New 888-442-5876 Dealer Website
Used 877-206-4753 Email Dealer
Service 866-749-3833

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

3.2
26 lifetime reviews.
  • Great experience!

    We went to Coyle to look at one specific car, a used 2015 Sentra. The salesman, Jim, was very knowledgeable about the car and answered all of our ...


    Show Full Review

    We went to Coyle to look at one specific car, a used 2015 Sentra. The salesman, Jim, was very knowledgeable about the car and answered all of our questions. The sales manager (I apologize I forgot his name) was very accommodating. It was cold and raining and they pulled the car in the service Bay for us to look at closer....even got towels to wipe it dry. We worked together on a price that was fair for both of us. It was a great buying experience. I will be buying another car from them when my next daughter is ready!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Great Experience

    Purchased a lightly used Hyundai from Coyle Nissan. Painless, pressure free buying experience. The car was as advertised online, no nasty surpri...


    Show Full Review

    Purchased a lightly used Hyundai from Coyle Nissan. Painless, pressure free buying experience. The car was as advertised online, no nasty surprises. Great price, well under market value. Sales associate Jon C. was very professional and friendly; same for the F&I guy. who soft-sold the GAP and warranty, none of that pushy, tricky crap some dealers engage in. Really the most seamless, easy experience I have had with a dealer purchase. Highly recommended. Gave one less star for facilities since they are operating out of a temporary facility, but it was clean and the A/C cold so that's plenty for me, I don't need a free latte or some silly stuff like a Lexus dealer would do. Also giving high marks for their service department, my mother has her Nissan serviced here and the service staff is professional, competent, and never tries to rip her off by selling unneeded services like a lot of "stealerships". All around a good place to deal with.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Not A Pleasant Experience

    We came to Coyle at the end of the year to look and test drive a used vehicle. The rebates and the prices on the new Nissans had us thinking about...


    Show Full Review

    We came to Coyle at the end of the year to look and test drive a used vehicle. The rebates and the prices on the new Nissans had us thinking about a new one. We weren't able to buy before the new year but kept looking. Called to set an appointment to test drive a used vehicle. When we got there our saleperson was tied up with other customers so even though we had an appointment we never got to deal with him. That should have been the light bulb moment of "You should leave now" So we dealt with someone else. I felt like the whole time I was talking to him that I was being talked down to. I had done my homework on knowing how much my vehicle was worth, and had been looking for a vehicle on line for several months so I knew what I was looking for and what I wanted. The salesperson we originally had was very helpful in those aspects. After test driving the used vehicle and not being able to come to a deal, the most disappointing thing was that we had also expressed interest in a new Nissan and was never steered an another direction. That next week we called, test drove, and bought a 2016 Nissan Rogue from another dealership. We couldn't understand why when they knew we were ready to buy that Coyle didn't take the extra time and effort to find us what we wanted. I found it on the internet. Too Bad Coyle Nissan, no recommendation for you from me.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 3 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Terrible!

    I will never buy from this dealership again, if you try to get ahold of someone all you get is leave your name and number and we'll call you back,...


    Show Full Review

    I will never buy from this dealership again, if you try to get ahold of someone all you get is leave your name and number and we'll call you back,maybe if your lucky one out of three times they will call you back even the service department.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Great Price & Great Experience

    My wife and I have been shopping for a while. The car we purchased was priced competitively with 1 to 2 year older cars. The salesman was helpful,...


    Show Full Review

    My wife and I have been shopping for a while. The car we purchased was priced competitively with 1 to 2 year older cars. The salesman was helpful, friendly, not pushy. I feel comfortable with recommending him to friends and family. The location was not the best, but I'm not that familiar with that area anyway. The building is less than desirable, but it is temporary, it was clean, and I'm not planning on moving in.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Wonderful experience

    Just purchased a 2016 Nissan Rogue. Love my new vehicle. I was anxious about buying a new car because I can't stand haggling and games that are us...

    Dealer Response

    Pam, congratulations on your purchase and thank you for taking the time to write us this great review! We are very happy you received an experienc...


    Show Full Review

    Just purchased a 2016 Nissan Rogue. Love my new vehicle. I was anxious about buying a new car because I can't stand haggling and games that are usually played when doing so. Did not experience any of my fears. Everyone I came in contact with could not have been nicer (sales manager, finance manager and salesman). My salesman was Tom Gavin and he answered all my questions and helped me find the perfect choice. I received a very fair deal. My last car was a Versa, so I am also familiar with the service dept. Mike Benson is my service advisor. He gives consistent service and advice when it is needed. I never have any problems with this dealership and would recommend it to anyone. Keep up the good work!! Will be nice when the permanent location for the dealership is in place.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Pam, congratulations on your purchase and thank you for taking the time to write us this great review! We are very happy you received an experience above your expectations. We try very hard to make sure our customers buying experience is pleasant and stress free! Mike Benson will be excited to see you have mentioned him in your review of our Nissan Dealership and your purchase, Mike is one of the top service advisers in our region. It is very important to the Coyle Family that our customers receive the care and attention that you have described in your review so once again, thank you and welcome to the Coyle Family of Customers!


