Len Lyall Chevrolet

3.8 out of 5 3.8

Reviews

3.8 out of 5 3.8
81 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    June 25, 2019

    Very bad quality vehicles, 38 000 miles and the door locks dont work, took my truck to len lyall chevrolet with appointment, and I was looking like... in invisible, nobody was giving me attention, after they check my truck said warranty was expired, only 38 000 miles. I will continue buying Toyota came with100 000 real miles warranty and the customer service and attention nothing compared to this place. I will never come back or buy Chevrolet again.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Please reach out to us so we can work towards a resolution. Thanks again for bringing this to our attention. We hope to hear from you soon. All the be...st, Len Lyall Chevrolet (303) 502-9924

  • 5.0 out of 5
    June 10, 2019

    Had a headlight go out on trip though 5 states. Got me in overnight, quickly found the harness had also fused out, gave me a good dollar quote for the... work, and all work done and back on the road in less than 2 hours. Thank you Fidel for the great customer service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Len Lyall Chevrolet and we hope to see you again soon!

  • June 14, 2015

    Rickey Anderson, Sales Representative Rickey's professionalism and easy-going mannerism made our car buying experience enjoyable and relaxed. We met... with many sales representative in various car dealerships over a 5 week period. Rickey by far was the most helpful and courteous. Thank you, Mike and Clarissa Proud new owners of a Dodge Durango Citadel

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations Mike and Clarissa on your new Dodge! We are so happy you had a good experience with us and with our sales rep Rickey. Thank you for yo...ur comments and your business!

  • 5.0 out of 5
    March 23, 2019

    Brandon is a great sales rep for this company. After dealing with several other dealerships, and getting the typical back and forth with 2 or 3 managers... to work on the numbers, this was a great change. The last dealer was even feeding us bad info on options for the car we wanted! Brandon was able to do most everything, only needing just 1 quick check with the tower. The paper work process was about an hour, and our family was surprised we were back in time to put the kids to bed!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need service... or another vehicle!

  • 4.0 out of 5
    March 9, 2019

    Typical dealer rip off. 500 bucks to change a wire.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Len Lyall Chevrolet!

  • 5.0 out of 5
    November 9, 2018

    I have been doing business with Len Lyall for about 12 years and I highly recommend them. From the buying experience to service, the team and Len Lyall... has always made the buying part fun and by providing great service at a great value, the service end is painless as well. I would not think of buying a vehicle anywhere else....but Len Lyall. Their tag line is true, drive East and pay the least, and I have friends who come from several other states to also buy from Len Lyall. Dan Johnson, the GM knows how to take care of the customer.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Len Lyall Chevrolet and we hope to see you again soon!

  • 1.0 out of 5
    September 2, 2018

    Poor Service.. So I asked for an oil change.. my truck is leaking from filter.. I ask to grease my front end .. didn't get done

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Please reach out to us so we can work towards a resolution. Thanks again for bringing this to our attention. We hope to hear from you soon. All the be...st, Len Lyall Chevrolet (303) 502-9924

  • 5.0 out of 5
    June 30, 2018

    I set an appointment for an oil change and was all done in less than 20 minutes!

    Not Applicable
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're glad everything was completed quickly and to your satisfaction!

  • 3.0 out of 5
    March 19, 2018

    I pulled in and was trying to find my coupon on my phone and the lady directing me in got irritated. I'm sorry but if you have a hang over don't take... it out on me. Then I showed the coupon for $19.95 for an oil change before repairs started. No mention of my car taking different oil. Don't send me a coupon if it's not applicable. Must just apply to old cars. Service was great and timely but when I went to pay I was charged $45. I told the clerk I had a coupon for $19.95 so she charged me $35 instead. Thanks to Dan I got the $19.95 price. My family has bought several cars from Len Lyall. Three of my son's, myself and a friend we recommended. A total of about nine trucks and cars, most new. I recommend Dan for Sales but I won't be coming back unless I have to. The customer service person cheered up a little when I got back. I'm sorry if you don't like customers, work from home.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, thank you for leaving us feedback. We are disappointed to hear that your experience was not a positive one. We would like an opportunity to mak...e this up to you. If you are willing, please reach out to us at (303) 502-9924 so we can work towards a resolution.

  • 5.0 out of 5
    March 8, 2018

    Every thing went well the people was nice and fast to handle business people skills were great I love how much you can trust the price was very good reasonable

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Brian, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We hope to see you soon!

View More Reviews