Skip to main content

Herb Chambers Honda

(3,150 reviews)
Sales hours: 8:30am to 6:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Thursday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Friday 8:30am–6:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 8:30am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Sunday 11:00am–5:00pm Closed
2025 consumer dealer award
View 4 awards
2025 consumer dealer award 2024 consumer dealer award 2023 consumer dealer award 2015 consumer dealer award

Reviews

(3,150 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Herb Chambers Honda from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I recently bought a Honda CRV from Frank Mendes at Honda.

I recently bought a Honda CRV from Frank Mendes at Honda. Frank was very knowledgeable, great customer service. I was very comfortable and he made everything stress free. Frank saw I had some concerns and was about to leave, but he was determined to make sure he could get me close to what I was looking for and it work for me. I recommend if your looking for a new or used car check out Herb Chambers Honda team was nice, professional. Look for Frank Mendes you won’t leave disappointed.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Darrel! We're so glad to hear that Frank made your purchase experience smooth and stress-free! Thank you for choosing Herb Chambers Honda In Boston and recommending Frank and our team. Enjoy your Honda CR-V! Safe travels ahead!

Booked a test drive just 2.

Booked a test drive just 2.5 hours in advance after being told the car was available and ready. Took a $24 Uber from Brighton — arrived to find the car had been taken for repairs, with no same-day status check. Asked for reimbursement, Keith refused. Poor communication, no accountability. If you go, triple-check availability the same day or you might waste both time and money.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

I'm sorry to hear about your experience with the test drive. We strive for clear communication and accountability, so it's disappointing that we fell short here. I understand how frustrating this must have been, and I'd like to help make things right if possible. Please feel free to reach out at your convenience. Thank you, Tom Pasquarella - General Manager - tpasquarella@herbchambers.com

Consumer response

Update: Unfortunately, it seems they don’t really care — the earlier response feels more like a performance than genuine concern. I sent a detailed follow-up and reimbursement request to the address provided, but after 12 days, I still haven’t received any reply from Mr. Tom Pasquarella. No communication, no understanding, no apology.

Very efficient in processing g and setting of

Very efficient in processing g and setting of expectations of what my experience should be like.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

So happy to hear that! Thanks for the amazing five-star review! - Herb Chambers Honda In Boston

Rushandre was great he met me at the door.

Rushandre was great he met me at the door. Shook my had and invited me back to his desk to talk about what I wanted to do concerning purchasing a car.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Lourene, we're glad that Rushandre was so welcoming and helpful during your car-buying experience. Thank you for choosing Herb Chambers Honda In Boston and for sharing your feedback!

Kept up to date as needed.

Kept up to date as needed. 15 character limit is too too too too much

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to leave us a review, Joshua! We hope you won't hesitate to reach out if our Herb Chambers Honda In Boston team can be of service again in the future!

Excellent Customer Service , easy going and they are

Excellent Customer Service , easy going and they are friendly , easy explanation got me in & out

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We really appreciate you taking the time to leave Herb Chambers Honda In Boston this awesome review, thank you!

I brought my car in for an oil change.

I brought my car in for an oil change. I was told that my tires might need to be replaced and my brake pads need to be taken care of the next time I need service. They are very thorough over there and they tell you what has to done. I recommend this place highly for service.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your recommendation and for trusting us with your vehicle! We look forward to working with you again in the future! -Herb Chambers Honda In Boston

Sean DeSilva was very professional and treated me right.

Sean DeSilva was very professional and treated me right. I came into the dealership with an ongoing A/C problem. The A/C would not hold a charge, even after the condenser had been replaced (known Honda Civic problem). They replaced it at no charge. I am happy now and we will see if the new condenser last like it should this time.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We're glad you had a positive experience with Sean and our service team. Hopefully, your A/C issue is resolved for the long haul. We appreciate your business and wish you safe travels from all of us at Herb Chambers Honda in Boston!

Terrible experience.

Terrible experience. Brought it in over 2 days due to tire light being on and it’s still on. Will never bring my car back to this dealer. Care more about making money and moving cars out of shop than fixing a car and caring about the customer

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We strive for thorough and attentive service, so it's disappointing to learn about your situation. Please reach out at your convenience; I'd like to address this matter personally and ensure a proper resolution. Thank you, Tom Pasquarella - General Manager - tpasquarella@herbchambers.com

Very pleased every time.

Very pleased every time. Thank you for your quality service, kindness, and attention. Looking forward to going again.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your feedback about the Herb Chambers Honda In Boston team! We look forward to welcoming you back in the future! Safe travels!