Reviews
I worked with Corey Foster in used car sales at the Conant street location in Maumee. I told Corey what I was looking for and he assured me the car was a very clean vehicle. I told him I'd be driving down from Michigan which was an hour drive with picking up my daughter on the way. When we got there Corey retrieved the vehicle and that's when we found the car had accident damage that had not been repaired. Corey said he had no idea it was like that after telling me on the phone it was a very clean vehicle. He is a treble salesman and if that is the way they treat their prospective customers I do not recommend doing business with Yark Toyota. Especially not Corey Foster.
I worked with Corey Foster in used car sales at the Conant street location in Maumee. I told Corey what I was looking for and he assured me the car was a very clean vehicle. I told him I'd be driving down from Michigan which was an hour drive with picking up my daughter on the way. When we got there Corey retrieved the vehicle and that's when we found the car had accident damage that had not been repaired. Corey said he had no idea it was like that after telling me on the phone it was a very clean vehicle. He is a treble salesman and if that is the way they treat their prospective customers I do not recommend doing business with Yark Toyota. Especially not Corey Foster.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a used car
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. Providing a positive and transparent experience is important to us, and we regret any frustration or inconvenience you encountered during your visit. We appreciate your feedback and will use it as an opportunity to review and improve our processes. Thank you again for bringing your concerns to our attention, and we wish you all the best in your vehicle search.
Bought a 2016 jeep. It had went through service supposedly. I literally drove it 6 days and had to put it in the shop. After $1500.00 in repairs I was told by brodey I'll see what I can do. Needless to say nothing got accomplished. When my 45 days was up and I needed tags I finally got a few answers. I was told I'll get 2 oil changes and 2 tire rotations. Honestly about a $500.00 value compared to the 1500 $ I dropped just to get the vehicle going down the road properly because there service department missed a leaking water pump and thermostat issue. Nothing professional about this dealership at all. Your definitely not going to get your money's worth at least from my experience.
Bought a 2016 jeep. It had went through service supposedly. I literally drove it 6 days and had to put it in the shop. After $1500.00 in repairs I was told by brodey I'll see what I can do. Needless to say nothing got accomplished. When my 45 days was up and I needed tags I finally got a few answers. I was told I'll get 2 oil changes and 2 tire rotations. Honestly about a $500.00 value compared to the 1500 $ I dropped just to get the vehicle going down the road properly because there service department missed a leaking water pump and thermostat issue. Nothing professional about this dealership at all. Your definitely not going to get your money's worth at least from my experience.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 2.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a used car
Wayne, we're sorry to hear about your experience and understand your frustration. We strive to thoroughly inspect every vehicle, and we regret that your experience after purchase did not meet expectations. We appreciate your feedback, and if you would like to discuss this further, please feel free to contact us at 419-842-7719.
NO communication or follow up from Joe; Sales, Terry; Sales Manager, Brandon ; Finance or Bob the GM. More than 20 days have lapsed since I made the Yark team aware in writing and verbally that I was canceling the intent to purchase a 2025 Crown Signia AND repeatedly requested the $1000 deposit refund. I have written communication that the deposit was fully refundable (minus the 3% CC fee) yet have had every follow up message ignored. Thankfully after sending emails to Terry Barnes and Bob Piehl yesterday requesting a phone call, a Yark representative Ginger Morgan has sent several text messages that "our team is currently reviewing your refund request and all related communications. We are looking into this and will get back with you with the necessary details" Buyer beware - the staff was very communicative in trying to close the sale but has not responded to one email, text or phone call to resolve the outstanding refund. If a team of 4+ can blatantly dismiss my repeat refund request, I cannot fathom the disregard a customer with sales or service issues may experience.
NO communication or follow up from Joe; Sales, Terry; Sales Manager, Brandon ; Finance or Bob the GM. More than 20 days have lapsed since I made the Yark team aware in writing and verbally that I was canceling the intent to purchase a 2025 Crown Signia AND repeatedly requested the $1000 deposit refund. I have written communication that the deposit was fully refundable (minus the 3% CC fee) yet have had every follow up message ignored. Thankfully after sending emails to Terry Barnes and Bob Piehl yesterday requesting a phone call, a Yark representative Ginger Morgan has sent several text messages that "our team is currently reviewing your refund request and all related communications. We are looking into this and will get back with you with the necessary details" Buyer beware - the staff was very communicative in trying to close the sale but has not responded to one email, text or phone call to resolve the outstanding refund. If a team of 4+ can blatantly dismiss my repeat refund request, I cannot fathom the disregard a customer with sales or service issues may experience.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a new car
We apologize for any confusion regarding your deposit. You asked that we move it to a Grand Highlander Hybrid, which we did right away. At that time, no refund was requested, but we processed one for you on Monday. We’re sorry for any miscommunication along the way and truly appreciate you working with us. Our goal is always to make the process as smooth as possible for our customers.
Take your business anywhere but here. Found out the day we bought a new Toyota Crown, that exact car was selling for $3300 less at a dealership 2 hours south. Called Joe, our salesman, and asked for an explanation. I asked that the sales manager, Scott Duncan, give me a call. No phone call. Called his boss, Bob Piehl. Was told he would investigate. No return phone call. Spoke with Ross Lundqueist, GM at Yark. Was told he would discuss with Bob, no return phone call. Called Bob and was told that they gave me way too much for my pitiful trade in and they would never be able to sell it. My 2017 Prius, which I had purchased new at Yark, sold within 2 weeks. Finally called Toyota Brand Engagement Center. Total waste of my time. They apologized for Yark and was told the GM would call within 48 hours. No phone call. Called engagement center back and explained I never received a call. They responded that they could not make Yark Toyota of Maumee call back! This dealership does not have the courtesy to return my calls and discuss this issue, Hope after reading this you will ask yourself, are you really getting a good deal from this hometown dealership?
