Reviews
I am always treated well at Serra Service.. Tristan , Jade and the rest know me and what I need them to do. They keep my car running top notch and I trust them.
I am always treated well at Serra Service.. Tristan , Jade and the rest know me and what I need them to do. They keep my car running top notch and I trust them.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your wonderful review, Terry! I’m thrilled to hear that you feel well taken care of by Tristan, Jade, and our service team at Serra Mazda Brighton. Your trust in us is greatly appreciated, and I’m glad to know your car is running smoothly. We look forward to seeing you again for your future service needs! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
I'm so grateful that you took care of me. I had no help from the other dealership. And you guys really stepped up. You are my new dealership, thank you so much
I'm so grateful that you took care of me. I had no help from the other dealership. And you guys really stepped up. You are my new dealership, thank you so much
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your kind words! I’m thrilled to hear that you had such a positive experience with us at Serra Mazda Brighton. We're dedicated to providing exceptional service, and I’m glad we could assist you when you needed it. Looking forward to being your new dealership and helping you again in the future! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
They made some mistakes and broke some pieces on my car when trying to fix it. Fortunately they worked to make it right, but I was not happy in the moment about it.
They made some mistakes and broke some pieces on my car when trying to fix it. Fortunately they worked to make it right, but I was not happy in the moment about it.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 3.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for sharing your experience with us. I appreciate your feedback and am glad to hear that we worked to make things right. I understand that mistakes can be frustrating, and we are committed to ensuring a better experience for our customers in the future. If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out. Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
Great service and communication Car was finished on time with a car wash. I appreciated the phone and text updates on the progress
Great service and communication Car was finished on time with a car wash. I appreciated the phone and text updates on the progress
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your kind words, Raymond! I greatly appreciate your feedback about the service and communication you received at Serra Mazda Brighton. I'm glad to hear that your car was finished on time and that you enjoyed the updates. We look forward to serving you again in the future! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
Sales person was a pleasure to work with however, sales manager is the whole reason I purchased my car elsewhere. Car had damage and vastly incorrect miles from the online listing. I thought no problem, they’ll make it with a slight price adjustment. Nope. Was told the price is the price. Then overheard the sales manager talking to a sales person that he, “highly doubts” that I have good credit and money down. Well guess what, I did! And another dealer got my money.
Sales person was a pleasure to work with however, sales manager is the whole reason I purchased my car elsewhere. Car had damage and vastly incorrect miles from the online listing. I thought no problem, they’ll make it with a slight price adjustment. Nope. Was told the price is the price. Then overheard the sales manager talking to a sales person that he, “highly doubts” that I have good credit and money down. Well guess what, I did! And another dealer got my money.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a used car
Thank you for sharing your experience, Monica. I appreciate your feedback and understand your concerns regarding the condition of the vehicle and the pricing. It's important to me that every customer feels confident in their purchase. I encourage you to reach out to me directly at Serra Mazda Brighton to better understand your experience and address your concerns. Your insights help me improve our services. Brett Paulson Mazda Sales Manager [email protected] 810-227-1100
Had oil changed on car, just took a long time. I like the dealership always clean.
Had oil changed on car, just took a long time. I like the dealership always clean.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 4.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your feedback! I appreciate your kind words about Serra Mazda Brighton and am glad to hear you enjoy our clean dealership. I understand that your oil change took longer than expected, and we are always striving to improve our service times. If you have any further concerns or suggestions, please feel free to reach out to me. We look forward to seeing you again! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
I got the tailgate stopper rusted. At first was declined for warranty. But the manager helped me out and put it on the warranty. The video inspection is great to have an obviously look.
I got the tailgate stopper rusted. At first was declined for warranty. But the manager helped me out and put it on the warranty. The video inspection is great to have an obviously look.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your feedback, Clark! I'm glad to hear that we was able to assist you with the warranty for your tailgate stopper. It's great to know that you found the video inspection helpful. I appreciate your support, and we hope to see you again at Serra Mazda Brighton! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
Service is great. Everyone is helpful and they do a great job with my car.
Service is great. Everyone is helpful and they do a great job with my car.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your kind words, Shelby! I’m thrilled to hear that you had a great experience with us at Serra Mazda Brighton. We take pride in providing excellent service and care for your car. We look forward to seeing you again soon! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
Friendly, competent, on schedule, and didn’t try to sell me things I didn’t really want or need.
Friendly, competent, on schedule, and didn’t try to sell me things I didn’t really want or need.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your positive comments! I'm glad to hear that you found us friendly and competent, and that your experience was positive without any pressure to buy unnecessary items. I truly appreciate your feedback, and we hope to see you again soon! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100
Very clean, everyone helpful, paperwork was fast, Bobby was great to talk to, and I enjoyed meeting the service department…
Very clean, everyone helpful, paperwork was fast, Bobby was great to talk to, and I enjoyed meeting the service department…
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Thank you for your wonderful review, Chris! I'm thrilled to hear that you found Serra Mazda Brighton to be clean and that Bobby was helpful during your visit. I appreciate your kind words, and we look forward to assisting you again in the future! Jade Stone Mazda Service Manager [email protected] 810-227-1100