Reviews

3.4 out of 5 3.4
7 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    August 23, 2018

    I so happy I found the car I wanted at 44 Auto Mall. I dealt with Paul and his brother Joe both of them were super laid back and I never felt pressured... to buy. Most importantly they treated me with respect despite my credit situation after a bad divorce. I got a much newer car than I thought I would get for close to the payment I wanted. All in all I highly recommend this place I loved my experience of buying a car here I drove off with my new car about 1 hour after I got to the dealership. Paul and Joe thank you for helping me. Ashley

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Ashley we are so very happy to hear that you loved your car buying experience with us. It was our pleasure helping you get into a car. We will alwa...ys treat everyone with respect regardless of their situation and offer them the best of our services. We wish you all the best in your future endeavors and thanks again for your business. Sincerely Paul & Joe Vargas

  • 5.0 out of 5
    August 3, 2018

    This has to be the best car experience I have ever had Paul and Joe were awesome and went above and beyond to make sure I got exactly what I wanted. When... i first started looking for a car I tought my payment was going to be around $250 a month but they got me the car I wanted for less than $200 I am so happy I came to this dealer and I wi;l send all my family here.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you HaileyI'm glad we were able to get you the car you wanted and save you money. Thanks again for your business. Sincerely Paul Vargas

  • 1.0 out of 5
    July 25, 2018

    Total ripoffs. They get cars from Canada so there's no carfax reports and they look like they have a clean history. The vehicle I bought from them... has had constant major problems since day 1. They got tired of our complaints and said " the warranty Is up, don't bother us anymore ". Really ??? I just spent $13000 . Horrible. Never again. Dont trust these guys.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    This is a FAKE REVIEW we ha e never sold a car to anyone by this name and WE DO NOT GET OUR CARS FROM CANADA every car we sell come with a free Carfax... report as well. Also we will always listen to our customers and take all of their calls. Thank you Paul Vargas.

  • 1.0 out of 5
    July 16, 2018

    II purchased a 2013 GMC terrain and 37 days later the transmission went I contacted the dealer and was pretty much advised” that’s why I’m... glad I sold you the extended warranty” no help at all, No offer to right their wrong please do not purchase from this dealer

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Update: Mrs Robinson's vehicle was repaired by the extended warranty company and we are REFUNDING her the $100.00 deductible she paid. Original ...Reply: Hello Tiqueta I am sorry to hear that your transmission failed. I was unaware you were having this issue. The extended warranty should fully cover this repair if that is not the case please call me asap. Every car we sell comes with a 30 day warranty as required by state law and we offer all customers the option of an extended warranty. We have no way of foreseeing future problems with any vehicle even if its only 37 days later or 1 year later. I promise you had we known you were going to have this issue we would not have sold you this car. Please contact me directly so we can assist you in getting your car repaired and rectifying this issue for you. I apologize for any inconvenience this may have caused you. Sincerely, Paul Vargas

  • 5.0 out of 5
    March 8, 2018

    Paul and Joe were awesome I am so happy I found this place. This is a no pressure dealership and I drove my car home the same day. I will send all my... friends and family here. Thanks guys

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks Rudy I hope you and your family are enjoying your new Bmw. If we can ever be of further assistance we are always just a call away. Thanks P...aul Vargas P.s. thanks for sending your sister in to see us. We appreciate the business

  • 5.0 out of 5
    July 30, 2015

    Very happy with my 2010 Nissan Altima 2.5L SL Paul went above and beyond all the big dealerships out there to get me the car and financing I needed. If... you are looking for a good quality used car at affordable prices, 44 Auto Mall is the place to go!! All of the employees there are very helpful, friendly, and respectful. Thank you again Paul!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 11, 2014

    Joe and Paul were awesome! They helped me find the exact car I wanted and gave me a great deal! They were nothing but helpful throughout the whole process... and really treated me with class. They have quality vehicles and really take pride in their customer service. I would certainly recommend their services to my Friends and family and I will be doing business with them in the future.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?