Take your business anywhere but here. Found out the day we bought a new Toyota Crown, that exact car was selling for $3300 less at a dealership 2 hours south. Called Joe, our salesman, and asked for an explanation. I asked that the sales manager, Scott Duncan, give me a call. No phone call. Called his boss, Bob Piehl. Was told he would investigate. No return phone call. Spoke with Ross Lundqueist, GM at Yark. Was told he would discuss with Bob, no return phone call. Called Bob and was told that they gave me way too much for my pitiful trade in and they would never be able to sell it. My 2017 Prius, which I had purchased new at Yark, sold within 2 weeks. Finally called Toyota Brand Engagement Center. Total waste of my time. They apologized for Yark and was told the GM would call within 48 hours. No phone call. Called engagement center back and explained I never received a call. They responded that they could not make Yark Toyota of Maumee call back! This dealership does not have the courtesy to return my calls and discuss this issue, Hope after reading this you will ask yourself, are you really getting a good deal from this hometown dealership?
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a new car
Thank you for your feedback. We understand there may have been some confusion following your purchase. At the time of the sale, both you and your husband agreed to the terms we discussed, including the trade-in value and discount on the vehicle. It appears the offer was extended after the fact, which unfortunately was not part of the original agreement. We always strive to be upfront and fair with every customer.
Yes, we did agree to the sale price, it wasn’t until the day of sale that we found out that Germaine Toyota where you traded the car from was offering a Germaine Toyota discount of $3432 less than what we paid for the car from Yark. When I spoke with a salesman at Germaine, he stated his dealership always offers competitive pricing and the best price upfront. I think you failed to be upfront and fair on this deal.
Every thing went well, very professional and satisfying with the work that was done ,Thanks
Every thing went well, very professional and satisfying with the work that was done ,Thanks
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
- Did not make a purchase
Thanks for the shoutout to our Yark Toyota team, Leroy! We appreciate it.
Fast and efficient maintenance work! Great service advisor. Looking forward to my next visit in three months!
Fast and efficient maintenance work! Great service advisor. Looking forward to my next visit in three months!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
We're happy to hear about your 5-star experience with our service advisor at Yark Toyota! Thank you for choosing us—see you in three months!
Buyer beware! My husband and I bought a used car from Joe Churcb, experience was terrible! We did buy a car with 45,000 miles but we had asked Joe about the tires and was told they were good. A few months after purchase we were told one tire totally "shot" and unsafe. When I called Yark I spoke with Michelle who asked if I took a test drive and did I notice problems with tires! Really? Then she was quick to ask if I would like to make an appointment to purchase new tires! Also when car was serviced they noticed some type of substance on the battery that had to be cleaned! I'm wondering if car was serviced before we purchased! We have purchased Toyota for 20+ yrs but obviously not reliable!
Buyer beware! My husband and I bought a used car from Joe Churcb, experience was terrible! We did buy a car with 45,000 miles but we had asked Joe about the tires and was told they were good. A few months after purchase we were told one tire totally "shot" and unsafe. When I called Yark I spoke with Michelle who asked if I took a test drive and did I notice problems with tires! Really? Then she was quick to ask if I would like to make an appointment to purchase new tires! Also when car was serviced they noticed some type of substance on the battery that had to be cleaned! I'm wondering if car was serviced before we purchased! We have purchased Toyota for 20+ yrs but obviously not reliable!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a new car
It is never our intention to have any of our customers feel less than satisfied and we're very sorry you were left feeling this way. You purchased your 2017 Toyota RAV4 on August 21, 2024 with 45,462 miles. All vehicles are fully inspected before being placed on our lot and like all mechanical items, there is always a chance of break-down or repair that may need to be performed at any interval in its working life-span, no matter the age of the vehicle.
Everyone is always professional and reviews everything in detail. Always pleased with the service. Thank you!
Everyone is always professional and reviews everything in detail. Always pleased with the service. Thank you!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for the kind words! We're delighted to hear that our team at Yark Toyota consistently provides detailed and professional service. We appreciate your support and look forward to serving you again!
I came in to have a pre purchase inspection done on a used car I wanted to purchase. The inspection was completed but i was not allowed to speak with the tech nor was I able to go back and look at the vehicle with the tech while it was being inspected. For a $60k vehicle I was hoping to have at least a discussion with the tech.
I came in to have a pre purchase inspection done on a used car I wanted to purchase. The inspection was completed but i was not allowed to speak with the tech nor was I able to go back and look at the vehicle with the tech while it was being inspected. For a $60k vehicle I was hoping to have at least a discussion with the tech.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 3.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
- Did not make a purchase
Eman, we regret your experience has led you to leave us a 3 star review. Customer satisfaction is our top priority and would love to speak more to you about this. When you have a moment, please contact our service manager, Jim, directly at 419-897-3932 . We look forward to hearing from you!
Always prompt, friendly, professional service performed in a timely manner. I appreciate the overall car inspection report.
Always prompt, friendly, professional service performed in a timely manner. I appreciate the overall car inspection report.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
- Did not make a purchase
Joe, we're happy to hear that you appreciate the prompt and professional service at Yark Toyota. Thanks for highlighting our car inspection report!