Carr Chevrolet

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.6
(1,115 reviews)
Visit Carr Chevrolet
Sales hours: 8:30am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 7:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–7:00pm 8:30am–9:00pm
Tuesday 7:00am–7:00pm 8:30am–9:00pm
Wednesday 7:00am–7:00pm 8:30am–9:00pm
Thursday 7:00am–7:00pm 8:30am–9:00pm
Friday 7:00am–7:00pm 8:30am–9:00pm
Saturday 8:00am–4:00pm 8:30am–9:00pm
Sunday Closed 10:00am–8:00pm
New (503) 303-6254 (503) 303-6254
Used (503) 862-2086 (503) 862-2086
Service (503) 862-2094 (503) 862-2094

Inventory

See all 156 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2015.
Carr Chevrolet is Oregon's largest Chevrolet dealer. We have been family owned since 1941. Located in Beaverton Oregon on Tualatin Valley Highway just minutes from downtown Portland. We treat the needs of each individual customer with paramount concern. We know that you have high expectations and as a Chevrolet dealer we enjoy the challenge of meeting and exceeding those standards each and every time. Allow us to demonstrate our commitment to excellence in showing you everything from a Chevrolet Sonic and Cruze to a Silverado or Tahoe!
Oregon's Number One Chevrolet Dealer! CARR Chevrolet. With you all the way. Every mile. Every day.

Service center

Phone number (503) 862-2094

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

4.6
(1,115 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Carr Chevrolet from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Dead animal in filter removed

Irvin was amazing at getting me in quickly and calling me with updates. He was invested in my problem and made me feel like he wanted the best outcome for me. I did not feel like just another customer because he did such an amazing job at communicating with me. I normal would have not used the dealership for this problem but i am glad I did. Thank you.

Dealer response

We appreciate you taking the time to leave us this feedback. We sincerely value your business and look forward to your next visit!

5.0

Absolutely loved this dealership!

Absolutely loved this dealership! Leo is great and did everything he could to get me exactly what I wanted. Melinda in sales is so sweet. They both made my experience buying a car so easy and stress free! I will definitely be coming back here whenever I need a new car!

5.0

My experience purchasing and trading in my van this week

My experience purchasing and trading in my van this week was smooth. Ari Bedkoe was incredibly helpful, patient, kind and engaging. He was not at all pushy. He listened and was respectful, especially in regards to the things that were important to me.

5.0

New Car experience

Lesette Amini very friendly she was very patient. I was Very happy with her help and support. My daughter even told me right when we left Carr dealer that Lesette was very nice. Thank you Lesette for all your help.

Dealer response

Hello there! Thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

Leo lopez m ayudo con mi carro es muy buena persona nos

Leo lopez m ayudo con mi carro es muy buena persona nos atendio muy bien le damos las gracias le damos un 10

1.0

Absolute worst buying experience of my life, I will never

Absolute worst buying experience of my life, I will never recommend Carr Chevrolet to anyone I know. Sarah Moss my sales rep LIED to me multiple I can prove through text message's I saved, who treats a customer like that?!?! How disrespectful. The service department and 35 year GM master tech that regeared my new Colorado is suspect at best. They did the gear job twice and shipped it out the door with the gears improperly installed. When I questioned the whining gear noise, Sarah gave me the lame excuse "those gears alter the truck to much there's going to be some whining" I have that text message to prove it too. I would have ruined both axles in my brand new truck if I would have believed Sarah and kept driving my truck that way. I took the truck back, 4 1/2 months later they redid the gears for a 3rd time with the correct installation parts and the gears sound great. But low and behold, by the time I drove the 44 miles to my house the rear pinion seal is leaking. UNBELIEVABLE!!!!!! I waited 6 1/2 months for my new truck. If I treated customer's like this at work I would be fired, no if's ands or butt about it.

1.0

Terrible

Absolute worst buying experience of my life, I will never recommend Carr Chevrolet to anyone I know. Sarah Moss my sales rep LIED to me multiple I can prove through text message's I saved, who treats a customer like that?!?! How disrespectful. The service department and 35 year GM master tech that regeared my new Colorado is suspect at best. They did the gear job twice and shipped it out the door with the gears improperly installed. When I questioned the whining gear noise, Sarah gave me the lame excuse "those gears alter the truck to much there's going to be some whining" I have that text message to prove it too. I would have ruined both axles in my brand new truck if I would have believed Sarah and kept driving my truck that way. I took the truck back, 4 1/2 months later they redid the gears for a 3rd time with the correct installation parts and the gears sound great. But low and behold, by the time I drove the 44 miles to my house the rear pinion seal is leaking. UNBELIEVABLE!!!!!! I waited 6 1/2 months for my new truck. If I treated customer's like this at work I would be fired, no if's ands or butt about it.

Dealer response

Hi, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to us at (503) 644-2161 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one.

5.0

Vehicle Service

I bought my car years ago from Carr & I have not taken it anywhere else for service or repairs. I don?t comparison shop, even if I can get repairs less expensive somewhere else, I don?t care. Plus, you get what you pay for! This service staff is always great, takes wonderful care of me & my car. They communicate well. I truly appreciate everything Carr Chevrolet has done for me over the years. They?re fantastic!

Dealer response

Hi, your wonderful feedback and rating mean a lot to us. We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

5.0

Great Service

Tyler went above and beyond to fix things we didn't even know were wrong with our car. We are very happy with the service we received.

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Alex sold me my truck and did an excellent job getting me

Alex sold me my truck and did an excellent job getting me allocated a 2022 refresh Silverado, Ialso got clearbra done onsite with a discount. This is my second vehicle purchase at this dealer and so far I'm happy with their sales department. The service department worked with me on several occasions and has done a great job on price and scheduling. Special thanks to Josh Blake (from carr subaru) for getting me hooked up with a great team at Carr chevy.

See all 1,115 reviews