Reviews
I love the ease of working with the Granite Subaru Service Department. They are very friendly and efficient and keep me updated throughout the entire process. I couldn't be any happier with my experience working with them. I highly recommend them for anyone needing service and routine maintenance on their Subaru.
I love the ease of working with the Granite Subaru Service Department. They are very friendly and efficient and keep me updated throughout the entire process. I couldn't be any happier with my experience working with them. I highly recommend them for anyone needing service and routine maintenance on their Subaru.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you so much for the kind words and nice review. It's true, our service team really is a step above the rest. Convenient scheduling, nice waiting area, pick up and drop off service. We make it easy to get your servicing done. We appreciate your recommendations, thank you.
Everyone has been very nice , helpful and respectful. Had a problem with a tire and the service department took care of it right away. Wonderful group of people you have working there
Everyone has been very nice , helpful and respectful. Had a problem with a tire and the service department took care of it right away. Wonderful group of people you have working there
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Lynne, thank you so much for the review. We' are so glad our team was able to take care of your tire concern right away.
At the time of the service, I requested that the wiper blades be changed. That service was done for which I paid approximately $100. On further research on my part, it indicates that the Subaru warranty includes wiper blade replacement. It is unacceptable that this charge was made and the service advisor did not inform me of this at the time of the service.
At the time of the service, I requested that the wiper blades be changed. That service was done for which I paid approximately $100. On further research on my part, it indicates that the Subaru warranty includes wiper blade replacement. It is unacceptable that this charge was made and the service advisor did not inform me of this at the time of the service.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the frustration and concern regarding the charge for your wiper blade replacement. At Granite Subaru, we strive to ensure that our customers receive all the benefits available to them under their vehicle's warranty. It is possible that there was an oversight when reviewing your warranty coverage at the time of service, and we would appreciate the opportunity to look into this further. Please contact our Service Manager directly at [email protected] so we can review your vehicle's warranty eligibility. If we confirm that the wiper blades were covered under Subaru's limited 3 year/36,000 mile warranty at the time of service, we would be more than happy to refund the cost of the parts. We truly value your business and appreciate you bringing this to our attention. We look forward to the opportunity to address your concerns and make things right. Thank you for choosing Granite Subaru!
K responded by email to Cgleason on 10/20 as instructed. Five days later I have no yet seen a response. When I call the dealership, I get sent to an extension that says he is not available. This does not appear to be working.
Every single person I interacted with at this dealership dropped the ball - sales, sales management, service, service management, even the person whose job is apparently supposed to be keeping new buyers happy. There was even one employee in the service department who flat out lied to me - he claimed he'd spoke to his boss about an issue, his boss who was in a meeting when I called. None of the people (three in total) who promised call backs surrounding the issue actually called back. Nothing moved forward without me pressing.
Every single person I interacted with at this dealership dropped the ball - sales, sales management, service, service management, even the person whose job is apparently supposed to be keeping new buyers happy. There was even one employee in the service department who flat out lied to me - he claimed he'd spoke to his boss about an issue, his boss who was in a meeting when I called. None of the people (three in total) who promised call backs surrounding the issue actually called back. Nothing moved forward without me pressing.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Came in for service or repair
Hi Tim, I'm surprised to see your review because I thought we had compensated for the installation delay by including several hundred dollars' worth of additional accessories installed at no cost to you. We always strive to ensure customer satisfaction. We are sorry that we fell short. I'm surprised to see you say I didn't call you back. I did call you back; I left a message, and you did not return my call before coming back to the store for pickup. All the best - The Granite Subaru Team.
I was going to leave things as they were, but this website sent an e-mail to me asking for a review. I didn't go seeking it. It came to me. You probably should have taken me off whatever list goes to them, but here we are. There were no "additional" accessories installed. There were accessories I requested as part of the original transaction but Granite employees failed to order and/or enter properly. Some items were missing, other items were wrong. They weren't compensating for a delay, whomever authorized it was fixing another employee's screw up at the dealership's expense. There were no calls and no voicemail messages from anybody at Granite Subaru post-delivery - everything was driven forward by me. If you called somebody, it wasn't me. I'm not sure which individual you are, but now you've now moved from incompetence to actual deceit - and in public, too. You could have handled the dealership's ineptitude with grace by not soliciting a review and again by not replying to the review... but, again, here we are. I'm frankly not surprised. When I did come to make the final pickup, the notification was a text message. The person who sent it barely spoke three words to me when I arrived. He'd tried his best to be helpful at the beginning, and he could have salvaged the relationship if he hadn't been so cold. It appears your entire staff needs to learn how to handle disappointed customers gracefully.
Always professional. Always helpful. I've been using Granite Subaru's service department since 2015 and have never had a bad experience. I now even bring my wife's Toyota to them because they're so fair and easy to deal with. Her next vehicle will likely be a Subaru almost entirely because of Granite's Service Dept.
Always professional. Always helpful. I've been using Granite Subaru's service department since 2015 and have never had a bad experience. I now even bring my wife's Toyota to them because they're so fair and easy to deal with. Her next vehicle will likely be a Subaru almost entirely because of Granite's Service Dept.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Bruce, thank you for the wonderful review. Our service team truly is a step above the rest. We appreciate that you bring your wife's Toyota in as we service all makes and models! When she's ready for a Subaru just let us know!
Professional and courteous staff. Easy drop off and check in process. Reasonable prices. Good notification on when things were finished and ready to pick up. Car was returned clean..
Professional and courteous staff. Easy drop off and check in process. Reasonable prices. Good notification on when things were finished and ready to pick up. Car was returned clean..
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Lauren, thank you for the nice review. We try to clean every vehicle when it comes in as a Thank You for doing business with us. We appreciate the nice review and feedback.
Professional and friendly staff. Willing to work within our budget and we were able to pick up our new car very quickly
Professional and friendly staff. Willing to work within our budget and we were able to pick up our new car very quickly
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Thank you for the nice review. We're glad your delivery went quickly and our staff did a great job.
Wonderful and efficient service. Pleasant Service representative who kept me informed of what was needed and explained the need.
Wonderful and efficient service. Pleasant Service representative who kept me informed of what was needed and explained the need.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thanks for the great review and feedback.
Great group of people to work with from top to bottom. Provided great value and customer care. Would recommend giving them a chance to make you happy.
Great group of people to work with from top to bottom. Provided great value and customer care. Would recommend giving them a chance to make you happy.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Desimone, what a nice review, thank you. Our entire team prides themselves on delivering exceptional service and it seems once again we hit our mark.
Tim Prevett was very helpful and kept us informed throughout the process. The technician also prepared a video presentation of the entire process, We were very pleased with the experience.
Tim Prevett was very helpful and kept us informed throughout the process. The technician also prepared a video presentation of the entire process, We were very pleased with the experience.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Margy, we love hearing from Tim's happy customers. Thank you for your review.