Skip to main content

Lexus of Route 10

(739 reviews)
2013 state dealer award
View 4 awards
2013 state dealer award
2018 consumer dealer award 2016 consumer dealer award 2015 consumer dealer award

Reviews

(739 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Lexus of Route 10 from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Rude and smug manager, sleazy atmosphere .

Rude and smug manager, sleazy atmosphere .was told to come back to look at a car later in day when it would be ready to be shown. Showed up and it was sold. They completely wasted our time!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Mr. Tucker, Thank you for taking the time to speak with me. We certainly would never purposefully offer a vehicle that we are aware is not currently in inventory and available. Your associate is new to our company, and a very hard working and talented salesperson. We apologize for the oversight, and again, wish to reiterate no aspect of this oversight was intentional. Thank you for your understanding. Brad Vaill Guest Experience Director Lexus of Route 10 973-319-3254

Special thanks to my Sales Representative Angela Malanga

Special thanks to my Sales Representative Angela Malanga Love new 2025 ES350 . Second car I’ve purchased at this location . Professional, reliable, and Friendly customer service. Thank you again !!!!!!!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.

This is how you treat your customers i haven't heard

This is how you treat your customers i haven't heard anything from you guys as you stated in your email the labor was a bit excessive for the work needed to be done on my car $800 labor is outrageous the parts were only like $150 I will not stop expressing myself are recommended anyone go here im waiting for you guys to be professional and reach out to me until then I will continue to express myself on every platform and ask if anyone goes there revaluate what needs to be done and what your.paying for and yes I agreed to pay this price because Mr. MYLES HAD me believe my car was in bad condition it needed to be fixed right then and there I asked could it wait he said he didn't suggest it

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Eric, Mr. Williams, Myles, your service consultant spoke with you and your warranty company on 2 separate conference calls to clarify that your aftermarket warranty coverage was for internal seals, whereas external seals were not covered. This was explained during those conference calls, and an estimate was provided for the repair, which you approved prior to performing the repairs. You are correct, the parts are not that costly, however the repair does require extensive labor to complete. You state in your review that you did not understand the reason for the repair not to be covered, but again, this was discussed at length during your conversation with Myles and your warranty company. When reached today by our dealership to follow up on your service and ask if you had any questions, you hung up on the representative assisting you, and did not answer Myles' return phone call, but instead posted this review. Regardless, Myles reached out yet again, and not only answered any questions you had, but also to provide a reminder that a loaner vehicle was provided to you so that you were not pressured to make a decision in one day, but instead to take you time to weigh your options and make a decision you were comfortable with.

Dealer response

Eric, Our team showed you photos and a video of the concerns on your vehicle. The labor time we quoted was in line with standard labor rates for the repair performed. Your consultant also spoke with you and your extended warranty company twice. You were given a loaner and extended time to decide if you wished to proceed with the repair, knowing exactly what the final price would be. You approved that work, and now are using review sites in an attempt to re-negotiate the price of a repair that has already been completed. This is not how we conduct business, and it is unacceptable to attempt to provide inaccurate information in reviews in attempt to receive compensation when the work was done properly, and with prior approval from you. We welcome you to visit another service facility moving forward.

Consumer response

I never hung up on anyone also i asked for time you said i had to bring the loaner back again the impression he gave me that my car had to be fixed immediately again lets be realistic the price was outrageous $800 dollars for labor so lets tell the truth then yes you did call me more concerned about the rating more than anything telling me thats how you get paid your more concerned with that than the customer satisfaction

Consumer response

The more i think about it most places i know if they diagnosed your car they wont charge you if there doing the work but thats not the case here again there more worried about reviews then the satisfaction of the customer again i wont stop if i dont stand for something i will fall for anything all im asking is for a price reduction that i believe i deserve after me doing research it didnt take long to perform this work you showing me pictures dont mean to much take me to the cat as all customerrs should be and let me see for myself you really had me going that it needed to be fixed now let me ask a question would you have paid that price no i look to hear fromyou guys to see if we can resolve this

The price i paid was outrageous the parts was $150 I paid

The price i paid was outrageous the parts was $150 I paid $992 to get my car fixed $800 in labor I will never recommend no.one here and I will go to every platform and express myself

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Eric, Our team showed you photos and a video of the concerns on your vehicle. The labor time we quoted was in line with standard labor rates for the repair performed. Your consultant also spoke with you and your extended warranty company twice. You were given a loaner and extended time to decide if you wished to proceed with the repair, knowing exactly what the final price would be. You approved that work, and now are using review sites in an attempt to re-negotiate the price of a repair that has already been completed. This is not how we conduct business, and it is unacceptable to attempt to provide inaccurate information in reviews in attempt to receive compensation when the work was done properly, and with prior approval from you. We welcome you to visit another service facility moving forward.

Nick our sales person was very pleasant, welcoming and

Nick our sales person was very pleasant, welcoming and courteous. Though he is new he sought the help of other representatives ( Abe ) to answer all our questions patiently. Nick and Abe made an excellent soft sell of the RZ All Electric vehicle, which we decided on, the very first visit and Test Drive. No pressure, but very softly addressed our requirements A very pleasant experience all round

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.

The entire team at Lexus of Route 10 was warm, friendly

The entire team at Lexus of Route 10 was warm, friendly and professional. A huge thank you to Rosie at the front desk for the warm welcome. Thank you so much to Michael Lioi for always exceeding my expectations. He is consistent with a friendly demeanor and positive attitude. It was an absolute pleasure to work with you. A great example of how to provide exceptional service. RJ is truly a rockstar. I greatly appreciate his focus and support with the navigation system and new tech features. He is always willing and available to answer questions as the tech expert. Benjamin

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.

Absolutely amazing customer service.

Absolutely amazing customer service. Walking in the receptionists are so warm and welcoming. Judive the sales representative is absolutely amazing. She’s so patient and attentive. By far the best sales experience my husband and I have had in a long time. Tony in the finance department was absolutely easy to work with and just a pleasure to have as the finance person. To top it off the dealership manager emails expressing his gratitude on our purchase. My husband and I left with a beautiful Rx 350 sport and we have vouched to buy our next cars at Lexus of route 10.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.

I have received outstanding service from Lexus of Route

I have received outstanding service from Lexus of Route 10, and in particular Christine Festa and Dominic Spina! I recently hit a deer with my 2023 Lexus RX 350. I was not injured but my car suffered significant damage to the front end. I called Christine the night it happened to let her know that the car was being towed to the dealer and that it would be there when she arrived in the morning. Christine immediately called me to see if I was OK, and to guide me through the next steps of what I needed to do. The next day, my car was assigned to Dominic, who took care of what was needed to be done with the claims adjuster and body shop. I can't say enough about how they made a very difficult situation so much easier! Kudos to Christine and Dominic for providing above and beyond service!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.

I've been having my car serviced at Lexus of Route 10 for

I've been having my car serviced at Lexus of Route 10 for several years now. I couldn't be more pleased with the Service staff, especially Nick Iannaccone. He is very courteous, professional and very knowledgeable. He's never lead me done the wrong path whether it's for maintenance or repair on my vehicle. I highly recommend you to seek him out at the service desk when you are there.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No

My experience was excellent from start to finish.

My experience was excellent from start to finish. The showroom is lovely, reception friendly and polite. Duane Rose the salesman was professional and knowledgeable. Mike Murphy is an expert in introducing and sharing all the features and technology in my Lexus . Will definitely recommend this dealership to friends and family . Thank you Laurie #loving my ES350

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No