Sims Nissan

4.0
(7 reviews)
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–9:00pm 7:30am–5:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Wednesday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Thursday 9:00am–9:00pm 7:30am–5:00pm
Friday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Saturday 9:00am–5:00pm Closed
Sunday Closed Closed
(330) 359-1484 (330) 359-1484

Inventory

See all 4 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2015.
Sims Nissan has one purpose: to exceed your expectations from test drive to delivery. Our professional sales team is committed to a no-pressure, high integrity approach to your ownership experience. Our goal is for you to feel that the vehicle you drive away in is the perfect one for you. Our online inventory of new and pre-owned vehicles is updated daily.
We invite you to schedule a test drive or stop by our showroom to experience all that we have to offer.
Where Price Sells Cars!

Service center

Phone number (330) 359-1484

Service hours

Monday
7:30am–5:00pm
Tuesday
7:30am–5:00pm
Wednesday
7:30am–5:00pm
Thursday
7:30am–5:00pm
Friday
7:30am–5:00pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.0
(7 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

Now I cannot get serviced there either

So I wrote a review a few months back stating the unprofessionalism of the Salesforce of Sims. While I have seen they had removed Vinny Romeo from the salesforce on the Website. I had to change my phone number due to his unwanted advances by way of the phone calls.So i was shocked when I got a Christmas card from him and Sims today which means they didn't care about the actions of there salesforce. Now since he obviously has my new address he also has my new phone number. Thank you, Sims for your disregard of how you handled this. What did I even change my information just so he can have it again?I am mortified that is happening and now I am scared of retaliation from my last post.I am in disbelief

Dealer response

CassD I am confused if you changed address and phone we would not have that information in our system. Please feel free to call me so we can discuss your concerns. Please reach out to us at your earliest convenience so we may further assist you in working towards a resolution. Ken Sims (330) 372-3500 ext151

1.8

Shocked

Replaced a tire and it did not bead right. They tried charging me $50 to fix it..... I have purchased 2 vehicles totalling $75,000. I thought they would treat me fair. Guess not afterall

Dealer response

Chad J Blood, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. Thank you for leaving feedback. Please reach out to us at (330) 372-3500 so we may identify ways to improve your experience. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to us at (330) 372-3500 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one.

5.0

This dealership is awesome!

Service at Sims is the best experience I have ever had getting a car fixed. Buy a Nissan and go to Sims. Wont regret it.

Dealer response

Hi 2kute, thank you for taking the time to leave a review for us at SIMS BUICK-GMC-NISSAN. We're happy we could meet your expectations! We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help!

5.0

Very happy

We have always had a good experience with them never had a problem live the guys

5.0

Awesome dealership to work with. Straight forward,

Great staff, honest straight forward and very knowledgeable. I love my Murano. Great job Team Sims Nissan.

5.0

I like Sims!

Great car, hardworking sales reps,beautiful facilities and really flexible financial dept. We are proud to own a warren ohio nissan certified used mini

5.0

Life Saver

The service was awesome. Sam was very helpful, friendly, and considerate. I would recommend him and this dealership to anyone.

Read all 7 reviews