Reviews
had a fantastic experience working with Nate at Honda! From the moment I walked in, he was incredibly welcoming, professional, and attentive. He took the time to understand exactly what I was looking for and answered all of my questions with total honesty and patience—never making me feel rushed or pressured. Nate made the entire car-buying process smooth, transparent, and actually enjoyable. His customer service is top-notch, and he went above and beyond to make sure I got a great deal and felt comfortable with my new vehicle before driving off the lot. If you are looking for a stress-free car shopping experience, I highly recommend asking for Nate! Thank you for the outstanding service!
had a fantastic experience working with Nate at Honda! From the moment I walked in, he was incredibly welcoming, professional, and attentive. He took the time to understand exactly what I was looking for and answered all of my questions with total honesty and patience—never making me feel rushed or pressured. Nate made the entire car-buying process smooth, transparent, and actually enjoyable. His customer service is top-notch, and he went above and beyond to make sure I got a great deal and felt comfortable with my new vehicle before driving off the lot. If you are looking for a stress-free car shopping experience, I highly recommend asking for Nate! Thank you for the outstanding service!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a used car
Thank you for sharing your wonderful experience with Nate at Honda of Bridgewater! We are grateful to hear that he made every step of the car-buying process smooth and enjoyable. Enjoy your new vehicle, and we look forward to serving you again in the future! Safe travels!
We had great experience with salesman Diloo! He showed us all the options for our requirement! Very happy with the sale!
We had great experience with salesman Diloo! He showed us all the options for our requirement! Very happy with the sale!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
- Did make a purchase
Gopal, it's fantastic to hear you had a positive experience with Diloo! Thank you for choosing Honda of Bridgewater and for sharing your review. Safe travels!
A little informal and seemingly uninterested in selling cars but they were great when we started taking numbers.
A little informal and seemingly uninterested in selling cars but they were great when we started taking numbers.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 4.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Thanks for your feedback! We're glad our team was helpful during the process. Thanks for choosing Honda of Bridgewater!
Ron Terry is a pleasure to deal with, this was my third interaction with the gentleman and he is always professional. I wanted to trade in a leased Honda truck with months remaining , Ron (sales) and Kelly (finance) were able to get me into a new suv for practically the same price. The whole experience moved quickly but due to a computer application error, it took a little longer than expected, that was not their fault. The dealership is always clean and everyone is friendly, I will definitely go back to this dealership in the future.
Ron Terry is a pleasure to deal with, this was my third interaction with the gentleman and he is always professional. I wanted to trade in a leased Honda truck with months remaining , Ron (sales) and Kelly (finance) were able to get me into a new suv for practically the same price. The whole experience moved quickly but due to a computer application error, it took a little longer than expected, that was not their fault. The dealership is always clean and everyone is friendly, I will definitely go back to this dealership in the future.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi Jim! Thank you for sharing your review of Ron Terry and Kelly! We are proud to have your support, and we look forward to serving you again in the future! - Honda of Bridgewater
Nate Daniels did a nice job with getting me a car. Very good service overall.
Nate Daniels did a nice job with getting me a car. Very good service overall.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
- Did make a purchase
Nora, we appreciate your shoutout to Nate at Honda of Bridgewater. See you next time. Safe travels!
Most dishonest service department. 691.00 for a tail light. Did it myself part was 80 dollars new took 10 minutes to change. I can go on and on about this place. Broke my side mirror, called and left numerous messages and never got a response... extremely disappointed
Most dishonest service department. 691.00 for a tail light. Did it myself part was 80 dollars new took 10 minutes to change. I can go on and on about this place. Broke my side mirror, called and left numerous messages and never got a response... extremely disappointed
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 2.0
- Does not recommend this dealer
- Came in for service or repair
Timothy, we would like to provide clarification regarding your concerns. Our records indicate that your vehicle arrived with a cracked taillight assembly. The cost for a new OEM replacement assembly is $691. Additionally, your vehicle was towed from our dealership due to the need for engine repairs. At the time of towing, we confirmed that the mirror was intact. We also have documented photographs showing the pre-existing scratches and dents present on the vehicle upon its arrival at our dealership. Thank you, Marcello Nizzardo - Service Manager - 908-722-5578 ext 113
The price listed is low, but $6000 in fees once you get there. So make sure you do the math.
The price listed is low, but $6000 in fees once you get there. So make sure you do the math.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a used car
- Did not make a purchase
Thank you for the review. We sincerely apologize for any confusion you experienced and will make sure this feedback gets shared internally. If you have any additional questions or concerns, please feel free to contact me directly. Best, Zakir Hussain - Sales - 908-722-5566
Always a pleasure to deal with. Jonas amemasor got me into a new lease without any issues and was a pleasure to deal with. I bought my last six vehicles for Honda Bridgewater and I'm always happy with my purchase
Always a pleasure to deal with. Jonas amemasor got me into a new lease without any issues and was a pleasure to deal with. I bought my last six vehicles for Honda Bridgewater and I'm always happy with my purchase
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi Raryan! Thank you for your continued support and for choosing Honda of Bridgewater! It's wonderful to hear that Jonas made your leasing experience seamless and enjoyable. We look forward to serving you again in the future! Safe travels!
Working with Ron Terry was a pleasure and one if the first times I dealt with a car sales professional who listened, was wonderfully knowledgeable, and flexible. Recommend him highly!
Working with Ron Terry was a pleasure and one if the first times I dealt with a car sales professional who listened, was wonderfully knowledgeable, and flexible. Recommend him highly!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi Neil Harold! Thank you for choosing Honda of Bridgewater and for highlighting Ron's exceptional service! We look forward to serving you again in the future.
Dealer was nice and friendly. Helped me buy out my lease and no issues or problems came about
Dealer was nice and friendly. Helped me buy out my lease and no issues or problems came about
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a used car
Thank you for choosing us! We'll see you next time. Safe travels! - The Honda of Bridgewater Team