Jennings Chevy / VW

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.4
(1,543 reviews)
Visit Jennings Chevy / VW
Sales hours: 8:30am to 9:00pm
Service hours: 6:30am to 6:30pm
View all hours
Service Sales
Monday 6:30am–6:30pm 8:30am–9:00pm
Tuesday 6:30am–6:30pm 8:30am–9:00pm
Wednesday 6:30am–6:30pm 8:30am–9:00pm
Thursday 6:30am–6:30pm 8:30am–9:00pm
Friday 6:30am–6:00pm 8:30am–6:00pm
Saturday 8:00am–4:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (847) 941-0356 (847) 941-0356
Used (847) 850-0256 (847) 850-0256

Inventory

See all 130 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 1999.
Vision Statement:
To excel in sales and service while maintaining the highest standards of honesty & integrity.
Mission Statement:
Treat every guest in such a memorable way that they tell everyone how great the experience was.

We are a full service facility. We have Master Certified Technicians Certified Body Shop & Car Wash. Loaners & Rentals are on site for your convenience.
Our Reputation Rides with You

Service center

Phone number (847) 850-0256

Service hours

Monday
6:30am–6:30pm
Tuesday
6:30am–6:30pm
Wednesday
6:30am–6:30pm
Thursday
6:30am–6:30pm
Friday
6:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.4
(1,543 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Throw in a bogus theft insurance charge of $399.

Throw in a bogus theft insurance charge of $399. I will not do business with a dealership that does that!

Dealer response

The theft insurance option of $399 is not mandatory. It can be declined at the time of purchase. Thank you

1.0

So I called for a appointment on Saturday I dropped my

So I called for a appointment on Saturday I dropped my car off at 5 pm on Friday and the guy checked me in was very rude throwing keys at me telling me I had no warranty and I was like I have a warranty I just brought car 2 month ago then I call the guy to check on my car at 12 Saturday the guy said I have no update I said ok and then I called at 3 pm still no update so I decided to call the service manager finally she gave me answers and here I'm still waiting for my car to be done at 5 pm. Never again will I bring my car here and they still never told me what they did to fix the issue

5.0

We had a wonderful experience start to finish.

We had a wonderful experience start to finish. Everyone one very friendly and the fact that I was alone the day we bought the car and could not take the vehicle home because of needing my husband's signature, they took me to the point where when my husband was able to be there we were in and out! Our salesman Chris Hallenberg made me feel very comfortable and actually got me the truck we were looking for. Good Job!

Dealer response

Hi there, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We can't wait to see you again, have a great day.

4.0

Repeat customer for service

pretty good service. always courteous and consistent.

Dealer response

Hello, thank you for your kind words and this wonderful review! Please don't hesitate to reach out to us if there's anything more we can do!

2.0

Said car would be ready quickly 3 different times.

Said car would be ready quickly 3 different times. Car was here for oil change and axle. One of the service managers is extremely rude.

5.0

Jonathan at Volkswagen is amazing sold us our 2022

Jonathan at Volkswagen is amazing sold us our 2022 Tiguan. He is awesome, knowledgeable, and respectful. For your next sale ask for him!

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Scheduled oil change online.

Scheduled oil change online. Done right on predicted time. That’s why I come to Jennings.

Dealer response

Hi there, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

5.0

I leased a 2022 Chevy Equinox Premier on April 30, 2022.

I leased a 2022 Chevy Equinox Premier on April 30, 2022. Chris Hallenberg Was the sales rep. who helped me to finalize the lease. Chris did everything to make this process go as easily as possible. I would choose Jennings Chevrolet for another purchase or lease in the future.

Dealer response

Hi, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Jennings Chevrolet, INC.. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

Great Service

Great service. Mechanic found a bubble in my tire. Very thankful because I was going on a trip next day. Thanks.

Dealer response

Hi there, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Jennings Chevrolet, INC.

1.0

Disappointing experience.

I had an awful experience! I made a deposit for a car in transit and agreed on overall price. Upon arrival of the car they wouldn’t sell the car unless I take their finance rate which was obviously higher than from my bank. It was shocking and disappointing. Such a bad business. Not going back again. I wasted a month waiting for the car for nothing. 1⭐️Only because of Mr Adel who was very helpful and tried his best to make the deal. Avoid this VW dealership!!!

See all 1,543 reviews