Skip to main content

Miami Imports

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating. (29 reviews)
Sales hours: 10:00am to 7:00pm
View all hours
Sales
Monday 10:00am–7:00pm
Tuesday 10:00am–7:00pm
Wednesday 10:00am–7:00pm
Thursday 10:00am–7:00pm
Friday 10:00am–7:00pm
Saturday 10:00am–7:00pm
Sunday 11:00am–6:00pm

Meet our employees

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating. (29 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I purchased a 2007 ZO6 Corvette with over 130,000 miles on it from them @31,000.00 on a wire transfer. Victor said the body and interior were amazing and would go with a car that only had 25000 miles or less. He said there was hardly any wear and tear so I took his word for it and made the purchase sight unseen. I was so nervous and they just kept reassuring me that it is an amazing looking car. One of the best they have seen in awhile. I was stunned and awestruck at what I was seeing on the transport. They were 100% truthful, honest, and very punctual when it came to me calling them all the time and asking questions. I would definitely buy another car from them when the time comes.

I purchased a 2007 ZO6 Corvette with over 130,000 miles on it from them @31,000.00 on a wire transfer. Victor said the body and interior were amazing and would go with a car that only had 25000 miles or less. He said there was hardly any wear and tear so I took his word for it and made the purchase sight unseen. I was so nervous and they just kept reassuring me that it is an amazing looking car. One of the best they have seen in awhile. I was stunned and awestruck at what I was seeing on the transport. They were 100% truthful, honest, and very punctual when it came to me calling them all the time and asking questions. I would definitely buy another car from them when the time comes.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Worst buying experience I ever had. I purchased a 2014 Cadillac ATS. Initially I was told the car “ran perfectly and had no problems”. AFTER I sent the money for the car, I was told it needed repairs. First they wanted to send me a broken car because they supposedly the parts needed to fix it wouldn’t be available for 3 months. When I found out the repairs would cost $1200, they suddenly found the part then attempted to charge me $600 for repairs on a car I hadn’t even received saying that they were giving me a deal on the repairs!! Of course I refused to pay and when I asked for my money back, all of a sudden they agreed to pay for the repairs. It took me nearly 2 months to receive the car from out of state. Once I did, I noticed the engine light was on! I had the car checked by a mechanic and the AC system was rigged!, after buying 3 compressors I had to replace the entire AC system! A few months later I had to replace the battery and alternator, and now the car is down again after having the car for only 8 months I’ve decided to just trade it in. For a car that supposedly “ran perfectly and had no issues” I was stuck making repairs the entire time I owned it. I’d never purchase from them again.

Worst buying experience I ever had. I purchased a 2014 Cadillac ATS. Initially I was told the car “ran perfectly and had no problems”. AFTER I sent the money for the car, I was told it needed repairs. First they wanted to send me a broken car because they supposedly the parts needed to fix it wouldn’t be available for 3 months. When I found out the repairs would cost $1200, they suddenly found the part then attempted to charge me $600 for repairs on a car I hadn’t even received saying that they were giving me a deal on the repairs!! Of course I refused to pay and when I asked for my money back, all of a sudden they agreed to pay for the repairs. It took me nearly 2 months to receive the car from out of state. Once I did, I noticed the engine light was on! I had the car checked by a mechanic and the AC system was rigged!, after buying 3 compressors I had to replace the entire AC system! A few months later I had to replace the battery and alternator, and now the car is down again after having the car for only 8 months I’ve decided to just trade it in. For a car that supposedly “ran perfectly and had no issues” I was stuck making repairs the entire time I owned it. I’d never purchase from them again.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
1.0
Buying process
1.0
Quality of repair
1.0
Overall facilities
1.0
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Bought my first ever car from Miami Imports. They made it an easy and enjoyable process. Very friendly staff, answered all of my questions. And their car collection is absolute 🔥. Highly recommend!

