Skip to main content

Yates Buick GMC

(574 reviews)
Visit Yates Buick GMC
Sales hours: 8:00am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Friday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–7:00pm 7:00am–5:00pm
Sunday 10:00am–6:00pm Closed

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

New (888) 537-9173 (888) 537-9173
Used (888) 480-7239 (888) 480-7239
Service (480) 619-6168 (480) 619-6168

Inventory

See all 454 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2013.
Yates Buick GMC has been located in Goodyear for over 40 years. As a family owned and operated dealership we treat every customer is a part of our continuously growing family. We stand by our commitment to making your car or truck buying experience the best it can be. No tricks no double talking just a good deal and a great vehicle.
At Yates we do whatever it takes! You'll be happy you called Yates!

Service center

Phone number (480) 619-6168

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
7:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(574 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Yates Buick GMC from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Initially, I was reluctant to go to a dealership to make a vehicle purchase. I already had been approved and had a vehicle waiting in my cart. On one of those well-known online vehicle purchasing sites. But what I would not have gotten from an online site I received from Lewis. He was very attentive and I didn’t feel pressured. He validated all my questions by taking them to finance and coming back with a response. I received very personalized quality service. So I’m officially a Buick owner again and these aren’t your Grandma/Grandpa's Buicks of old. (Even though I’m a grandma 😉) The sleek stylish exterior an luxury interior of my Encore GT had me take it from the showroom floor to my garage door…

Initially, I was reluctant to go to a dealership to make a vehicle purchase. I already had been approved and had a vehicle waiting in my cart. On one of those well-known online vehicle purchasing sites. But what I would not have gotten from an online site I received from Lewis. He was very attentive and I didn’t feel pressured. He validated all my questions by taking them to finance and coming back with a response. I received very personalized quality service. So I’m officially a Buick owner again and these aren’t your Grandma/Grandpa's Buicks of old. (Even though I’m a grandma 😉) The sleek stylish exterior an luxury interior of my Encore GT had me take it from the showroom floor to my garage door…

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for your wonderful review, Tranica! We’re happy to hear about your positive experience with Lewis at Yates Buick GMC. It’s great to know that you felt valued and well-informed during your vehicle purchase. Congratulations on becoming a Buick owner again! We’re excited that you love your stylish Buick Encore GT. We look forward to welcoming you back to our dealership soon! Enjoy your new ride! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

My experience at this dealership was very odd and unlike anything I have experienced before. I have purchased and paid off several vehicles throughout my life, and negotiating the final price and financing options has always been a normal part of the car-buying process. My advice to anyone considering purchasing from Yates is to make sure you know the exact vehicle you want and carefully review the numbers and available options before moving forward. In my experience there was very little patience or willingness to discuss different deal structures or financing options. Instead I felt pressured and almost obligated to accept and sign the first deal that was presented to me. Buying a vehicle is a major financial decision and customers should feel comfortable asking questions, comparing options and negotiating without feeling rushed or pressured. Unfortunately that was not the experience I had here.

My experience at this dealership was very odd and unlike anything I have experienced before. I have purchased and paid off several vehicles throughout my life, and negotiating the final price and financing options has always been a normal part of the car-buying process. My advice to anyone considering purchasing from Yates is to make sure you know the exact vehicle you want and carefully review the numbers and available options before moving forward. In my experience there was very little patience or willingness to discuss different deal structures or financing options. Instead I felt pressured and almost obligated to accept and sign the first deal that was presented to me. Buying a vehicle is a major financial decision and customers should feel comfortable asking questions, comparing options and negotiating without feeling rushed or pressured. Unfortunately that was not the experience I had here.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and understand your concerns regarding the negotiation process at Yates Buick GMC INC.. It's important for our customers to feel comfortable and have the opportunity to explore their options. We would like to encourage you to reach out to us directly so we can discuss your experience more thoroughly and ensure that future customers feel more at ease. Thank you again for your input, and we hope to improve based on your insights. Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

Lewis Tavizon did a very good job guiding me through the process. Yates gave me the best price I could find from any other dealer on my new 26 Canyon Denali

Lewis Tavizon did a very good job guiding me through the process. Yates gave me the best price I could find from any other dealer on my new 26 Canyon Denali

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your wonderful review, Phil! We’re thrilled to hear that Lewis provided excellent guidance during your purchase of the new 2026 GMC Canyon Denali. At Yates Buick GMC, we strive to offer the best prices and a seamless experience. We appreciate your support and hope to see you again soon! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

Bar area call March 2026 not even less than a month. It broke down needs a new motor. extended warranty that was sold to me is not valid because the car was modified and the dealer knew that and still sold me the warranty. Also, they refused to fix the vehicle and told me to take it off their lot or they will tow it to the nearest tow lot. 45k for this 2018 Dodge charger that is useless with a $25,000 for parts and repair. Thank you so much Dale and Whittany for choosing not to help out with this situation.