    Hide Full Review
  • Rude at coyle nissan

    Sales associates don't know their cars. After about 20 minutes of watching online specs. I was teaching Steve Ogden about the nissans. Sales manag...

    Dealer Response

    We appreciate any feedback that allows us as a dealership to improve, so thank you for your comments. With over 16 Nissan models available and mul...


    Show Full Review

    Sales associates don't know their cars. After about 20 minutes of watching online specs. I was teaching Steve Ogden about the nissans. Sales manager Nathan wessell didn't seem motivated to sell a car. We went to a Louisville dealership with better staff, facilities, and most of all better price. I guess when you sale more cars, they can give better prices. I wouldn't recommend going to coyle. Save the time and go to the other two competing dealerships in the Louisville area.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    2 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate any feedback that allows us as a dealership to improve, so thank you for your comments. With over 16 Nissan models available and multiple trim levels and colors available, we do encourage our Sales Associates to use information from both the Coyle website and Nissan's direct website, when assisting customers. We want to ensure accuracy with the information we provide. As a new Nissan franchise, we are operating from a temporary facility, as we continue to work on our permanent facility project with Nissan. This does allow us the opportunity to retail vehicles at aggressive low overhead prices, which is why we have, in writing, a lowest bottom line guarantee. We'd love the opportunity to have you as a customer! If you'd like to contact me direct to discuss your experience, I can be reached at 812-218-1400 xt 420, and would appreciate your call. Kind regards, Tom Utterback, General Manager


    Hide Full Review
  • Wonderful Car Buying Experience

    We leased our second car from Coyle Nissan and we couldn't be happier. Chris was extremely helpful and willing to go the extra mile to make sure w...

    Dealer Response

    Thank you much for taking the time to leave us a review. We try very hard to make sure our customers do receive the best possible experience. Cong...


    Show Full Review

    We leased our second car from Coyle Nissan and we couldn't be happier. Chris was extremely helpful and willing to go the extra mile to make sure we got what we wanted. The general manager, Tom, was also extremely helpful and he went out of his way to make sure we understood the differences in payments between cars. I also enjoy the realness from the sales people and not the fake "Now, they really don't like me doing this but I'm going to do this for you" blah, blah, blah, that you hear at just about every car dealership. Not here. I really can't say enough good things about Coyle Nissan. I hope they get their new building soon!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you much for taking the time to leave us a review. We try very hard to make sure our customers do receive the best possible experience. Congratulations on your purchase and welcome to the Coyle Family of Customers!


    Hide Full Review
  • Worst experience

    Extremly disrespectful salesman. Walked away from customers in the office. Unmotivated to sell a vehicle. I've never been talked to this way by an...

    Dealer Response

    We are sorry to hear you had a bad experience with one of our Sales Associates. One person certainly does not reflect our goal to serve our custom...


    Show Full Review

    Extremly disrespectful salesman. Walked away from customers in the office. Unmotivated to sell a vehicle. I've never been talked to this way by anyone. Will absolutely not return, not worth it even if they offered the lowest price around.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are sorry to hear you had a bad experience with one of our Sales Associates. One person certainly does not reflect our goal to serve our customers. Please contact me off line at 812-218-1400 I would like to discuss your experience and how we can improve. Chris Johnson, New Business Development Manager. I look forward to speaking with you.


    Hide Full Review
  • Service warranty worthless

    I took my Altima in for a stalling problem. 1st repair, ~$800 I almost made it out of the parking lot before the problem returned. I left the car ...

    Dealer Response

    Thank you for taking the time to write us a review. We welcome the good and the bad. This helps us all grow as a dealership to improve in the futu...


    Show Full Review

    I took my Altima in for a stalling problem. 1st repair, ~$800 I almost made it out of the parking lot before the problem returned. I left the car with them for another day. 2nd repair ~$600 when I asked why it was not covered under the 30 day warranty I was told it was a different problem, however the car did make it about 2 miles before the problem returned. 3rd repair several days later finally fixed the problem which required another $700. The shotgun approach to repair and failure to honor their warranty lead me to sell the car so that I would never have to deal with them again.

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to write us a review. We welcome the good and the bad. This helps us all grow as a dealership to improve in the future. Please contact me at 812-214-1400 so we can discuss how to better serve you in the future. Chris Johnson New Business Development Manager. Coyle Nissan


    Hide Full Review