did NOT tell us that Arkansas is a Non-Reciprocal State. This dealership is not ethical and does NOT do the right thing by there customers. Luisy knew BEFORE we purchased the vehicle that we had said that we would not be purchasing if we were going to have to pay sales tax in two states!!! This dealership could make this right and send us the difference themselves, but instead they are making the choice to not do the right thing. Shame on you!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappoint...ed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (407) 705-2552 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us. We look forward to hearing from you.

  • 1.0 out of 5
    April 6, 2020

    First I'll say we went to this dealership to pick up a a tahoe, we had finance done, had the payment where we wanted it, etc. So as I said we went to pick... it up. Then we get there, its listed as white, well it's not, its more of cream/light tan, it is chevys imperial white but again they listed as white. We test drive and alignment felt off, we noticed a couple other things wrong nothing major but thing that should have been mentioned or shown in pictures and were not. When we questioned our concerns the response was a rudely "well it's a used vehilce" like we were stupid and expecting perfection, and no offer to fix, replace or any reduction in price. At that point we walked out. In my experience if sales people really want to sell they will try and work with you, follow you out the door of you walk away (remember I mentioned earlier financing was already done. Not these people! The happy end to a bad experience, we found a white tahoe identical to the one they elsewhere with less miles, 4wd instead of 2wd AND $1000 dollars cheaper!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we pride ourselves on providing exceptional service, so we are disappointed to hear that your visit with us was anything less than satisfactory.... Please contact us at (407) 705-2552 when you have an opportunity, and we will be more than happy to try and turn your experience around.

  • 5.0 out of 5
    March 15, 2020

    The dealership is a nice clean friendly environment and what made my difference the sales consultant Angel Gomez he showed he cared about me as a if we... knew each other for many years and as if I was a Chevy customer for many years I felt at peace as this is my first ever Chevrolet purchase amazing experience and even after the transaction he is always available and answers his phone and text quick thank you Angel Gomez

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We always strive to deliver the best car shopping experience to our customers, so we are delighted to hear that you found that to be the case with Ang...el! If you ever need any more help, please do not hesitate to give us a call or stop by. Congratulations on your new car, and have a fantastic day!

  • 5.0 out of 5
    February 13, 2020

    I purchased my Camero from Starling several years ago along with an extended warranty. When I was about to have a reapair done on my vehicle , I noticed... the dates were incorrect on my service contract showing that it had already expired so I was forwarded to Finance where I was connected with Luisy Cabrera. It is truly rare to find such professionalism in today's world. Not only did she she assure me that ( She had my back) , but she followed through immediately and kept me in the loop throughout the process , seeing it through to a positive conclusion. I can't say enough about how impressed and thankful I was to her. She was truly the example of what the highest form of professionalism and customer care should look like.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us. Our team strives to deliver an excelle...nt experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out! Take care!

  • 5.0 out of 5
    February 3, 2020

    I went to buy a car last week. I am very satisfied with the service. Nicole was super helpful she went above and beyond to find me the car I was expecting... from thank you so much I am happy with my Equinox :)

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're glad to hear you found Nicole was so knowledgeable and helpful! Congratulations on your new car! Thank you again for choosing Starling Chevrolet... and we hope to see you again!

  • 3.0 out of 5
    January 12, 2020

    We were looking for a used crew cab silverado HD that starling had in stock, I was working up north so I called and made the deal over the phone and we... agreed on a price, I had my wife go down and sign the paperwork, and in the meantime the salesman tacked on an extra thousand dollars above the agreed price, when I complained he said it's your fault because your wife signed the paperwork without reading it over and admitted that he had tacked on to the price. I felt that was a very underhanded way of doing bussiness, other than that it was a good experience and I would probably even recommend them to others but make sure you read through everything very carefully, it taught us a lesson in trust.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, we work hard to provide a fantastic experience to everyone. It's discouraging to see that you had a negative experience. We'd like the opportunity... to turn your experience around. Please reach out to us at (407) 705-2552 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one.

View More Reviews