Piedmont Chrysler Jeep Dodge RAM

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

2.2
(67 reviews)
Visit Piedmont Chrysler Jeep Dodge RAM
Sales hours: 8:30am to 8:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–7:00pm 8:30am–8:00pm
Tuesday 7:00am–7:00pm 8:30am–8:00pm
Wednesday 7:00am–7:00pm 8:30am–8:00pm
Thursday 7:00am–7:00pm 8:30am–8:00pm
Friday 7:00am–7:00pm 8:30am–8:00pm
Saturday 8:00am–5:00pm 8:30am–8:00pm
Sunday Closed Closed
New (864) 642-4124 (864) 642-4124
Used (864) 642-4120 (864) 642-4120
Service (864) 642-4304 (864) 642-4304

Inventory

See all 203 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since May 2014.
Piedmont Chrysler Jeep Dodge Ram is proud to be a part of the Anderson SC and Upstate community for over 20+ years. We take pride in delivering a friendly and personable experience to all of our customers which has made us one of the top consumer rated dealerships in the Upstate market. Do not fall for the games and gimmicks of other dealerships. Get treated like family - the Piedmont Family - and actually enjoy buying or servicing your next car truck or SUV with us.
THE LARGEST JEEP DEALER IN SOUTH CAROLINA #IWANTMYJEEP!

Service center

Phone number (864) 642-4304

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

2.2
(67 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

They clearly mismatched the price of their car.

They clearly mismatched the price of their car. Total bait and switch. As soon as I called they said it was the discounted version based on a multitude of qualifications. My price would have been 15k more. In my book that is shady.

Dealer response

Hi There - we believe you have the wrong dealership as we do not partake in bait and switch tactics. Would you please email our management team directly with more info so that we can better assist you? Please email pcjdrwecare@piemdontcars.com.

Consumer response

This is what I saw on cars.com. What I was quoted was almost 15k more. 2022 Jeep Wrangler Unlimited Sport $35,115 000 mi. Exterior color: Sting-Gray Clearcoat Interior color: Black Transmission: Manual Stock number: C21846 VIN: 1C4HJXDG0NW142854

1.0

Dealership takes money from widow of 3 Children

I’m a widow and recently purchased a new 2021 Ram Truck and Tony the business manager took over $ 3000 of my down payment . The sales manager Lance said he couldn’t assist me !! Please help me

Dealer response

Hello, We apologize about the confusion you seem to have around how your down payment was applied to your purchase. At Piedmont, we record both audio and video of every customer purchase that goes through our Finance Office so that we can help clear up any confusion that a customer might have. We offered to show you the recorded video of your transaction a few different times and would be happy to help explain again. Your $3,000 was applied as a discount to your purchase price which was signed by you. You then purchased additional coverages and extended warranties for your New Truck which is reflected in your Final price. Hopefully that helps clear up any questions you still may have.

1.0

I purchased a new Ram Truck from Peidmont Dodge and the...

I purchased a new Ram Truck from Peidmont Dodge and the Business manager Tony took over $ 3000 of my cash down payment.

Dealer response

Hello, We apologize about the confusion you seem to have around how your down payment was applied to your purchase. At Piedmont, we record both audio and video of every customer purchase that goes through our Finance Office so that we can help clear up any confusion that a customer might have. We offered to show you the recorded video of your transaction a few different times and would be happy to help explain again. Your $3,000 was applied as a discount to your purchase price which was signed by you. You then purchased additional coverages and extended warranties for your New Truck which is reflected in your Final price. Hopefully that helps clear up any questions you still may have.

Consumer response

Your Business manager Tony call back 3 hours later and was unwilling to speak to us in a civilized manner and when we mentioned were are cash was he hung up . We would like to speak to the Owner or Dealer Principal . You can’t bully or fast talk your way out of this situation .

5.0

Went to the Honda side of the dealership on Wednesday and...

Went to the Honda side of the dealership on Wednesday and purchased a used GMC pick up. When I got home I found that someone had drilled 4 two inch holes in the bed apparently for a hitch. No one at the dealership mentioned this. I went back to the dealership on Saturday and voiced my opinion and said that they should make it right. I was sent to the Ram side of the dealership and was told to talk to Lance. When I spoke to Lance I found that Piedmont actually does care about their customers. I left the dealership with a 2021 Ram 1500 Limited and was very pleased how Lance and the salesman (Mark) handled my problem. I will send multiple customers their way!

1.0

What you expect from used car salesman

I bought a 2003 camry from them, the service manager insisted on me holding a sign that said no warranty. Got the car home and found it had a defect in the engine which required so extensive repairs. I found out then that they just did a patch job to get the car sold instead of fixing it correctly which would have taken little time since they were already that far in the engine. Timing marks were off one tooth all the way around, it was technically in time but showed a lack of professionalism. The air box was missing screws. So they cheated me and smiled the whole time. I could have forgiven it if the car had not been touched because you never know with a used car but this one was repaired just enough to get it off the lot. Thankfully I knew how to repair it, it would seem the service department did not know or care, either way they will never get my business again.

Dealer response

Hello There, Our high mileage value priced vehicles are sold as-in with no warranty which we make sure to let every customer know before they purchase which was the case with your purchase as well. For vehicles under $3000, we do not perform the types of repairs you outlined in your review because doing so would increase the price of vehicle more than its market value. These may have been performed by the prior owner. We do not cheat our customer and are 100% upfront and transparent with everyone.

1.0

Condescending and rude.

Called to check on something in the inventory and the salesman was “chatty” and friendly until he figured out he didn’t have what I wanted and then he condescended me and hung up on me. Rude. Wont be looking at anything else.

Dealer response

Hi There, If you could email us your contact info so that we can pull the recorded phone call and review this with the possible salesperson in question, it would be greatly appreciated. We do not condone condescending or rude behavior by our sales agents. you can reach our management team at pcjdrwecare@piedmontcars.com.

1.0

Dirty Car. Empty Tank.

We purchased a used vehicle here and when we picked it up the vehicle was filthy both inside and outside. The car also only had barely a quarter tank of gas in it. I have never purchased a vehicle that I didn’t drive off the lot with a full take a gas.

Dealer response

Hi There, We apologize for that experience and would like to make it up to you. Please email our management team directly at pcjdrwecare@piedmontcars.com. We will give you a full tank of gas and a free carwash we just need to know when to expect you. Thank you for your feedback and for your business.

4.8

Great people. Fair pricing and no games.

Leased a wrangler for out Daughter here. Right in and right out. Gave us a great price, no bait and switch and no hard sell on F&I upgrades. I would recommend this place and will certainly refer others there in the future.

5.0

Katherine Hinton

Katherine was amazing she made feel like a customer. Kept me up to date on the repair. I just to say thank you KATHERINE. TIM

5.0

Sudden decision to buy a new car

I went in to get an oil change and repair windshield wipers on my Chrysler 200. Looking around the lot while I waited I spotted something I liked--a Jeep Compass. After spending an hour with Caleb I had a great deal in process. I left with a new 2019 Compass. I've never made a decision that fast in my life. They are a great place to shop. I'll never go anywhere else.

See all 67 reviews