AutoNation Toyota Hayward

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.3
(1,349 reviews)
Visit AutoNation Toyota Hayward
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Wednesday 6:30am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Saturday 8:00am–5:00pm 9:00am–9:00pm
Sunday Closed 10:00am–8:00pm
New (510) 803-3030 (510) 803-3030
Used (510) 296-0353 (510) 296-0353
Service (510) 296-5053 (510) 296-5053

Inventory

See all 110 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2020.
We make it easy - we'll buy your car with a check that you can deposit the same day our pre-owned vehicles come with a 5-day return policy and we'll even sanitize your vehicle so you can buy and service safely. Now that's easy. Schedule an appointment today!

Money-Back Guarantee is valid for 5 days or 250 miles whichever comes first. See store for complete guarantee warranty and service contract details.
.

Service center

Phone number (510) 296-5053

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
6:30am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.3
(1,349 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
2.0

Alright service

Ok service. Families are okay, not very impressive. Bathrooms were closed.

1.0

Dealership was okay when I bought my highlander 2021.

Dealership was okay when I bought my highlander 2021. But going bad for service it is horrible. I called on phone and could not get a service appointment. I went in person and one of the service associates did some paper work and claimed I have a date for the next friday 10 am. I asked him for a print out and he said they can get it out with my number I do not need the print out. I got there 10am on friday I did not have an appointment. The other service employees were giving me an attitude as if I did not pay for the service or I did not have an appointment. As though they were doing me a favor. They got to attend to me long after one hour after attending to others. My car was not washed after servicing they returned it to me dirty. I hope in my life never to return there to service my car again. Service staff attitude was very horrible, not supportive.

5.0

Prius Prime

We had great service all the way around. The only thing we miss is the car wash. They used to do that and their machine has supposedly been broken for 3 years or more.

5.0

Since i got my Tacoma from this dealership in 2020, I’ve

Since i got my Tacoma from this dealership in 2020, I’ve always have vehicle serviced by them so far I’ve no issues. would I recommend this dealership? yes i would. good luck!

5.0

Great customer service

They made the process fast and easy and answered all my questions I had.

Dealer response

Hi Donna, it is great to read such wonderful comments about your recent experience with us! We're always here to provide exceptional service at a great value -- we hope you'll consider us again in the future!

5.0

Good service experience

I took my car in for regular maintenance service. Heidi was very helpful and friendly. Waited there, sat down and got some work done. My car was ready to pickup after two hours or so. Would come again.

Dealer response

Hello Wenzhe, it means so much to us that you chose our dealership! As one of our valued customers, we want to sincerely thank you for your business and we hope to see you here again down the road!

5.0

THANKS MIKE!!

Michael Sanchez was absolutely amazing in helping me pick out my camry. He showed me what they had available and let me make my decision with no pressure. Once I had mine picked he made sure the purchase process was quick and painless. Easily the best experience I’ve had at a dealership and will happily send others to see Michael.

Dealer response

Hi Sarai, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at AutoNation Toyota Hayward! Don't hesitate to call us if you ever need anything. Be safe on the road!

5.0

We had a great experience buying our new RAV4 and trading

We had a great experience buying our new RAV4 and trading in our old Prius. They were responsive and helpful throughout the process.

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Experience was great.

Experience was great. Didn’t feel pressured to buy. Sam who helped me explained everything to me and was patient. He is an Amazing person. Also John was so helpful and kind. Amazing work experience. Would recommend to all friends and family. Keep up the EXCELLENT work!

Dealer response

Hello Holly, it means so much to us that you chose our dealership! We appreciate your recommendation of AutoNation Toyota Hayward and we hope to be of service again in the future.

5.0

Very prompt, thorough and knowledgeable.

Very prompt, thorough and knowledgeable. No delays in returning the car. Cashiers were very nice.

Dealer response

Hi Rose, it is great to read such wonderful comments about your recent experience with us! Don't hesitate to call us if you ever need anything. Be safe on the road!

See all 1,349 reviews