INFINITI of Lynbrook

4.6
(359 reviews)
Visit INFINITI of Lynbrook
Sales hours: 10:00am to 6:00pm
Service hours: 7:30am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 10:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Tuesday 10:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Wednesday 10:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Thursday 10:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Friday 10:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Saturday 10:00am–6:00pm Closed
Sunday Closed Closed

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

New (877) 885-3636 (877) 885-3636
Used (877) 232-7351 (877) 232-7351
Service (888) 697-4281 (888) 697-4281

Inventory

See all 97 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since February 2015.
Welcome to INFINITI of Lynbrook. Here you can shop for new INFINITI's or used cars at our Lynbrook dealership serving the Long Beach Brooklyn Manhasset and Bayside areas. Come visit us to test drive a INFINITI speak to one of our certified INFINITI experts or discuss auto financing options. INFINITI of Lynbrook always has a wide selection of quality autos from INFINITI for the Lynbrook Long Beach Brooklyn Manhasset and Bayside area. Our wide selection of new and used INFINITI's ensures that we have a vehicle for everyone no matter what it is you're looking for.

SERVICE CENTER LOCATION: 163 Denton Ave Lynbrook NY 11563

Service center

Phone number (888) 697-4281

Service hours

Monday
7:30am–5:00pm
Tuesday
7:30am–5:00pm
Wednesday
7:30am–5:00pm
Thursday
7:30am–5:00pm
Friday
7:30am–5:00pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 11 employees View less employees

Reviews

4.6
(359 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of INFINITI of Lynbrook from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

The staff was friendly and willing to answer any

The staff was friendly and willing to answer any questions I had.Also, the advisor approached me before any work was done and clearly explained what work would be done.

5.0

The staff was friendly and willing to answer any

The staff was friendly and willing to answer any questions I had.Also, the advisor approached me before any work was done and clearly explained what work would be done.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Pacarbs, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Infiniti Of Lynbrook! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

Show full review
5.0

Very Professional and Respectful

I Really appreciate Philip LAING and his management team for assisting me with getting a Infiniti QX50 I Really appreciate your professionalism and Respect thank and keep up the good work

5.0

Very Professional and Respectful

I Really appreciate Philip LAING and his management team for assisting me with getting a Infiniti QX50 I Really appreciate your professionalism and Respect thank and keep up the good work

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Roger, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Infiniti Of Lynbrook. We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Infiniti Of Lynbrook

Show full review
5.0

Phillip Laing and the finance staff helped me get into a

Phillip Laing and the finance staff helped me get into a car that match my budget. The experience was remarkable. I would definitely recommend this dealership if you're looking for to get into an Infiniti.

5.0

Phillip Laing and the finance staff helped me get into a

Phillip Laing and the finance staff helped me get into a car that match my budget. The experience was remarkable. I would definitely recommend this dealership if you're looking for to get into an Infiniti.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Infiniti Of Lynbrook

Show full review
3.0

Was told my vehicle was certified pre owned.

Was told my vehicle was certified pre owned. They lied. Wish they were more honest.

3.0

Was told my vehicle was certified pre owned.

Was told my vehicle was certified pre owned. They lied. Wish they were more honest.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 3.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Chace4408, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (516) 536-9000. We look forward to hearing from you.

Show full review
1.0

We agreed to lease a Qx60 and last minute decided to not

We agreed to lease a Qx60 and last minute decided to not put anything down. Since we had a bank check already made to the dealership, we were assured that a refund check would be in the mail in a few days time. After several weeks and many calls and texts we still had not received the check . We did however have several conversations in which follow ups, resolution and calls back were promised but none came to fruition. After more than a month, I finally resorted to calling corporate customer service and suddenly the issue was resolved and the check was overnighted to us . Also , minor but very telling, we had asked for a Infiniti tote that was on display in the showroom. We were told it would be sent to us. Needless to say it never arrived . We were left with the stereotypical “car salesman “ experience of “ once they have paper signed and the money “ the customer care and standing behind their word is no longer important. We are disappointed to say the least and will bring out business elsewhere next time. We will certainly not be recommending this deal ship . We had many choices when looking to lease and next time will take a different path .

1.0

We agreed to lease a Qx60 and last minute decided to not

We agreed to lease a Qx60 and last minute decided to not put anything down. Since we had a bank check already made to the dealership, we were assured that a refund check would be in the mail in a few days time. After several weeks and many calls and texts we still had not received the check . We did however have several conversations in which follow ups, resolution and calls back were promised but none came to fruition. After more than a month, I finally resorted to calling corporate customer service and suddenly the issue was resolved and the check was overnighted to us . Also , minor but very telling, we had asked for a Infiniti tote that was on display in the showroom. We were told it would be sent to us. Needless to say it never arrived . We were left with the stereotypical “car salesman “ experience of “ once they have paper signed and the money “ the customer care and standing behind their word is no longer important. We are disappointed to say the least and will bring out business elsewhere next time. We will certainly not be recommending this deal ship . We had many choices when looking to lease and next time will take a different path .

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Krissyt, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We appreciate you bringing this experience to our attention. If you are willing, please contact us at (516) 536-9000 so we can work towards a resolution. We look forward to hearing from you.

Show full review
5.0

Dealership was clean, neat and the staff was attentive

Dealership was clean, neat and the staff was attentive but not pushy. Product was available for comparison.

5.0

Dealership was clean, neat and the staff was attentive

Dealership was clean, neat and the staff was attentive but not pushy. Product was available for comparison.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Pebble, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Infiniti Of Lynbrook. We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Infiniti Of Lynbrook

Show full review
5.0

Phillip Laing was very professional and helpful in

Phillip Laing was very professional and helpful in locating the vehicle of my choice and explaining the different features.

5.0

Phillip Laing was very professional and helpful in

Phillip Laing was very professional and helpful in locating the vehicle of my choice and explaining the different features.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

They are attentive to all the customer's needs.

They are attentive to all the customer's needs. Been going there for 19 years with two different Infiniti cars/SUVs.

5.0

They are attentive to all the customer's needs.

They are attentive to all the customer's needs. Been going there for 19 years with two different Infiniti cars/SUVs.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

My Cars HAPPY

Great Team work to get your vehicle service properly under cars manufacturing services requirements and staffing is great at communicating my cars needs being its a lease vehicle

5.0

My Cars HAPPY

Great Team work to get your vehicle service properly under cars manufacturing services requirements and staffing is great at communicating my cars needs being its a lease vehicle

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

Show full review
5.0

I have been a customer at this dealership for several

I have been a customer at this dealership for several years and they have always been responsive to my needs. Very professional and knowledgeable in both the sales and service departments.

5.0

I have been a customer at this dealership for several

I have been a customer at this dealership for several years and they have always been responsive to my needs. Very professional and knowledgeable in both the sales and service departments.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
See all 359 reviews