Bar area call March 2026 not even less than a month. It broke down needs a new motor. extended warranty that was sold to me is not valid because the car was modified and the dealer knew that and still sold me the warranty. Also, they refused to fix the vehicle and told me to take it off their lot or they will tow it to the nearest tow lot. 45k for this 2018 Dodge charger that is useless with a $25,000 for parts and repair. Thank you so much Dale and Whittany for choosing not to help out with this situation.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your feedback. We understand how important it is for customers to feel confident in their vehicle purchase and have clarity regarding warranty coverage. Your comments regarding your Dodge Charger, the warranty concerns, and your communication with our team help the staff at Yates Buick GMC review the details you shared. Please contact us directly so we can discuss your concerns and better understand the circumstances surrounding your purchase. We are committed to providing clear information about vehicle options and warranty coverage while maintaining open communication with our customers. Sincerely, The Yates Customer Care Team

Consumer response

Im sorry I’ve tried to contact your dealer after i was told to take my vehicle off your lot or it will get tow, but Whittany the owner directed everyone to hang up on me when I call to try to resolve this issue. The receptionist also said she was informed to not take my calls from the owner at Yates.

Show full review

Yates service department is the best that I have experienced. They are fast and efficient. Easy to schedule and the service advisor keeps you informed.

Yates service department is the best that I have experienced. They are fast and efficient. Easy to schedule and the service advisor keeps you informed.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for your wonderful review, John! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our service department at Yates Buick GMC. Our team strives to provide fast and efficient service, and it's great to know that our service advisor kept you informed throughout the process. We look forward to seeing you again for your next visit! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

The GMC headquarters of ARIZONA!! I love my Denali & I love the communication at Yates. Everything was upfront & professional. Amazing culture & staff!

The GMC headquarters of ARIZONA!! I love my Denali & I love the communication at Yates. Everything was upfront & professional. Amazing culture & staff!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the fantastic review, David! We're thrilled to hear that you love your GMC Denali and appreciate the communication at Yates Buick GMC. Our team takes pride in providing upfront and professional service, and it's great to know that our culture and staff made a positive impact on your experience. We look forward to seeing you again soon! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

Kelley at Yates was very easy to deal with and our truck is amazing! Thank you!

Kelley at Yates was very easy to deal with and our truck is amazing! Thank you!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you so much for your wonderful review, Bobby! We're thrilled to hear that Kelley made your experience easy and that you're enjoying your new truck. Your support means a great deal to us, and our team looks forward to seeing you at Yates Buick GMC again soon! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

Hector was great and treated myself and family very well. He provided any information I had asked for and went above and beyond. Very pleased with him and Yates GMC

Hector was great and treated myself and family very well. He provided any information I had asked for and went above and beyond. Very pleased with him and Yates GMC

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for your wonderful review, Conner! We’re thrilled to hear that Hector provided you and your family with exceptional service and went above and beyond to meet your needs. At Yates Buick GMC, we strive to create great experiences for our customers, and it’s fantastic to know we succeeded with you. We look forward to seeing you again! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review

Hoy fui con la ilusión de tener una Gmc singlecab busque a Luis él estaba ocupado con 3 clientes me refirió con Hector a lo que se portó despota con nosotros diciendo que él no estaba jugando por qué dije que mientras terminaba Luis fuéramos ala Chevrolet siendo que yo soy cliente Gmc a lo que Hector contesta vayase yo no voy estar jugando y lo quise reportar hablo ala tienda y contesta Hector y le digo que quiero hablar con su manager y me dice yo soy el manager comportamiento Racista y muy mal hacia sus propios Clientes estoy desilusionada por este trato Hector le dije que lo hiba decir a los Dueños de Yates y me contestó hábleles no creo que le contesten soy Erika Mier compré hace 6 meses una Gmc Elevation

Hoy fui con la ilusión de tener una Gmc singlecab busque a Luis él estaba ocupado con 3 clientes me refirió con Hector a lo que se portó despota con nosotros diciendo que él no estaba jugando por qué dije que mientras terminaba Luis fuéramos ala Chevrolet siendo que yo soy cliente Gmc a lo que Hector contesta vayase yo no voy estar jugando y lo quise reportar hablo ala tienda y contesta Hector y le digo que quiero hablar con su manager y me dice yo soy el manager comportamiento Racista y muy mal hacia sus propios Clientes estoy desilusionada por este trato Hector le dije que lo hiba decir a los Dueños de Yates y me contestó hábleles no creo que le contesten soy Erika Mier compré hace 6 meses una Gmc Elevation

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Acusamos recibo de su reseña y actualmente estamos investigando los hechos que ha detallado.

Show full review

Friendly, professional, and convenient. Knowledgeable salesman. Clean show row. Available for follow up. I would recommend this dealer to a friend or family member. Looking forward to using their services.

Friendly, professional, and convenient. Knowledgeable salesman. Clean show row. Available for follow up. I would recommend this dealer to a friend or family member. Looking forward to using their services.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for your wonderful feedback, Jeffrey! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our knowledgeable salesman and appreciated the cleanliness of our showroom. At Yates Buick GMC, our team strives to provide friendly and professional service, and we're glad that resonated with you. We look forward to assisting you again in the future and appreciate your recommendation to friends and family! Sincerely, The Yates Customer Care Team

Show full review
See all 574 reviews

Related searches near you