Skip to main content

Mike Maroone Honda

(930 reviews)

Inventory

See all 23 vehicles from this dealership.

Reviews

(930 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Mike Maroone Honda from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I absolutely hate shopping for a car but Josh was very pleasant to work with and any of the staff I met were very nice. So far love my car.

I absolutely hate shopping for a car but Josh was very pleasant to work with and any of the staff I met were very nice. So far love my car.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Carol, we are so happy to read such a great review about Mike Maroone Honda! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

Show full review

I feel I got a great car at great price, Ricky was great the whole staff was top notch.

I feel I got a great car at great price, Ricky was great the whole staff was top notch.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hello, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

Show full review

Matt Koen is always the best salesperson at the Honda Dealer. We are so happy with our purchase.

Matt Koen is always the best salesperson at the Honda Dealer. We are so happy with our purchase.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hello Norma, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

Show full review

Kind service with no pressure throughout the whole experience. I highly recommend Kenny Coleman and Mike Maroone Honda!

Kind service with no pressure throughout the whole experience. I highly recommend Kenny Coleman and Mike Maroone Honda!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here. Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

Show full review

I couldn't have asked for better treatment. Kenny Coleman was informative and helpful and treated me like my opinions mattered. The calls to follow up and the assistance provided by all of the staff made my purchase a pleasure. I look forward to a business relationship with this dealership.

I couldn't have asked for better treatment. Kenny Coleman was informative and helpful and treated me like my opinions mattered. The calls to follow up and the assistance provided by all of the staff made my purchase a pleasure. I look forward to a business relationship with this dealership.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Thank you, and have a fantastic day!

Show full review

Original car I was purchasing has a "surprise" issue which was not mentioned until after I paid for it and was awaiting delivery. In the end they made it right in every way and went above and beyond to do so. I am 100% satisfied with the ending to the story working with this dealership.

Original car I was purchasing has a "surprise" issue which was not mentioned until after I paid for it and was awaiting delivery. In the end they made it right in every way and went above and beyond to do so. I am 100% satisfied with the ending to the story working with this dealership.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello, thank you; we appreciate your feedback! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

Show full review

My recent experience negotiating with Matt Koen of the Acquisition Team at Mike Maroone Honda was unprofessional. I presented a fair market price for my car. Not only did two KBB partners meet this price immediately and enthusiastically, but I sold the car to one of them the very same day. Despite this, Matt Koen chose to ridicule my offer. He then addressed me in a condescending and inappropriate manner, calling me "babe," before loudly declaring he was ‘closing this lead.’

My recent experience negotiating with Matt Koen of the Acquisition Team at Mike Maroone Honda was unprofessional. I presented a fair market price for my car. Not only did two KBB partners meet this price immediately and enthusiastically, but I sold the car to one of them the very same day. Despite this, Matt Koen chose to ridicule my offer. He then addressed me in a condescending and inappropriate manner, calling me "babe," before loudly declaring he was ‘closing this lead.’

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hello, thank you for sharing your feedback. We take these matters seriously and have discussed your comments with Matt and our management team. Currently, we are unable to find a record of this specific interaction or vehicle inquiry in our system. We would love the chance to learn more about your experience and learn from your situation so it doesn't happen again. Please reach out to James Robinson at 719-597-4500 x24503 so we can look into this further for you.

Show full review

If you’re considering selling your car outright; go to Mike Maroone Honda and ask for Gary. Gary will give you a fair price and not waste your time. I cannot say this enough; Gary is a joy to work with, knows the market, and will treat you very well!

If you’re considering selling your car outright; go to Mike Maroone Honda and ask for Gary. Gary will give you a fair price and not waste your time. I cannot say this enough; Gary is a joy to work with, knows the market, and will treat you very well!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

Show full review

The dealership was nice and clean and the personnel were very nice and welcoming which combined made for a great experience.

The dealership was nice and clean and the personnel were very nice and welcoming which combined made for a great experience.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you so much for your kind words! We strive to provide a clean and welcoming environment for all our customers. We're glad you had a great experience at our dealership and look forward to serving you again in the future.

Show full review

Quoted me $4,300 and one of the things they said I needed to change was a timing belt (I have a timing chain so it's not even a real thing). Took my car to another dealership and they did everything AND replaced another caliper for $1,500...Maroone is an absolute rip off. When I called the shop out on what they were doing they hung up on me. Mind blowing that people like this can't get sued and held accountable.

Quoted me $4,300 and one of the things they said I needed to change was a timing belt (I have a timing chain so it's not even a real thing). Took my car to another dealership and they did everything AND replaced another caliper for $1,500...Maroone is an absolute rip off. When I called the shop out on what they were doing they hung up on me. Mind blowing that people like this can't get sued and held accountable.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi, we're sorry to hear of your negative experience at our location. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to our Service Manager, Eric Whetstone, at 719-785-502 when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you.

Show full review
See all 930 reviews

Related searches near you