Eddy's Chrysler Dodge Jeep RAM

4.0 out of 5 4.0

Reviews

4.0 out of 5 4.0
123 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    August 16, 2019

    I bought three cars there a scion used motor went out paid for two years after wanted to trade for a used car but was pushed into a dodge journey very... basic for 36 thousand dollars I was told I could trade it in for a better car after six months so I did but they told me they could only sell me a truck Evan more basic for 46 thousand dollars now they tell me to pay on it for a year then they will get me a good deal I don't think I want any more good deals this one is 760 dollars a month so guess it will sit in the pasture didn't really need a truck I already have a truck expensive lesson learned but their bait and switch is spot on

    4.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Lawrence, we are truly sorry you didn't have a great shopping experience at our dealership. Thank you for taking the time to let us know how you vi...sits have gone with us. Would you mind reaching out to our Customer Relations Manager, Ashley, at 316-425-5525? We value you as our customer and would greatly appreciate your time in discussing this with you further. We hope to hear from you soon.

  • 5.0 out of 5
    August 3, 2019

    Todd and Monte took care of me, I will be returning for business!!! Great to deal with! They really went the extra mile to earn me as a customer, there... service department is the whole deal too, used them on numerous occasions!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Dale! It's nice to hear from you! We are happy to learn that you had a great experience with our team! We were more than happy to go the extra mile... to get you the best deal! Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate your loyalty and look forward to seeing you again!

  • June 16, 2017

    The service dept. worked well with me to get a date scheduled for recall repairs. Check in process was quick and they got me to work in plenty of time.... They were timely in picking me up after work, to get back to the dealership. Service staff was very friendly. After a recent out of town trip, my car needed to be washed, and they did a super job with that too!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Great to hear! Thank you!

  • 5.0 out of 5
    August 1, 2019

    Great job, ease of scheduling on line. Service department did great job with service and love the video of work performed. Great idea. No problems at... all.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Tim! It's so nice to hear from you! We are truly happy you had a great experience with our service department and that you liked our service video!... Thank you so much for choosing us for your vehicle repair needs. We greatly appreciate the five star rating!

  • 4.0 out of 5
    June 26, 2019

    Went in to trade my ram the experience was great and very painless their team did a great job and handled all of my issues with my old truck and got me... into a new truck

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Gary! It's nice to hear from you! We're happy you had a great experience with our team! Thank you so much for the kind words and the four star rati...ng. It is greatly appreciated!

  • 2.0 out of 5
    June 25, 2019

    I have bought/traded a total of 8 vehicles through the Eddy's dealerships since 2013 for myself and the wife. This will be the last time. I traded in... my 2014 Silverado pickup for a 2015 jeep wrangler and absolutely love the vehicle itself. I agreed to buy on a Thursday and explained I'll be back after a quick vacation and pick the vehicle up Monday evening. I was super excited at this point. I mentioned after the test drive there was a popping noise in back but was assured this was going through service still and they would identify the issue. No biggie because I was out of town and left them with plenty of time for service and detailing. Signed some preliminary paperwork and left for vacation with something to look forward to when I came back. The problem was in the service and financing. I understand the "process" and it takes some skills on both sides for everyone to be happy. I get back from my quick getaway and stop here before even going home. Immediately upon entering the finance managers office I was greeted with a 3 point increase on my interest rate than what I know I qualify for. When I questioned what he quoted me he became immediately defensive and said he hated when customers thought they knew "banks and interest rates". I walked out and called the manager over. We got it straightened out, whatever, I know how this works right? I got a service contract to cover my vehicle as I believe they can still be beneficial. Then I get the vehicle. Awesome. Super excited to go drive around my new toy and show it off to some friends. Boom, this thing is dirty. They ran it thru a quick wash and vacuumed it out. There was no detailing. My engine bay looks like they only drove this on dirt roads and I dont even see handprints where they checked any filters or opened the hood. I was disappointed. Back to the popping noise in the back, it was still there after taking delivery of the vehicle. I'm a busy guy with a demanding job and was not able to make an appointment for this noise for almost 3 weeks after the fact. Cool, whatever, call the sales department and they say to go ahead and make a normal service appointment. I go in this morning after making an appointment and am told they need it for at least half a day. I ask if they have a loaner and the service advisor was so quick to say "no" with no empathy or other resolve that I have to believe he just didnt care and probablydidnt know or want to deal with giving me a loaner. I started to get a little irritated at this point and brought up the fact that this popping is the same noise that I told them about before purchasing. They didn't care and it was obvious. I had spent xxxx good money with them for years on vehicles and service contracts and just wanted to be treated fairly, not special, just fairly. I left with no intention of ever going back. I will take my service/sales business elsewhere from now on and regret all the business I have done with them in the past. I am in the process of refinancing and will be cancelling my service contract with eddys and getting a more trustworthy deal which also includes a service contract through a bank I've used in the past for vehicles. Educate yourself on auto financing before going as the finance managers make a lot of money by upping the interest rate that you actually qualify for and huge profits are made from the service contracts. Go to your own bank and they can be way more helpful with interest rates, warranties and ultimately saving money. I would also recommend if you have any doubts at all about the condition of a vehicle go ahead and get a second opinion from another service department. May cost 50 to 100 bucks but could save thousands if you are out of warranty and may reveal the truth about some of these dealership service departments. Reagan tried to make it a good experience but he can't control everything.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Frank, we sincerely apologize for what you experienced at our dealership. Thank you for taking the time to let us know how your visit went. It was ...never our intention to disappoint you and we apologize our service and finance team didn't' meet your expectations. We value you as our long term customer and would greatly appreciate the opportunity to discuss this with you further. Would you mind reaching out to our Customer Relations Manager, Ashley, at 316-425-5525? Your satisfaction means a lot to us and we're glad that you had a great experience with Reagan. We hope to hear from you soon and discuss more about your shopping experience with our service and finance team.

