Broadway Auto Sales Inc.

4.7 out of 5 4.7
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 3:00 PM

Broadway Auto Sales Inc. Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 5:00 PM

Saturday

9:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since September 2009

FAMILY OWNED AND OPERATED SINCE 1995

...


FINANCING AVAILABLE
GUARANTEED NJ STATE INSPECTION
EXTENDED WARRANTIES AVAILABLE
FAX: 856-742-9067

"Home of the Cleanest Cars in South Jersey"

Reviews

4.7 out of 5 4.7
132 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    October 14, 2019

    I purchased a Lincoln mkz from Broadway Auto sales Saturday.what a great car very clean they gave me a Carfax report .explained everything ,our credit... wasnt that good but they worked with us and we even got a 2 yr warranty.nice people great place to buy a car highly recommend 5stars

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 11, 2019

    McKnight son and my son and I went to a lot of other car dealerships we went to gormley's we went to CW Clarke we couldn't beat the price that we got it... Broadway Auto Sales they were very friendly they weren't pushy Jose and Joe are very nice we got a great deal we got a warranty and they even guarantee New Jersey state inspection this place is five stars all the way you want a good car talk to Jose or Joe at Broadway Auto my new favorite place

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • October 14, 2019

    Joe is a great guy very nice helped me and my mom get a nice reliable car that’s very safe for my newborn baby! I highly recommend to go here if your looking... for a car

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 11, 2019

    This is the 4th car we have bought from Broadway Auto Sales.There staff is friendly and very helpful.The cars are really clean and they make us feel at... home.and they even gave us a carfax report my daughter loves her new Cadillac !! We give them 5 Stars cause they deserve it. Im sending all my friends there,Thanks Guys

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    October 7, 2019

    I purchased a 1999 Chevy Malibu on June 8, 2019 which showed a purchase price of $2,999. I told him we had a $1,000 to put down on the car and we would... make payments on the balance. He stated since he knows my brother he would not charge me interest. We could just pay the balance. We put down our $1,000 and one of the first papers I signed showed a Starting Balance of $3,650.43. I knew there was taxes and tags and this was the balance before our $1,000 deposit. I told Joe I was paid twice a month by my employer and my daughter is paid every two weeks. I would be back on approximately the 1st and the 15th of every month to make payments. I returned on June 15, 2019 to make a $400 payment. The man working at the time took my payment and gave me a receipt (see attached). We chatted for a bit and I asked about the glove box. Joe said he was going to order it and I left. I went home and checked the receipt and noticed the balance did not look right. I got busy and did not get a chance to check my paperwork. I went back again on July 2, 2019 and made another $400 payment. I noticed the balance and told myself I would have to find the paperwork. I found my paperwork and also the picture we had of the car with the price of $2,999 on the windshield. When I returned on July 16, 2019 to make a third payment I asked to see Joe. I was told he was out and would be back. When Joe returned that since I did not pay the car in full in cash he added a $1,000 to the price of the car. I told him he NEVER told me that. He stated that he did mention it. I said he did not and it was not the right way to do business. I told him I would have never agreed to adding a $1,000 to the price of the car. Joe has refused to honor the advertised price and is scam artist!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    in response to your comments, you were given a buyers order with the prices on it, you reviewed it and signed it,You were given a note to sign,for the... money you owe.You reviewed it,You signed it.You were given an odometer statement you reviewed it and signed it. 2 months later you didnt like the price? Well no one forced you to purchase the car.You purchased the car of your own free will,We use things like contracts to in force agreements,that's how the world works

  • 5.0 out of 5
    September 28, 2019

    Purchased a 2008 Saturn Vue from Them . This is our 3rd vehicle from Broadway Auto Sales.Joe and Jose are very informative and we always get a carfax... report from them.We have sent may of our friends here,everyone was treated nice.we will be back for our next one. Thanks Guys

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 28, 2019

    Just paid my 2004 Honds civic off...still running as good as the day i purchased it...purchesed 5 cars from Broadway...never a problem...gettimg ready... to buy numer 6...

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 31, 2019

    They are very honest. They got me into a nice car which was newer and in a lot better condition than my old one. I like that they sell good quality cars.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 4, 2019

    I just was just there yesterday buying the 04 Durango and the costumer service was amazing and Joe was awesome. I traded my 00 Toyota in and he gave me... 500 when he said it was only worth 200. I don't remember the lady's name I think it was Joe's sister, but when I was doing paper work shekept my 2 little ones occupied with playing games and coloring. I'm very pleased.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 6, 2019

    I am very pleased with my purchase over at Broadway Auto Sales. Joe is very experienced, knowledgeable, and proud of what he does. I was in very good... hands.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews