Skip to main content

AA Discount Auto Sales

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating. (17 reviews)

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating. (17 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of AA Discount Auto Sales from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I had a really bad experience with this dealership. I found a Mazda CX-5 they listed on CarGurus and contacted them about it. The first thing that surprised me was that the actual price they gave me was about $3,500 higher than the price shown on CarGurus. After some discussion, they said they could lower the difference to around $2,700. They also told me they were willing to take the car to a Mazda dealership for a pre-purchase inspection, which was very important to me. Because of that, I paid a $1,000 deposit. I scheduled the PPI with the Mazda dealer, but on the day of the appointment they suddenly said something came up and they couldn't take the car. We scheduled another time, and when that day came, they stopped answering my calls. Later they said they had food poisoning. After that, I basically couldn't reach them anymore. What really bothers me is that they were completely fine with the PPI before I paid the deposit, but once they had my $1,000, getting the inspection done suddenly became impossible. That made me lose all trust in them and made me seriously question why they were avoiding an independent inspection. Based on my experience, I would not recommend this dealership. If you're thinking about buying a car here, definitely get everything in writing and do not pay a deposit before the car has been independently inspected.

I had a really bad experience with this dealership. I found a Mazda CX-5 they listed on CarGurus and contacted them about it. The first thing that surprised me was that the actual price they gave me was about $3,500 higher than the price shown on CarGurus. After some discussion, they said they could lower the difference to around $2,700. They also told me they were willing to take the car to a Mazda dealership for a pre-purchase inspection, which was very important to me. Because of that, I paid a $1,000 deposit. I scheduled the PPI with the Mazda dealer, but on the day of the appointment they suddenly said something came up and they couldn't take the car. We scheduled another time, and when that day came, they stopped answering my calls. Later they said they had food poisoning. After that, I basically couldn't reach them anymore. What really bothers me is that they were completely fine with the PPI before I paid the deposit, but once they had my $1,000, getting the inspection done suddenly became impossible. That made me lose all trust in them and made me seriously question why they were avoiding an independent inspection. Based on my experience, I would not recommend this dealership. If you're thinking about buying a car here, definitely get everything in writing and do not pay a deposit before the car has been independently inspected.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

The most important thing was the prompt return contact. Once i sent a request for more information. Great detail of options of purchase , very courteous in response. I realized i was reaching a out of state dealership, very repridable nonetheless. I realised my credit was probably to low and i didnt have anything at the moment to put as down payment . Love the car a bunch , probably wouldnt get approved. And couldnt pay for delivery. And payments would be high but thanks im dream building

The most important thing was the prompt return contact. Once i sent a request for more information. Great detail of options of purchase , very courteous in response. I realized i was reaching a out of state dealership, very repridable nonetheless. I realised my credit was probably to low and i didnt have anything at the moment to put as down payment . Love the car a bunch , probably wouldnt get approved. And couldnt pay for delivery. And payments would be high but thanks im dream building

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Mo and James are straight shooting honest businessmen that truly care about helping their customers. They went above and beyond to get me an unbelievable deal on a great vehicle! i'm a future client for sure!

Mo and James are straight shooting honest businessmen that truly care about helping their customers. They went above and beyond to get me an unbelievable deal on a great vehicle! i'm a future client for sure!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Car was three thousand five hundred dollars more than it was advertised. Deceptive. Should be transparent.

Car was three thousand five hundred dollars more than it was advertised. Deceptive. Should be transparent.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

WE ARE NOT SURE WHO THIS DEALERSHIP IS AND WE DO NOT HAVE ANYONE BY THAT NAME. WE KNOW FOR SURE THAT THEY GOT THE WRONG DEALERSHIP. THERE IS NO ONE NAMED DIMITRI HERE. CAN YOU PLEASE VERIFY THE DEALERSHIP, THANK YOU.

Show full review

No response, I guess they do not want to sell a vehicle. Don’t even know where the vehicle is located. Bad website not enough information..

No response, I guess they do not want to sell a vehicle. Don’t even know where the vehicle is located. Bad website not enough information..

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Called and made an appointment for a test drive. Showed up and they said car would be there in 20 minutes. Waited an hour. Left my number to call when it got in. Never called. Stopped back 2 hours later after calling a few times and was unable to reach anyone by phone. No was was at dealership and car was still not on the lot.

Called and made an appointment for a test drive. Showed up and they said car would be there in 20 minutes. Waited an hour. Left my number to call when it got in. Never called. Stopped back 2 hours later after calling a few times and was unable to reach anyone by phone. No was was at dealership and car was still not on the lot.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
1.0
Buying process
1.0
Quality of repair
1.0
Overall facilities
2.0
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Bryan, So, on the day you came we did not have the vehicle at our location we had it about an hour away. On our website we always ask to call prior to coming to the dealership since space is limited. Upon your arrival we called our other location to have someone bring it over but enroute go into an accident. I am sorry for the inconvenience, but we followed up with you the next day to make things right. We do hope you were able to find the car you were looking for and hope you can give us another opportunity next time Best regards, Shane Assistant Manager

Show full review

Excellent customer service!! Shane and James are very knowledgeable and very honest. A++++. If you are in the area and are looking for a used car that is in great condition mechanically and psychically check these guys outs.

Excellent customer service!! Shane and James are very knowledgeable and very honest. A++++. If you are in the area and are looking for a used car that is in great condition mechanically and psychically check these guys outs.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
5.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Purchased a car from them last week. They were extremely reasonable is allowing an independent mechanic to check it out, despite many other dealerships refusing to hold cars in this market for any length of time. They took care of every concern with no hidden fees (including and oil change and making an electronic key for us when it did not come with one). They were responsive and easy to get through to, I would highly recommend working with them if you can.

Purchased a car from them last week. They were extremely reasonable is allowing an independent mechanic to check it out, despite many other dealerships refusing to hold cars in this market for any length of time. They took care of every concern with no hidden fees (including and oil change and making an electronic key for us when it did not come with one). They were responsive and easy to get through to, I would highly recommend working with them if you can.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
4.0
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

I highly recommend going to AA Discount Auto’s. James and Joe were very pleasant, answered all my questions and made my first time car buying experience as comfortable and smooth as possible. James took the time to explain every portion of the purchasing aspect, step by step and worked within my budget. Very good sound advise with no hidden agendas, no underhanded misleads or overblown hidden fees. They are fair, professional and look to give the best customer buying experience. I have no hesitation in being a repeat customer. They make you feel like family.

I highly recommend going to AA Discount Auto’s. James and Joe were very pleasant, answered all my questions and made my first time car buying experience as comfortable and smooth as possible. James took the time to explain every portion of the purchasing aspect, step by step and worked within my budget. Very good sound advise with no hidden agendas, no underhanded misleads or overblown hidden fees. They are fair, professional and look to give the best customer buying experience. I have no hesitation in being a repeat customer. They make you feel like family.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Thanks to my boy Jamie’s for working with me and taking the time to explain things to me. Next time you go here ask for Jame he was a big help !

Thanks to my boy Jamie’s for working with me and taking the time to explain things to me. Next time you go here ask for Jame he was a big help !

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
5.0
Quality of repair
5.0
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review
See all 17 reviews