Marshfield Chevrolet

4.5 out of 5 4.5

Reviews

4.5 out of 5 4.5
31 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    May 8, 2020

    I bought my car from rolla scott and salesman. There was a noise with my brakes he set me a appt. Took in my car the service guys were very nice and fixed... the problem. Rolla keep checking on me and my car. I would buy another one from him. He is caring and helpful as well as the service guys very nice.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 14, 2019

    The worst customer service experience ever!! Was lied to about my vehicle being in the shop by a service representative!!! Didnt take pride in their work... left dash pieces not fit up right, broke screw holes in the plastic dash piece! Save your money and trouble and pick a different service department!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappoint...ed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (855) 215-4036 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us. Thank you again, take care.

  • September 27, 2018

    Brandon was super helpful and gave me plenty of attention and time....even though I was a bit indecisive. I didn’t purchase a car from here but wouldn’t... hesitate to in the future.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always ha...ppy to help!

  • 1.0 out of 5
    January 29, 2019

    Purchased my truck on a Saturday morning. I left it there so they could clean and detail it. When I got there to pick it up Monday I noticed they had driven... the truck another 130 miles. When I brought this to their attention they tried to deny it.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we pride ourselves on providing exceptional service, so we are disappointed to hear that your visit with us was anything less than satisfactory.... We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us directly at (855) 215-4036 when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you.

  • 5.0 out of 5
    March 30, 2018

    Best buying experience I've ever had, Kenny and Chris are amazing. I went in for a used car and came out with a new one within my budget!! I will be back... in the future!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need service... or another vehicle!

  • 5.0 out of 5
    February 23, 2018

    Chase Wilson was on the lookout for a truck that would meet all my criteria (and it was a pretty specific and detailed list). When he called that a truck... had come in, he was right and it was very sharp — just perfect. He was upfront and straightforward with the deal, and it was mine the next day. Heath had all the finance paperwork ready, and it was a quick and painless process. I felt that they both were genuine and had my best interest at heart.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new truck, Karen! We're glad that the process was so quick and painless! If you have any further questions, please give us a c...all. We're always happy to help!

  • 5.0 out of 5
    July 3, 2017

    Fabulous experience! We love our new corvette and we're treated with respect!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 27, 2017

    Chase was great. No pressure at all. He helped us make a great choice on a vehicle. Heath was wonderful too. The best car buying experience I ever had.... Well worth the drive.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 3, 2016

    Sales and service departments are knowledgeable, friendly and prompt. The dealership is clean and have a comfortable waiting area.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 26, 2016

    They went above and beyond my expectations by washing the car, left a thank you note and a mint. Just for an oil change.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews