Matick Toyota

4.2 out of 5 4.2

Reviews

4.2 out of 5 4.2
12 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    July 19, 2020

    I had the best time with my car sales man John he was so funny and during this pandemic he really made me feel welcomed with his face shield and all. And... the finance lady Alana was very nice as well overall I would recommend this dealership to anyone and I love my 2017 Journey......

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Nykita, thank you so much for your kind review and recommendation! We're thrilled you had a great experience getting your new Journey and enjoyed you...r time with both John Durita and Alana Zohr. They, and our entire Matick Team, are ready to assist you whenever you or your vehicle need anything. Thank you again!

  • 4.0 out of 5
    October 31, 2019

    Love the area, but it's right off of M-59. Very good area or location. Has good ratings. Love the staffs there and service. They are willing to help you... in any way.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • June 11, 2019

    I bought a beautiful 2012 Mercedes-Benz S350 BLUETech (Diesel), I mention the type of car it is because this model is rare and hard to find. My first contact... was with Molly, she was polite, courteous and professional. Since I was calling from out of state, she explained that they weren't allowed to hold the car for me past a certain time without making arrangements. I contacted my bank, secured my loan and sent a picture of the cashier's check with the dealerships name on it and arrangement was made. She was able to hold the vehicle long enough for me to drive up there. I got up there, saw the car, liked the car, bought the car. They were a little busy but got me out as soon as possible. The salesman (Rick) was polite, professional and courteous too. I returned back to Texas, it was a fantastic drive back in my S350. If you ever get a chance to test drive an S350 or any of the newer BLUETEC Mercedes-Benz, do it. This model, has a range of over 700 miles to a tank on the highway, this is why I was in a hurry to get this car. As soon as I made it back, I had problems registering my car due to circumstances out of mine and Matick Toyota's control. As soon as I called them about the issue, they were on the problem quick. Erica was my go to lady in this problem. It took less than a week to fix this issue, she was there from start to finish. Matick Toyota didn't try to avoid the problem or say that, since I bought the car that it was my problem; and they reimbursed me for any expenses connected to this problem. I appreciate their professionalism and I would buy another vehicle from them with no hesitation or reservation.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 28, 2018

    Had a great experience getting our new Toyota here. Everyone was friendly and the entire process from start to finish was fast (which has been on my greatest... frustrations during previous car purchases). I love my new Highlander, it was exactly the car I had researched and wanted for months only finally deciding to pull the trigger after taking to Molly over email. Will definitely be back and tell others.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 28, 2018

    Right from the start, with my initial call to the dealership, to the final process of buying the car, my experience with this dealership was extremely... excellent. A very special thankyou to Matthew Lepior, and Lisa Williams, they were such a pleasure to do business with. If you are in the market for new or used, these two should be the ones to see. Trust me, you won't be unsatisfied. Yours truly, Ron J.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks so very much for your review and feedback, Mr. Jankowski. Our entire team is so honored to have earned your trust. We know there are plenty o...f options when it comes to where to purchase a vehicle and we're so very honored you chose us. We look forward to serving you again in the future. Thanks again.

  • 1.0 out of 5
    May 9, 2018

    In March 2018 I took delivery of my 4th Toyota vehicle. The lease process was very deceptive. The very beginning of the conversation with Chad (salesperson... no longer working there I've discovered) was all about the fact that I was over mileage on my present lease and wanted to turn it in early, avoid mileage penalty by rolling the cost into a new lease or purchase. Please run the numbers and tell me what you can do for me. He ran the numbers and when I didn’t jump on the deal right away I was asked if I'd be interested in another Corolla--I said no, due to its performance in snow. I was then reminded by Mackenzie during that conversation that I'd have to pay 15 per mile for the overage if I waited and turned it in at end of lease. I went home, thought about the deal and returned to take delivery on the 2018 Camry. Nothing but smiles and friendliness, no mention of any pending cost I'd face for my mileage overage. Every bit of the conversation would lead any rational person to believe they had wrapped the overage cost into what I was paying for the new Camry. Then this past week I am contacted by Toyota Financial Services and hit with the bill--$899.00. I explained the situation, asked them to take care of this bill and was told what the paperwork says. Got me! But it will never happen again. This was my fourth Toyota! But it will also be my last!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Andrea, we're so glad that we came to an amicable arrangement in solving your problem and covering some of those expenses for you. Although you canno...t remove your review here we are confident and thankful that we were able to solve the concern offline. Thanks for your business and working with us.

  • 1.0 out of 5
    March 6, 2018

    I bought a 2011 Subaru Outback from Matick last summer (2017) and also got an extended warranty for the vehicle. I cancelled the extended warranty a few... months later and the warranty processed a refund and issued a check that they sent to the dealer. For over a month I have been trying to get an update on the status of that refund and I am receiving no answer from Matick. I do have a chain of emails with no response... I believe it is unacceptable since it is quite a large sum of money (over $900) and I just receive no answer from them. I believe that behavior is very unprofessional.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate the opportunity to address your concerns. We respectfully dispute that we haven't been in touch with you. Our Finance and Delivery Coo...rdinator has been in contact routinely since the cancellation paperwork was sent in January 25th, except during the time she was on vacation for a week. We have contacted the warranty company, on your behalf, to make sure you receive your refund as soon as possible. We again contacted them this past week and they have confirmed that you will not receive a check directly, the refund of the warranty will go directly to the lieholder, who financed the warranty with your vehicle. Lisa, our Finance and Delivery Coordinator does recommend you contact your credit union and make sure that check was received from GWC (the warranty company). If you need additional assistance, we are always here to help.

  • 5.0 out of 5
    February 27, 2018

    Had a great experience at the Matick Toyota dealership. Love my vehicle and Kelly Kowalski my sales person was awesome!!! The other worker was very nice... also

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your kind review and feedback! It is truly our pleasure and honor to have earned your trust and helped you find the right vehicle for y...ou. Kelly Kowalski, and our entire Matick Toyota team are here for you whenever you need anything, well into the future. Thanks again!

  • 5.0 out of 5
    November 26, 2017

    Kelly Kowalski is a great sales person to deal with.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dane, thanks for your awesome review about your experience with Kelly and our Matick Toyota team. She is a truly valued member of our organization an...d takes guest service seriously. We are so honored to have earned your trust, thanks again!

  • 5.0 out of 5
    September 6, 2017

    Kelly Kowalski was very helpful . Matrick dealership very close to my house.. the Tacoma is on my radar. Will be in again to test drive.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Steve, thanks for your review about your experience with Kelly and our team! We'd love to help you drive home in a Tacoma when the time is right. We... sincerely appreciate the time you took to write the review, thanks!

View More Reviews