Land Rover Jaguar Houston Central

4.3 out of 5 4.3
152 reviews

Average Rating

4.3 out of 54.3
152 lifetime reviews.
this dealer

Reviews

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2020

    Simple fix, but sure appreciate the quick turnaround.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Douglas Abbott, it's experiences like yours that really keep us motivated! If you have any further questions, please give us a call. We're always happ...y to help!

  • 5.0 out of 5
    May 4, 2020

    Good experience. Efficient. Amazing price and financing.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Julie Peak, we are glad we could help! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 1.0 out of 5
    May 1, 2020

    I wouldn’t go to this Jaguar dealership if it was the last one on this earth.I would have gave them zero stars but I could only put one, I happen to come... all the way from San Antonio to trade my Zl1 for a track hawk that was there, And from the get go I was treated like crap ,made wait half an hour and then when I called to complain to the sales manager he told me to F off .So if you want to waste your time, hard earned money and experience the worst service of your life , Go down to Jaguar Land Rover in Katy and speak to Daniel Terry, David and their sales manager Daniel Gonzales.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Thomas, We strive to give our guests an excellent experience with they visit us, and we regret to hear yours was less than ideal. We are unable... to find your record in our system, so we would love to hear more about what happened. Please reach out to us at the store at at (855) 983-9801 so we can understand your situation better in order to try to come to a resolution.

  • 1.0 out of 5
    April 26, 2020

    Very uncaring and unresponsive service. The employee was too busy on the phone and completely lacked communication skills. Further, when I asked for a... manager he was flippant about it and argued with me in front of the manager. The manager failed to give me any feedback about how this was handled.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Timothy Surratt, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. We hope you are willing to give us another chance. Ple...ase reach out to us at (855) 627-5158 so we can work towards a resolution.

  • 5.0 out of 5
    April 20, 2020

    Mike has great customer service, very helpful and highly recommend!!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Bree, we're glad you had such a wonderful experience with us! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. H...ave an awesome day!

  • 5.0 out of 5
    April 19, 2020

    Had a easy a good time purchasing a used vehicle with this dealer and the service was awesome

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Opeyemi Mustapha, we are so happy to read such a great review about Jaguar Houston Central! If you ever need anything else from us, please feel free t...o give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 4.0 out of 5
    April 14, 2020

    Fast process. Good deal. Accommodating. Happy to get a deal done with minimal hiccups.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Chad, we are so happy to read such a great review about Land Rover Houston Central! Thank you so much again for your feedback! We hope you have a grea...t day!

  • 1.0 out of 5
    April 12, 2020

    The sales person was helping us for a coworker, it was obvious in his demeanor. The sales manager, Vanessa, flat out lied to us about a number of things.... We were there literally six hours. I wonder if the goal was to wear us down so that we'd just go along and sign the papers toward the end. This was, by far, the worst car buying experience. I don't like being lied to.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    MD, we are dedicated to providing top-tier customer service for our guests, and we hate to hear that you were not satisfied with your experience. We h...ave passed your comments on to our team so we can improve in the future. We also understand you took delivery of the vehicle, so we do hope you?ll give us a chance in the future to assist with any of your automotive needs. Thank you for your business, and we hope you have a great day.

  • 5.0 out of 5
    April 11, 2020

    Easy experience, nice facility very accommodating. Would definitely recommend.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Salena Epperson, we're glad to hear you enjoyed your visit. Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to ...help!

  • 5.0 out of 5
    April 8, 2020

    Thank you for a great experience. I hope the new facility helps make it even greater

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Wilson Lucas, we really appreciate your feedback! Thank you again for leaving us this response!