Bought my first ever car from Miami Imports. They made it an easy and enjoyable process. Very friendly staff, answered all of my questions. And their car collection is absolute 🔥. Highly recommend!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

They have great selection of cars . I went looking for a car all over , there cars are clean and very well kept and prices are well below market value.

They have great selection of cars . I went looking for a car all over , there cars are clean and very well kept and prices are well below market value.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
—
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

By far one of the most reputable and responsive dealerships in South Florida and beyond. Perfect experience - these guys always provide excellent customer service and their cars are top notch. I purchased two cars from this dealership and love both of my Beemers!!! No wonder Auto Imports Miami is always my first choice when it comes down to car shopping, I highly recommend them, reasonable, honest and always treat their customers with highest respect...thank you for caring, looking forward to doing business with you again and again!!!

By far one of the most reputable and responsive dealerships in South Florida and beyond. Perfect experience - these guys always provide excellent customer service and their cars are top notch. I purchased two cars from this dealership and love both of my Beemers!!! No wonder Auto Imports Miami is always my first choice when it comes down to car shopping, I highly recommend them, reasonable, honest and always treat their customers with highest respect...thank you for caring, looking forward to doing business with you again and again!!!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

I was looking for a g8 and found what I wanted mike was very helpful and willing to work with me over the phone sense I lived so far away and was a lot of help. car was in great shape just needed minor things done like new brakes and visor clips other than that car was mint. Drove it 1000 miles back home no problems car is running great I would reccomed this dealer place has a lot of beautiful cars and the guys that work there will work with you.

I was looking for a g8 and found what I wanted mike was very helpful and willing to work with me over the phone sense I lived so far away and was a lot of help. car was in great shape just needed minor things done like new brakes and visor clips other than that car was mint. Drove it 1000 miles back home no problems car is running great I would reccomed this dealer place has a lot of beautiful cars and the guys that work there will work with you.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
3.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
4.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Great cars and excellent prices Honest no hassle. Will recommend to friends and family

Great cars and excellent prices Honest no hassle. Will recommend to friends and family

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
—
Overall facilities
4.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

I bought my first car from Miami Imports My father wanted to buy me a safe car as I just got my driver license Victor and Mike recommended a Volvo they had in the inventory as one of the safest car for a teenager. After my father did his research on the Volvo we decided to purchase the vehicle. Victor recommended us to bring our mechanic to inspect the car and that what we did. Everything checked out perfectly. Victor arranged our financing and I have had the car for 3 months with no issues great car and excellent service . Thanks Mike and Victor

I bought my first car from Miami Imports My father wanted to buy me a safe car as I just got my driver license Victor and Mike recommended a Volvo they had in the inventory as one of the safest car for a teenager. After my father did his research on the Volvo we decided to purchase the vehicle. Victor recommended us to bring our mechanic to inspect the car and that what we did. Everything checked out perfectly. Victor arranged our financing and I have had the car for 3 months with no issues great car and excellent service . Thanks Mike and Victor

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
—
Overall facilities
4.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

I am posting on this website again to clarify a few things that was made aware to me by the dealership after we talked. I explained to them that I have never been so excited about buying a car than I was about buying this car. I thought I was getting a perfectly good well maintained car but when I get there and see the paint, it was like I was shot in the heart with a 12 gauge shotgun. So once I saw the paint I was extremely upset and from their perspective I became unapproachable.I apologized to the dealership for my attitude, but on both sides it really could have been a better experience for both of us.

I am posting on this website again to clarify a few things that was made aware to me by the dealership after we talked. I explained to them that I have never been so excited about buying a car than I was about buying this car. I thought I was getting a perfectly good well maintained car but when I get there and see the paint, it was like I was shot in the heart with a 12 gauge shotgun. So once I saw the paint I was extremely upset and from their perspective I became unapproachable.I apologized to the dealership for my attitude, but on both sides it really could have been a better experience for both of us.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
2.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Sabrina You bought this car on a Saturday from and us and drove this car 2000 miles in one week. Obviously there was nothing wrong with the car otherwise wouldn't drive for 2000 miles in one week. We have no control of what happens with cars after we sell them. Audi only warranty there cars for 50k miles . We did our best to help you .

