Germain Cadillac of Easton

4.7 out of 5 4.7
438 reviews

Average Rating

4.7 out of 54.7
438 lifetime reviews.
this dealer

Reviews

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    October 8, 2020

    Purchased 2017 Cadillac Escalade ESV Platinum edition from Germain Cadillac in September as a Certified Pre-owned vehicle with a 172 point inspection.... We also purchased a separate warranty that included road hazard coverage that would repair or replace tires and wheels that are damaged by road hazards. On or about 10/5/2020 we started experiencing low pressure in the right front tire, and since we had appointment with Jake Sweeney Cadillac on Tuesday 10/9/2020, I let Jake Sweeney know that I must have gotten something in the road lodged in my tire. Later that afternoon Jake Sweeney Cadillac called me back and told me that not only did I not hit something in the road but that my tire had been plugged and was unrepairable. I asked them if my warranty I paid for would cover it and they said no. I then called Germain Cadillac back and spoke with general manager Kenny Quinn and he told me there is nothing he could do. He said it was not his or the dealerships responsibility to do anything.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mr. Danino, I understand your frustration and will do my best to explain the dealer's position on this matter. Your purchase of the 2017 Escalade was ...in September of 2019. This car was Cadillac certified pre-owned which includes a 172 point inspection. Germain Cadillac hasn’t and never will put a tire plug in the sidewall of a tire and jeopardize the safety of the vehicle. Plugging the sidewall isn’t only unsafe and not recommended but also wouldn’t hold air for a year plus. Please feel free to call me with any questions or concerns. Kenny Quinn General Manager 614.383.4804 Office

  • 5.0 out of 5
    July 20, 2020

    Great experience with this dealership! They made it fun for me to get my new/used car! Everyone was prompt and had me taken care of in no time! Thanks... for everything!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for leaving us this kind review. Our team enjoys providing a positive and fun car buying experience. We know you will enjoy the ownership of... your previously loved car. Best Regards, Kenny Quinn General Manager

  • August 19, 2020

    From first contact to follow thru, this dealership treated my family and I well for our used car buying experience. Mike was quick to return texts and... even let us know as soon as the car we wanted sold, only to fall thru, where he then let us know so we could come in and get it!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your positive experience with Mike. We appreciate your business and do hope you will visit us again. Best Regards, Kenny Quinn ...General Manager

  • 5.0 out of 5
    July 17, 2020

    I emailed them about a 2013 Chevy Impala. Mike Perkins was prompt with his response and very helpful! He got me all the info on the car and we talked on... the phone about it... due to financial issues that came up I ended up not buying but still awesome experience! I definitely recommend Mike to anyone considering a vehicle new or used! Thanks!!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for allowing Mike and our team the opportunity to earn your business. We're sorry things didn't work out this time and do appreciate the pos...itive feedback. Please know our team is always here when you are ready. Best Regards, Kenny Quinn General Manager

  • 5.0 out of 5
    April 13, 2020

    I have bought many cars in my lifetime and most of the time I have come to dread the experience. My experience with purchasing a used car from Germain... of Easton completely changed my feeling on that though. Brad was extremely responsive and friendly through my many initial email questions. There was no pressure and it truly felt like I had someone on my side not just trying to sell me a car but making sure I was getting what I wanted. He kept me in the loop through the entire buying process. When I arrived, I was greeted and quickly tended to with an organized and quick process. You can tell they have their ducks in a row as there were no long waiting periods and the paperwork was ready to go upon my arrival. I'm not often compelled to write a review as most places simply meet expectations.. In this case expectations were far exceeded and I will definitely be checking here again in the future first for my next purchase. Thanks again for the great experience today.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business and kind words regarding your experiences with Brad. We know he has enjoyed assisting you and we all look forward to our c...ontinued relationship. Best Regards, Kenny Quinn General Manager

  • 5.0 out of 5
    January 6, 2020

    Love the transparency of this dealership! There is nothing more frustrating than feeling like you are being exploited via a numbers game. I fully anticipate... working with this dealership again in the future.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate your business and positive feedback. Thank you for allowing our team of professionals the opportunity to earn your business.Best Regards...,Kenny QuinnGeneral Manager

  • 1.0 out of 5
    November 8, 2019

    Your parts department is incompetent. Q I asked for a door and trunk key to be made. First I was told their part didn't come in next I was given an ignition... key and then finally I got a door key which didn't fit. When I complained I was told they would refund my money and I could go elsewhere. Incompetent and horrible service. If I could give - Stars I would definitely do that

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We understand your frustration and apologize for any misunderstanding regarding your inquiry for a new key for your 1993 Deville. Our team is committe...d to ensuring our guest's complete satisfaction and we are sorry to learn we did not meet your expectations. As a courtesy when we were unable to secure a correct and working key for your vehicle we offered to refund your money so you were no longer inconvenienced by our team and were able to go elsewhere to obtain the proper working key. Again, our apologies for any frustration or inconvenience we may have caused.Best Regards,Kenny QuinnGeneral Manager

  • 5.0 out of 5
    October 29, 2019

    I found a used car on their website and clicked on the assistance feature. Brad took care of everything from test-drive to purchase. Easy.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for letting us know Brad took excellent care of you. Enjoy the road in your new car.Best Regards,Kenny QuinnGeneral Manager

  • 5.0 out of 5
    September 28, 2019

    I would highly recommend this dealership and their quality team. Straight forward, honest and professional. I will also be taking my new used vehicle back... to this dealership for routine service and maintenance. We shopped around and did internet research for three weeks before purchasing our vehicle and Germain Cadillac of Easton offered the highest quality vehicle for the best price!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business and positive feedback. We all look forward to our continued relationship. Best Regards, Kenny Quinn General Manager

  • 5.0 out of 5
    September 10, 2019

    From beginning to end, Germain's service, on ALL fronts, was professional, friendly and thorough. Adam patiently answered all of our questions during... the decision process without making us feel pressured! Once we had chosen our new XT6, of which we could not be more thrilled, he covered every base with infinite care & professionalism. We did not only make a fantastic purchase, we made a new friend! Ryan did an exemplary job, as well. Without question, we made the correct choice in making our purchase tat Gemain!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for allowing Adam and our team the opportunity to earn your business. We are quite fortunate to have Adam on our team as he works hard to en...sure our guest's complete satisfaction. Please let us know if you need anything further.Best Regards,Kenny QuinnGeneral Manager