  • 1.0 out of 5
    June 21, 2019

    So we have order the parts and told me to be there a certain day. I show up they told me the parts not there yet to come back next whatever date. Unlucky... for me I live an hour and a half away. Never called me to let me know. I researched and found a Jeep service place closer to me so I decided to call eddys and cancel any future service that I have scheduled. You can tell they weren't happy.but I at least have them a call.. They weren't too rude just short and lack Attentiveness.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, we are truly sorry for what you experienced with our service department. Thank you for letting us know. It was never our intention to disapp...oint you and we apologize for not meeting your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to discuss this with you further. Would you mind reaching out to our Customer Relations Manager, Ashley, at 316-652-2122? We hope to hear from you soon so we can help mend our relationship.

  • 1.0 out of 5
    June 15, 2019

    It has been the worst customer service I have ever had for buying three new vehicles from this dealership in a two month period in 2016 my 2016 Dodge ram... pick up has been in the shop 11 times and has had for factory recalls and when I confront Eddie’s about this they want to charge me to fix the problems with the truck that has 120,000 mile bumper to bumper warranty they have not stood behind this truck from day one it went in the shop three months after I bought it and all total it has been out of service six months and two weeks in three years The customer service is pathetic I have asked a dozen times to speak to upper management about this and never once has anyone from the main office bothered to give me a call I suggest highly that You do business with a different dealer if you’re looking for any of those brands of vehicles

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Gary, we are truly sorry for what you have experienced with our team. Thank you for bringing this to our attention. We value you as our customer an...d would greatly appreciate the opportunity to discuss this with you further. Would you mind reaching out to our Customer Relations Manager, Ashley, at 316-425-5525? We hope to hear from you soon so we can help get this resolved. It is never our intention to disappoint our customers and we apologize for not meeting your expectations.

  • 1.0 out of 5
    June 13, 2019

    Dropped off my sons car late Monday I called several time to ask what was going on with my sons car no one called me back. Never going back terrible costumer... service

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Charles, we're sorry you didn't have a great experience with us, but our team did indeed give you a call back. If you would like to discuss your ex...perience further, please feel free to reach out to our Customer Relations Manager, Ashley, at 316-425-5525. We apologize if we didn't meet your expectations and would greatly appreciate the opportunity to mend the relationship.

  • 5.0 out of 5
    June 7, 2019

    Visiting family in Wichita. RV hit with a tree at Cheney Reservoir. Truck locked into 4WD. Good times.Eddy's was great, got us in and repaired within a... few hours. Great service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Dale, we're happy our team took great care of you! We're sorry you were needing the repair, but we're glad our service department was able to help ...you in a timely manner. Thank you for the kind words and the five star rating. We greatly appreciate it!

View More Reviews