Skip to main content

Hove Nissan

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating. (124 reviews)
Sales hours: 8:00am to 5:00pm
Service hours: 8:00am to 12:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Tuesday 8:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Wednesday 8:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Thursday 8:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Friday 8:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Saturday 8:00am–5:00pm 8:00am–12:00pm
Sunday Closed Closed

Inventory

Meet our employees

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating. (124 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Hove Nissan from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

2 days ago Terrible place and terrible experience x2, yes twice. Seth was the backbone of most of the failure, but even when he ran my credit 2 diffrent times, which were spider webbed out to way more creditors than need, he was still unable to get me in anything even with decent credit and $1000 down. Will never be back there and would never recommend this place to anyone unless you want your credit to go to waste and lots of time. I'd give it 0 if i could.

2 days ago Terrible place and terrible experience x2, yes twice. Seth was the backbone of most of the failure, but even when he ran my credit 2 diffrent times, which were spider webbed out to way more creditors than need, he was still unable to get me in anything even with decent credit and $1000 down. Will never be back there and would never recommend this place to anyone unless you want your credit to go to waste and lots of time. I'd give it 0 if i could.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
1.0
Buying process
1.0
Quality of repair
1.0
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Stephen Greaves, thank you for taking the time to let us know about your recent experience. We are disappointed to hear that you are not satisfied with your visit. However, we were able to get you in something, you just didn't like the payment due to your negative equity in a vehicle that was not purchased here.

Show full review

I recently purchased a used car from Hove and I can’t get over the wonderful experience. Let me state I was buying a used car for $5009 or less and I needed it to be a good car. First Matt was my sales person and he was wonderful. He was very patient and understanding I chose one car and he worked on getting it for my price range I decided to wait until the next day to finish the deal and had changed my mind to another car that I had test drove not only was he understanding he wasn’t upset with me. The dealership allows you to take the car to an auto shop to see if there are any problems and that is great. I purchased the car I met with Terry who is the financial manager and he explained all the paperwork. Everyone at the dealership was very friendly and really seemed to care about people. I would one hundred percent recommend this dealership to anyone looking to buy a car and if you can I would recommend using Matt to do so. Thank you Hove for the wonderful experience!

I recently purchased a used car from Hove and I can’t get over the wonderful experience. Let me state I was buying a used car for $5009 or less and I needed it to be a good car. First Matt was my sales person and he was wonderful. He was very patient and understanding I chose one car and he worked on getting it for my price range I decided to wait until the next day to finish the deal and had changed my mind to another car that I had test drove not only was he understanding he wasn’t upset with me. The dealership allows you to take the car to an auto shop to see if there are any problems and that is great. I purchased the car I met with Terry who is the financial manager and he explained all the paperwork. Everyone at the dealership was very friendly and really seemed to care about people. I would one hundred percent recommend this dealership to anyone looking to buy a car and if you can I would recommend using Matt to do so. Thank you Hove for the wonderful experience!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Pam, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Hove Nissan Inc.. Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

Show full review

Drove 30-40 min to buy a car after test drive i was notified that someone had already put money down on the car. Wasted a whole day and gas

Drove 30-40 min to buy a car after test drive i was notified that someone had already put money down on the car. Wasted a whole day and gas

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
3.0
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
3.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We are disappointed to learn of your experience here at Hove Nissan Inc., but will take this opportunity to improve. We really do try to not let this kind of thing every happen. Our sincerest apologies.

Show full review

They were very accommodating and polite. I’ve bought a lot of vehicles In my life and this was by far the easiest. They worked with me on the price and without the back and forth you normally deal with at most dealerships!

They were very accommodating and polite. I’ve bought a lot of vehicles In my life and this was by far the easiest. They worked with me on the price and without the back and forth you normally deal with at most dealerships!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for choosing Hove Nissan we appreciate the kind words.

Show full review

I recently bought a car from Jim. He new is stuff and was very curtious. If and when i buy another car I will be looking to buy it from Jim and I will also be recommending him to other people for there car needs.

I recently bought a car from Jim. He new is stuff and was very curtious. If and when i buy another car I will be looking to buy it from Jim and I will also be recommending him to other people for there car needs.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We think Jim does a great job, glad you agree.

Show full review

This place is the BEST...Jim Verthein is awesome... actually went out of his way with Mr. Hove to find the truck we wanted...Only took Jim two weeks...actually our second new car or like new car purchased with Jim's help...Highly recommend Jim at Hove for all your vehicle needs...Thanks again Jim, you might have to find a truck for Kara!!!

This place is the BEST...Jim Verthein is awesome... actually went out of his way with Mr. Hove to find the truck we wanted...Only took Jim two weeks...actually our second new car or like new car purchased with Jim's help...Highly recommend Jim at Hove for all your vehicle needs...Thanks again Jim, you might have to find a truck for Kara!!!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

So glad it all worked out for you. We always try to go above and beyond. Thank you for the business

Show full review

I purchased a used Dodge Caravan from Hove Nissan in Bradley, Inc. I feel our negotiation went well and they offered me a good deal. My salesman, Matt Shipley was very friendly, helpful and honest. He really went to bat for me to get some power door locks repaired after the purchase. The sales manager Dennis Keene and the service manager Tom Nevills were both first class, professional, helpful and great to do business with. Also the finance manager Terry was very knowledgable, friendly and professional. I will recommend Hove Nissan to family and friends Overall I give this dealership two thumbs up!

I purchased a used Dodge Caravan from Hove Nissan in Bradley, Inc. I feel our negotiation went well and they offered me a good deal. My salesman, Matt Shipley was very friendly, helpful and honest. He really went to bat for me to get some power door locks repaired after the purchase. The sales manager Dennis Keene and the service manager Tom Nevills were both first class, professional, helpful and great to do business with. Also the finance manager Terry was very knowledgable, friendly and professional. I will recommend Hove Nissan to family and friends Overall I give this dealership two thumbs up!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you very much. We appreciate your business.

Show full review

The fastest and easiest car purchase I have ever made! The staff was awesome! Our sales consultant James Verthein was very friendly, respectful of our needs and very knowledgeable about the Nissan vehicles. I would recommend James (Jim) and Hove Nissan to someone looking for a new vehicle.

The fastest and easiest car purchase I have ever made! The staff was awesome! Our sales consultant James Verthein was very friendly, respectful of our needs and very knowledgeable about the Nissan vehicles. I would recommend James (Jim) and Hove Nissan to someone looking for a new vehicle.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Really great professional service. Our first leasing experience after purchasing both cars & GMC trucks in the past. As always, same outstanding service & experience.

Really great professional service. Our first leasing experience after purchasing both cars & GMC trucks in the past. As always, same outstanding service & experience.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

If the fact that it?s our third car from Hove Nissan wouldn?t recommend them, just go there, ask for Seth and be treated with respect and straightforwardness. We drove a loaner because my wife?s car broke down. No questions, no charge.

If the fact that it?s our third car from Hove Nissan wouldn?t recommend them, just go there, ask for Seth and be treated with respect and straightforwardness. We drove a loaner because my wife?s car broke down. No questions, no charge.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you so much for the kinds words! We are so glad that you are part of our Nissan family.

Show full review
See all 69 reviews

Related searches near you