Skip to main content

Alexander Ford Lincoln

(240 reviews)
Sales hours: 10:00am to 4:00pm
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Friday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–6:00pm 7:00am–4:00pm
Sunday 10:00am–4:00pm Closed

Inventory

See all 17 vehicles from this dealership.

Meet our employees

Reviews

(240 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I had a great experience. I really appreciate all the work put into my car.

I had a great experience. I really appreciate all the work put into my car.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

This is a fantastic review! Thanks from the entire team at Bill Alexander Ford Lincoln.

Show full review

I love taking my car into ford here in yuma. Costumer service is great and and they make it easy for me to drop off and pick-up my vehicle regardless of my schedule.

I love taking my car into ford here in yuma. Costumer service is great and and they make it easy for me to drop off and pick-up my vehicle regardless of my schedule.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Gloria, we're so happy to hear that our team makes everything easy and convenient for you here at Bill Alexander Ford Lincoln. We can't wait to assist you again! Safe travels!

Show full review

Excelente Rigo y Sandra Lorena los mejores, asesores y vendedor , amabilidad , y muy buen trato

Excelente Rigo y Sandra Lorena los mejores, asesores y vendedor , amabilidad , y muy buen trato

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Rosa, gracias por compartir su fantástica reseña de Rigo, Sandra y Lorena. Nos alegra que haya tenido una excelente experiencia en Bill Alexander Ford Lincoln.

Show full review

it was great they had what we needed and the salesman was good and knowledgeable

it was great they had what we needed and the salesman was good and knowledgeable

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thanks for purchasing at Bill Alexander Ford Lincoln, Mike! We hope you enjoy your car to the fullest. Drive safe!

Show full review

Completely friendly and professional from the first time I stopped in to look at a car right through the bargaining process. After acceptance of the deal they looke.d after every detail

Completely friendly and professional from the first time I stopped in to look at a car right through the bargaining process. After acceptance of the deal they looke.d after every detail

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Marvin, we are happy we could make your experience a positive one. Please let us know if you have any additional questions about services you received and thank you again for choosing Alexander Ford!

Show full review

So far it’s been my experience the service department doesn’t want to work. They hang up the telephone when I call to schedule an appointment, if I leave a message they don’t return my calls in a timely manner. When I have had service done they don’t have any loaners but expect to keep my vehicle for days even with an appointment. I have offered to leave a deposit so they can have the part ready for my appointment and they couldn’t do this either. It seems like since they are the only dealer and Ford service in the area they treat customers like we don’t matter. I have been using other shops and out of town dealers instead. Thank you Alexander Ford for your crappy customer service.

So far it’s been my experience the service department doesn’t want to work. They hang up the telephone when I call to schedule an appointment, if I leave a message they don’t return my calls in a timely manner. When I have had service done they don’t have any loaners but expect to keep my vehicle for days even with an appointment. I have offered to leave a deposit so they can have the part ready for my appointment and they couldn’t do this either. It seems like since they are the only dealer and Ford service in the area they treat customers like we don’t matter. I have been using other shops and out of town dealers instead. Thank you Alexander Ford for your crappy customer service.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello, we are so disappointed to learn of this situation you have described. We would appreciate the opportunity to speak with you regarding this matter so we can work towards a resolution. Please contact us at your earliest convenience and we will do our best to make this right. Everett Dawson, (928) 217-6375

Show full review

POOR SERVICE and TIME INEFFICIENT I am a regular client. I had an appointment for change oil only by 10 AM. I arrived on time, it was so frustrating on my part that I've been waiting for (3) three hours. Admin, kindly do some appropriate action to address this issue under service department.

POOR SERVICE and TIME INEFFICIENT I am a regular client. I had an appointment for change oil only by 10 AM. I arrived on time, it was so frustrating on my part that I've been waiting for (3) three hours. Admin, kindly do some appropriate action to address this issue under service department.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Hilbert, we are so disappointed to learn of this situation you have described. Please call Everett Dawson at (928) 217-6375 and we will do our best to make this better. We hope to hear from you soon.

Show full review

On the 14 March 2024 I called Alexander Ford, to get my 2020 ford F450 serviced. They said come in early cause the get really busy. Showed up 0630hrs, parked in the wrong spot in the quick lub and went inside. Truck has full warranty ++. I told them where the truck was, told them I would move it. Service guy said don't worry we take care of it. At 0930hrs they call my name, truck done and they washed it. I am a full time RVer from Ontario Canada. I was abit shock they washed it, cause that was my next stop. They changed some filters that I was told from other dealers weren't cover. Looking at the time, one may think 3hrs that quite awhile. They had fresh coffee on, the sitting area was awesome. To be honest it didn't free like a long time to me(but I am retired lol). They explained the report on my truck, to me and sent me on my way. The truck looked amazing, black is hard to clean, so hats off to Alexander Ford. Excellent experience will definitely be back next year. Thanks Again

On the 14 March 2024 I called Alexander Ford, to get my 2020 ford F450 serviced. They said come in early cause the get really busy. Showed up 0630hrs, parked in the wrong spot in the quick lub and went inside. Truck has full warranty ++. I told them where the truck was, told them I would move it. Service guy said don't worry we take care of it. At 0930hrs they call my name, truck done and they washed it. I am a full time RVer from Ontario Canada. I was abit shock they washed it, cause that was my next stop. They changed some filters that I was told from other dealers weren't cover. Looking at the time, one may think 3hrs that quite awhile. They had fresh coffee on, the sitting area was awesome. To be honest it didn't free like a long time to me(but I am retired lol). They explained the report on my truck, to me and sent me on my way. The truck looked amazing, black is hard to clean, so hats off to Alexander Ford. Excellent experience will definitely be back next year. Thanks Again

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Lane, thank you for taking the time to leave us your response to our staff's outstanding customer service! We hope to be of service to you again! Take care!

Show full review

Great job by everyone. Jose and Rigo. Ordered my truck 7 months ago and picked it up on February 5th

Great job by everyone. Jose and Rigo. Ordered my truck 7 months ago and picked it up on February 5th

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

The service was great, the staff was respectful and it changed the way i envisioned going to a dealership. Forget your bad experiences and talk to Chad and Dave they exceeded my expectations. Thank you guys.

The service was great, the staff was respectful and it changed the way i envisioned going to a dealership. Forget your bad experiences and talk to Chad and Dave they exceeded my expectations. Thank you guys.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Rodolfo, our staff is dedicated to providing all our guests with outstanding customer service and quality work you can trust! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

Show full review
See all 240 reviews

Related searches near you