Show full review

I purchased a 2008 Audi A8L from this car lot without seeing the car in person (major mistake). The pictures online were amazing. I live in Chesapeake Virginia and so I flew to Miami to pick it up, so prior to me flying out there I called Victor to make sure everything would be good to go because I had a 13 hour drive to get back home. I get there and get dropped of by the cab and I don't see the car pulled up front meaning it's not ready to go. So finally someone shows up and I go back and look at the car and the paint if horrible, now keep in mind with good customer service I should have been notified of this prior to me flying out there. I paid for the car prior to me flying out so to me the car should have been gassed up ( it was empty) should have been up front ready to go because I told him I will be there at opening(parked in the back), 30 day tag should have already been on the car( not there), paperwork should have already been printed(didn't happen), the car should have already been checked( needed oil, coolant and windshield wiper fluid). The only thing I was told was the car is 10 years old it is going to have problems I understand that, but I should have been told about the problems. And now I also have to bear the expense of getting the car painted and it is not cheap to have a car like this painted.

I purchased a 2008 Audi A8L from this car lot without seeing the car in person (major mistake). The pictures online were amazing. I live in Chesapeake Virginia and so I flew to Miami to pick it up, so prior to me flying out there I called Victor to make sure everything would be good to go because I had a 13 hour drive to get back home. I get there and get dropped of by the cab and I don't see the car pulled up front meaning it's not ready to go. So finally someone shows up and I go back and look at the car and the paint if horrible, now keep in mind with good customer service I should have been notified of this prior to me flying out there. I paid for the car prior to me flying out so to me the car should have been gassed up ( it was empty) should have been up front ready to go because I told him I will be there at opening(parked in the back), 30 day tag should have already been on the car( not there), paperwork should have already been printed(didn't happen), the car should have already been checked( needed oil, coolant and windshield wiper fluid). The only thing I was told was the car is 10 years old it is going to have problems I understand that, but I should have been told about the problems. And now I also have to bear the expense of getting the car painted and it is not cheap to have a car like this painted.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
1.0
Buying process
1.0
Quality of repair
1.0
Overall facilities
2.0
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Mr. Parker, you purchased a 2007 Audi A8L exclusive to begin with, not a 2008. An extremely rare model vehicle you could not find anywhere else, nationwide that is. You should have known better, not to pay nor buy a car without first seeing it in person. We cannot be liable for your mistake. The paint on the car you purchased was not horrible. There were normal scratches from prior use on this almost 10 year old car. We don't "gas up" cars, we don't sell fuel. Temporary license plates are printed on demand, it only takes one minute to do so. We print paperwork on demand as well, it also takes only minutes. We check every vehicle prior to it leaving the lot. The fluids needed to be topped, you did not allow for this to happen, your over controlling negative attitude ruined your out of state (sight unseen) car buying experience. Learn from your mistake, do not buy a car sight unseen and expect to have the same perspective as the person on the other side describing such vehicle to you. We advised you not to pay for the car until you had seen it and decided to purchase it, you insisted on paying prior to your visit. Your car does not need a new paint job, it needs detailing and cosmetic touch ups, as any other black colored 10 year old vehicle would. Even though you made other customers uncomfortable with your attitude and self carrying, We offered your money back 100% on the spot. You're the one who decided to buy a car from Florida, we did not reach out to you and suggest you come to us. After all, you decided to leave with such vehicle, because you knew your purchase was well more than a great deal, you car had four new Michelin tires, impeccable wheels, super clean interior and it was mechanically sound. Now it's quite low to come on the web and express yourself this way, knowing this was 100% your mistake, your shot, your decision, your move. The world knows its easier to point the finger than to accept you're wrong.

Show full review
See all 29 reviews