Midway Chevrolet

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.2
(1,295 reviews)
Visit Midway Chevrolet
Sales hours: 8:00am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 8:00am–9:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 8:00am–9:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 8:00am–9:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 8:00am–9:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 8:00am–9:00pm
Saturday 7:00am–5:00pm 8:00am–9:00pm
Sunday Closed 10:00am–7:00pm
New (602) 457-3246 (602) 457-3246
Used (602) 457-1981 (602) 457-1981
Service (602) 748-4637 (602) 748-4637

Inventory

See all 438 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 1999.
Midway Chevy is the largest Chevrolet Dealership in Arizona and the Western 15 states. We take pride in offering our customers a relaxed and pleasurable car buying experience and Midway Chevrolet has been providing superb customer service for many years! Purchasing your vehicle from us is the beginning of the relationship. The real key is how we perform after your purchase. Our Service Department has EIGHTY-FOUR Service bays and includes Express Service as well as Commercial Truck Service. At Midway Chevy you will be treated like family from Sale to Service Parts to Accessories. Call click or come by today! Midway from anywhere!
Absolutely Unbeatable!

Service center

Phone number (602) 748-4637

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
7:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 98 employees View less employees

Reviews

3.2
(1,295 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Midway Chevrolet from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

rallen1031@gmail.com

Freindly and experience staff. T.J was my sales fuy and I enjoyed working with him

Dealer response

We're happy to hear you enjoyed your sales experience with our team and we were able to accommodate your needs. Congrats on your purchase, we hope we'll see you again soon!

5.0

Great service and great truck

The customer service was great, nice people, awesome experience. Skyler helped us buying our first truck, he was very nice, friendly, funny and professional. He was very comfortable doing his job. His appearance was professional too, he looked sharp which is a plus for a salesman. Not every customer looks at that, but trust me, 99% do. Skyler deserves a raise or a bonus. Period. Thanks again for great service

Dealer response

Thanks for the positive feedback on your sales experience! We're glad to hear you received excellent customer service from our sales team and we were able to find you a vehicle you'd enjoy. Congrats!

3.0

2023 C8 Corvette

Our buying process was great but the service dept dropped the ball. Our infotainment center went black on a 2023 C8 Corvette and it took over a month, even made our first payment before it was ever repaired. We have yet to receive a call from upper management or elsewhere for that matter apologizing for the bad experience and inconvenience. Communication with the service dept was very poor.

1.0

Had a few good experiences several years ago.

Had a few good experiences several years ago. However, this past June, I had an issue with my car (2011 Chevy Malibu) periodically not starting. I took it to my mechanic, and his scanner could not diagnose. He recommended me to go to a dealer who has more updated equipment for a Chevy. It dragged out for two weeks, and finally got a crappy diagnosis at best. It said I needed a starter (not the issue. My mechanic did not believe it was the starter), my water pump replaced,, the linkage to my steering wheel, etc. for $3490. I demanded my $215 back for diagnosis fee, since my mechanic said it was not the starter. This was either a fraudulent diagnosis, or grossly incompetent mechanic. Never return my calls and lied to me on a couple occasions saying the money was on its way. Never use these guys!

5.0

Review Title Info

Friendly and experienced staff members in the valley of the sun, can't beat that!

Dealer response

We appreciate you taking the time to leave us a positive review!

1.0

If i could rate negative stars it would be.

If i could rate negative stars it would be. I have been a returning customer to midway. I've bought 4 vehicles from them. Only recently I purchased a used vehicle only to have multiple issues with it. It has been in service for longer than I have owed the vehicle. Now it is currently in service I get no calls no updates. I leave messages no returns. They did mention they only have one mechanic and short staffed so I have to suffer paying for a vehicle I don't even have. I went two weeks with no vehicle before they finally provided a rental. I have rental for a week with still no updates. Horrible horrible experience.

Dealer response

We sincerely apologize for this experience you are having and for any miscommunication related to the status of your vehicle. We'd be happy to discuss the details further with you, please contact Gary Doolittle, our Director of Fixed Operations, at 855-971-8351 at your earliest convenience.

1.0

I inquired on a truck last Monday and was contacted by

I inquired on a truck last Monday and was contacted by their salesperson. He got me a quote from their internet manager. 3 days later it had cleared inspection and they received everything they needed from me to complete the sale. I was paying cash so there was no possible problem right? Until manager Jay Lawrence decided the quote they gave me was no longer high enough. He said I'd have to pay over $4k more if I wanted the truck. That was last Friday. Seeing that today, Monday, it is off their website, I can assume that they simply got offered more than in the agreement they had with me. They set that price, not me. That is very dishonest. Please look elsewhere when buying a vehicle. If they do this to one customer, imagine what else they might do to you.

Dealer response

Jeff, we want to provide every customer with a 5-star experience so we’re disappointed to hear you feel this way. Our team went back and listened to your original recorded phone call and they did share with you that the vehicle you were interested in was currently in transit and has not yet arrived on the lot. The discussion was to set up an appointment for you to come in the next day to get the purchase paperwork started to secure you that vehicle when it arrived. Our team also shared with you we did have 1 other unit available in red as an alternative if you were interested. We are happy to answer any questions you may have to see what we might to do further assist you. Please contact Diane Soza, our Director of Customer Relationship Services, at 855-971-8351 at your earliest convenience.

Consumer response

You don't even have my name right so apparently you do this to a number of customers if poor Jeff got the same treatment. My truck was on your lot and advertised when I inquired. Everything else I said is above and true. If you want to go listen to any phone calls all you'll hear is that I was buying that truck as soon as it cleared inspection at a price agreed to by 3 of your employees. No thanks, I don't want to call your number for abused customer counseling. I just want you to operate with some ethics.

1.0

Dishonest Dealership

I inquired on a truck last Monday and was contacted by their salesperson. He got me a quote from their internet manager. 3 days later it had cleared inspection and they received everything they needed from me to complete the sale. I was paying cash so there was no possible problem right? Until manager Jay Lawrence decided the quote they gave me was no longer high enough. He said I'd have to pay over $4k more if I wanted the truck. That was last Friday. Seeing that today, Monday, it is off their website, I can assume that they simply got offered more than in the agreement they had with me. They set that price, not me. That is very dishonest. Please look elsewhere when buying a vehicle. If they do this to one customer, imagine what else they might do to you.

1.0

Midway Chevrolet is the absolute worst, scummiest, and

Midway Chevrolet is the absolute worst, scummiest, and most frustrating dealership of all time. If you ever have the misfortune of ending up here, READ THE FINE PRINT before buying anything (or better yet, don’t buy anything). Do not trust anyone’s word there, as they routinely lie to, overcharge, and scam people. Also, STAY AWAY FROM THEIR SERVICE DEPARTMENT. Their scams have been proven again and again by dash cam footage. They’ll keep your car in a lot for days, do nothing, then overcharge you for the services they should’ve done but never did. To top it all off, they’ll relentlessly bombard you with junk mail and spam calls after you visit. Miserable place.

Dealer response

Our team is focused on providing every customer with a 5-star experience so we’re disappointed to hear this. We would like to speak with you to get additional information regarding your comments so we can address your concerns. We are unable to identify you by this screenname to reach out directly so please contact Gary Doolittle, our Fixed Operations Director, at 855-971-8351 at your earliest convenience.

5.0

All staff gave customer service and great satisfactory.

All staff gave customer service and great satisfactory. Looked into the computer problem and had me back on the road sooner than I anticipated. Cody Milss in the service department ask great questions and made sure to look into it.

Dealer response

Thank you for the positive review!

See all 1,295 reviews