Bill Cole Automall

4.7 out of 5 4.7

Reviews

4.7 out of 5 4.7
86 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    March 28, 2021

    I set up an appointment with Barbra to come in and test drive a vehicle on a Thursday evening for Sunday afternoon with Kevin. I get a confirmation email... of the appointment with the Vin# and Stock# the same evening. The day arrives and I get another email, double checking that I am going to keep my appointment. I replied that I will be there. I show up and no car! No one knows anything about it. Brian(?) (Sales mgr, he says) comes out and asks what the problem is...obviously he knows more than that. I explain the above situation and his reply is that the vehicle in question is in Ashland, KY. xxx!! I cut my business short in Ohio to come home to meet this appointment and they say " they don't know why I was given this appointment". They had two days to confirm they had their ducks in a row and more than enough opportunity to contact me and tell me they didn't have the car. Can you say "bate and switch"!? Who's going to pay for my time!? They said they would get back to me and have not done so and the sad part is that they really don't care! Anyone that believes that is in a fantasy world. I know they won't call because they screwed this nine ways to Sunday.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    December 29, 2019

    I called in for a Honda Civic Type R. I saw on cars.Com and asking price was for $35k I understand there's a mark up on these car. I spoke to a lady named... Angela and she left me on hold for about 5 minutes and so she can talk to the sales manager and she got back on the phone said the asking price was for $43,900. Plus what my interest rate is. False advertisement!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • December 31, 2011

    I have bought 2 new Honda Civics from Cole Honda as well as a used Honda CR-V. I have received a fair price on all purchases as well as on my trade-in.... The finance manager really knows his stuff and will work to get you a good rate. They are a classy dealership and really work to make your experience a good one. I have had to do a bit of "haggling" with price, but I've always won. Also had to have the used CR-V serviced (warranty work) and they did a good job.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business and for taking the time to tell us, and others what you thought of your experience. We have expert Sales Consultants and ...savvy Finance Managers to get you in your preferred vehicle. Once you become part of our family, we do everything we can to keep you in our family. Please do not hesitate to contact us with any of your vehicle needs. We are always here to help.

  • 1.0 out of 5
    October 15, 2019

    Hidden charges for extended warranty cancelled 3 months ago and still not off didn't explain none of the contract found out after I got home added 3000... market adjustment found out you can get it from another dealer a lot cheaper ripping West ,virginiansoff really disappointed with the dealership

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to leave a review about your experience. We would appreciate the opportunity to discuss the details of this situation to... determine how we can assist you. Please give us a call at 304-960-4205 and we will do our best to make this right. We hope to hear from you soon.

  • 1.0 out of 5
    September 30, 2019

    Lots of tricks to fleece you. Hidden extra warranty charge (advertising says its included -- but you will pay for it), gap insurance, adjusted MSRP market... markup, overpriced, unverifiable anti-theft protection and offers less than half of avg trade for your car.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to leave a review about your experience. We would appreciate the opportunity to discuss the details of this situation to... determine how we can assist you. Please give us a call at 304-960-4205 and we will do our best to make this right. We hope to hear from you soon.

  • 5.0 out of 5
    March 15, 2019

    Bought a jeep from used lot in Princeton. A leak was noticed next day. Lee Cole said he would get looked asap. So far Cole has provided excellent customer... service. They provided a loaner they didnt have too. They found issue and they are getting it straightened out without delay. Appreciate the quick response and attention to customer service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 25, 2019

    Great service and very knowledgeable and friendly. Fast service and shuttle service as well. Had me up and running in a very short time. I highly recommend... Cole Nissan

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 24, 2019

    Willing to go the extra mile ! I will be a lifetime customer now! All staff was friendly and curtious! It’s nice to see a car lot ran with such professional,... honest, hardworking staff. It definitely defies the stigma that is typically placed on a car lot.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 11, 2019

    Lonnie went out of his way. Top notch the whole way. First time ever purchase from here and will definitely do it again. Stayed past closing time 2 so... the deal.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 29, 2018

    Wonderful, easy buying experience followed by great, friendly service! The dealership is always clean. There’s coffee, snacks and free WiFi. I would highly... recommend Cole Nissan to anyone looking for a new car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews