Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 9:00 PM
Service 9:00 AM - 5:00 PM

Conway Imports Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 9:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 9:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 9:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

9:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 5:00 PM

Thursday

9:00 AM - 5:00 PM

Friday

9:00 AM - 5:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since May 2011

Thank you for considering Conway Imports for the purchase of your new pre-owned hand picked vehicle. Using over 30 years

...

of experience we specialize in "THE HARD TO FIND VEHICLE" at a very low cost to our clients. Our mission, is to offer highest quality vehicles, maintain a superb level of professionalism, offer competitive value in pricing, and conduct business with a long term relationship in mind. Conway Imports is the ultimate source for all your automobile related needs:

"WHOLESALE PRICES ****** FINANCING ALL TYPES OF CREDIT******Carfax***A+BBB****"

Reviews

4.5 out of 5 4.5
563 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    October 10, 2018

    Thank you Conway for all the help with my beautiful new Lexus. Thank you to Sebastian and Alex for helping me along the way and making it nice and easy!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Tom, Thank you for sharing your review. Our team works hard and provides top notch customer service every day. Please enjoy your new SUV!

  • 5.0 out of 5
    October 10, 2018

    Marco was awesome! Great experience great customer service able to finance a great vehicle had an overall wonderful experience would visit again and refer... friends

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Brittany, Thank you for posting your review. We are very happy your shopping experience was great and are looking forward to serving you again.... Please enjoy your new car!

  • August 11, 2018

    very goo service. Marco and Adolfo were very good at helping. Would definitely recommend this dealership to other people as there first choice for their... first car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Victor, Thank you for posting your feedback. We are glad we could help you get your first vehicle. Thank you for your business!

  • 5.0 out of 5
    October 5, 2018

    Best car buying experience hands down!!! Thank you Emilio, Mauro and Alex. It didnt take all day, I received a fair trade and left with a great reliable... car. So far it runs like a dream! And I would definitely shop here again!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Ms. Kenyetta, thank you for sharing your feedback. It is very good to know that your car buying experience at Conway Imports was up to your expe...ctations. We are glad to be able to help. Please enjoy your new car!

  • 5.0 out of 5
    September 30, 2018

    Very friendly and answered all my questions and concerns will purchase my next vehicle from then in the next month car fax availability a must

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Glenn, Thank you for sharing your review. It's good to know that you had a positive experience with us. We are looking forward to helping... you get your next car.

  • 1.0 out of 5
    September 12, 2018

    My wife and I purchased a 2011 mercedes Ml 350, within the first 30 days not even30 service B popped up in the dash I contacted tony the salesman who ... told me that ifi anything go wrong contact them they will take care of it that tured out to be the opposite they put it on there customers they are terrible also he was trying to pressure us into leaving him a good review before we even sighed the paper work such an xxxxxxx, not a good dealership to do business with, Beware on spending your money on broken cars that your left to repair, also chris called with a song and dance about it’s nothing the can and will do to make it write, im reporting this dealer to better business bureau, they promise you the world until you close the deal

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear sir, Thank you for your feedback. When you purchased your vehicle, we explained that our 30 day warranty covers the engine and transmission, in...ternal lubricated parts only. Every car we sell is inspected and serviced before being listed for sale. As per our conversation, we told you that the vehicle was serviced, it had an oil change done because it was needed. When we spoke over the phone, we also explained that the service B message is a maintenance reminder set by a Mercedes dealership. At the time that we received this vehicle and sold it to you, that reminder was not coming up. It is the owner's responsibility to perform any maintenance the car may need. The timing of the reminder is out of our control. If you would like to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us at 630-830-3600.

  • 5.0 out of 5
    September 10, 2018

    It is the agent being nice and helpful, the reason I came back the 2nd time. His service for me was excellent. I had 2nd though of buying but him being... so polite and helpful and patient I made the deal.. thank you to Marco

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Marco, Thank you for sharing your experience. We definitely appreciate you coming back to us a second time. Please enjoy your car and come see... us the next time!

  • 5.0 out of 5
    September 10, 2018

    Awesome! Emilio and Patrycja did an excellent job throughout the process! Highly recommended. I would come back and purchase again from this Dealership.... IT'S ALL GOOD!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Roger, Thank you for posting your review. We always try to provide the best possible customer service. Please come see us again the next time ...you need a quality vehicle. Thank you for your business.

  • 5.0 out of 5
    August 22, 2018

    really good service overall,marco torres its the must courteous person i cant not tank him enouhg...the place its really clean, people around here are... all professionals.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Jamie, Thank you for your feedback! We are glad we were able to help you get your first car. Please enjoy it and come see us when you are read...y to make your next purchase.

  • 5.0 out of 5
    August 16, 2018

    Easy buying experience. Good customer service. They seem to have quality cars and care about the cars that they have for sale. Would buy from here again.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Orlando, thank you for giving us your feedback. The team at Conway Imports works hard to provide great customer service, we are glad it was up t...o your expectations. Please enjoy your new car!

View More Reviews