McDonough Nissan

4.4
(1,160 reviews)
Visit McDonough Nissan
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Saturday 7:00am–4:00pm 9:00am–8:00pm
Sunday Closed 12:00pm–7:00pm
New (888) 870-9425 (888) 870-9425
Used (888) 870-7210 (888) 870-7210
Service (888) 870-9426 (888) 870-9426

Reviews

4.4
(1,160 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews of McDonough Nissan from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Service was excellent hassle free very professional. I am...

Service was excellent hassle free very professional. I am a repeat customer. Same great service each time. George was exceptional and should be given a promotion and a a raise.

Dealer response

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

Everyone was extremely nice and helpful. Mick was my sale...

Everyone was extremely nice and helpful. Mick was my sale guys and he is awesome. If your interested in a vehicle you should definitely go see him and check out their great inventory.

Dealer response

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to Mick here at McDonough Nissan! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

This dealership was very friendly and very customer...

This dealership was very friendly and very customer attention to detail when purchasing a vehicle from them. Easy financing available for all people. Great service

Dealer response

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

I was very pleased with the service and the ease of...

I was very pleased with the service and the ease of digitally signing everything was a life saver as I bought from out of state.

Dealer response

Hello, thank you so much for the positive review! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

1.0

Update 9/8Horrible experience for a female to go alone....

Update 9/8 Horrible experience for a female to go alone. A 2020 Infinity Qx60 was sold to me 4 weeks ago. As a female, I thought I asked all the right questions. But, was not specific! Returned the car within 3 days because a male noticed the tires were mix matched, in which I asked if they are brand new, the sales person stated yes, but left out that the front tires were different from the back tires and the wheel barrier needed to be replaced. They took the keys to check it out! Immediately, Contacted the bank. McDonough Nissan had 10-day resolution period. Since there is no cooling period, ( in which I found out on the 5th day) Dexter promised that he would make all 4 tires match and the wheel barrier issue….4 weeks has passed. the car is still in their possession. I went on vacation this past weekend. Come home at 12:30am 9/8, the truck is backed up in my yard with no resolution corrections that they promised the bank they would make! I called the dealership, Dexter is off today. Dexter told them they could not reach me so they returned the car to my yard without my permission. Now, it’s called Trespassing and breach of privacy to give someone my address to bring the car…and leave the car unsecured! Very unprofessional. Women do not go alone. Read your documents. Purchased a 2020 Infinity on a Wednesday, 2 weeks ago. Asked as many questions as possible. Took it home. Test drove it with my family on a Sunday. There was a noise under the bottom. Then, I was told there were mix- matched tires. I asked if the tires were good; the sales person said yes; but failed to say they were mix-matched! Returned the truck for service for under the bottom. Then, the salesperson stated it’s a recall on the wheel barrier and I need to take back to Xfinity myself! Overall experience with salesperson and sales team….Everyone is nice until they get those papers signed. Afterwards, you are on your own! Very unprofessional and are not courtesy!!!!!! Update 9/8 Horrible experience for a female to go alone. A 2020 Infinity Qx60 was sold to me 4 weeks ago. As a female, I thought I asked all the right questions. But, was not specific! Returned the car within 3 days because a male noticed the tires were mix matched, in which I asked if they are brand new, the sales person stated yes, but left out that the front tires were different from the back tires and the wheel barrier needed to be replaced. They took the keys to check it out! Immediately, Contacted the bank. McDonough Nissan had 10-day resolution period. Since there is no cooling period, ( in which I found out on the 5th day) Dexter promised that he would make all 4 tires match and the wheel barrier issue….4 weeks has passed. Remember the car is still in their possession! I went on vacation this past weekend. Come home at 12:30am 9/8, the truck is backed up in my yard with no resolution corrections that they promised the bank they would make! I called the dealership, Dexter is off today. Dexter told them they could not reach me so they returned the car to my yard without my permission. Now, it’s called Trespassing and breach of privacy to give someone my address to bring the car…and leave the car unsecured! I’m still waiting for someone to call me to notify me that the car is in my yard! Then, to add. I go to pull the truck in the car garage; and the keys are no where to be found and their are cosmetic damages on the truck!!!! No one will call me back!!! Dexter has been missing fir the last 3 days; and Alex will not return my phone call!!!! I’m still waiting for someone to call me to notify me that the car is in my yard!

1.0

Horrible Experience!!!

Update 9/8 Horrible experience for a female to go alone. A 2020 Infinity Qx60 was sold to me 4 weeks ago. As a female, I thought I asked all the right questions. But, was not specific! Returned the car within 3 days because a male noticed the tires were mix matched, in which I asked if they are brand new, the sales person stated yes, but left out that the front tires were different from the back tires and the wheel barrier needed to be replaced. They took the keys to check it out! Immediately, Contacted the bank. McDonough Nissan had 10-day resolution period. Since there is no cooling period, ( in which I found out on the 5th day) Dexter promised that he would make all 4 tires match and the wheel barrier issue….4 weeks has passed. Remember the car is still in their possession! I went on vacation this past weekend. Come home at 12:30am 9/8, the truck is backed up in my yard with no resolution corrections that they promised the bank they would make! I called the dealership, Dexter is off today. Dexter told them they could not reach me so they returned the car to my yard without my permission. Now, it’s called Trespassing and breach of privacy to give someone my address to bring the car…and leave the car unsecured! I’m still waiting for someone to call me to notify me that the car is in my yard!

Dealer response

Hi Honest Hard Working Woman, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. Thank you for bringing this to our attention. We will use your comments to refine our efforts to ensure this issue does not happen again.

1.0

I took my infiniti g37x for wheel alignment. The service...

I took my infiniti g37x for wheel alignment. The service advisor named Adam spoke to me and to do the service after waiting for 3 hours he told me they can't do the service. The worst service I ever received. Will never go back there.

5.0

Coy Allen is the MAN!! He got me in my first new car...

Coy Allen is the MAN!! He got me in my first new car today and Austin was super nice. Very professional dealership that is amazing!

Dealer response

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to Coy here at McDonough Nissan! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

5.0

We had a great experience with our sales associate...

We had a great experience with our sales associate Jennifer. She was very helpful and informative. The staff was very friendly and willing to help.

Dealer response

Hi, we're glad to hear our staff took such great care of you! Here at McDonough Nissan, we strive to provide a comfortable environment and relaxing facility to every guest. We hope we can continue to be of service to you down the road! Please let us know if you have any additional questions about the services you received. We're always ready to assist in any concerns you may still have. Thank you for choosing McDonough Nissan!

4.7

McDonough Nissan is an awesome place to find a great...

McDonough Nissan is an awesome place to find a great vehicle! They have a really nice selection and they can meet any of your needs. The people are super nice and the process was pretty simple. Highly recommend and be sure to ask questions!

Dealer response

Hi, thank you! We take our reviews seriously and are delighted to hear about your visit. At McDonough Nissan we are always striving to do better than your last visit. Thanks again for the recommendation, and have an amazing day!