Skip to main content

Group 1 Mazda Denton

(1,947 reviews)
Visit Group 1 Mazda Denton
Sales hours: 8:30am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 7:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Thursday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Friday 8:30am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Saturday 8:30am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
2026 state dealer award
View 13 awards
2026 state dealer award 2021 state dealer award 2019 state dealer award 2018 state dealer award 2016 state dealer award
2026 consumer dealer award 2024 consumer dealer award 2021 consumer dealer award 2020 consumer dealer award 2019 consumer dealer award 2018 consumer dealer award 2016 consumer dealer award 2015 consumer dealer award

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

New (940) 295-4889 (940) 295-4889
Used (940) 448-3232 (940) 448-3232
Service (940) 489-3293 (940) 489-3293

Inventory

See all 479 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

Service center

Phone number (940) 489-3293

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(1,947 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Group 1 Mazda Denton from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Mazda of Denton Service Department is always quick to have availability and complete needed service in a short amount of time.

Mazda of Denton Service Department is always quick to have availability and complete needed service in a short amount of time.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hello Michelle, thank you; we appreciate your feedback! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

Show full review

I bought my Mazda here. And this was the second time I went in for an oil change. They are very honest, and upfront with everything. Very courteous people. My car was done within a couple of hours. I didn't have to wait too long!

I bought my Mazda here. And this was the second time I went in for an oil change. They are very honest, and upfront with everything. Very courteous people. My car was done within a couple of hours. I didn't have to wait too long!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Had a great experience with Group 1. Miguel and Ozzy were very professional and welcoming answering all my questions and assisting with purchasing my first Mazda SUV. Enjoy my ride and look forward to doing business again with Group 1 Mazda Denton.

Had a great experience with Group 1. Miguel and Ozzy were very professional and welcoming answering all my questions and assisting with purchasing my first Mazda SUV. Enjoy my ride and look forward to doing business again with Group 1 Mazda Denton.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Group 1 Mazda Denton! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

Show full review

It was the fastest, smoothest, and easiest car buying experience I have ever had in my life.

It was the fastest, smoothest, and easiest car buying experience I have ever had in my life.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Group 1 Mazda Denton. If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

Show full review

First impressions are important. I was treated terribly when I entered. I approached the service desk and was greeted with a rough attitude. I explained my situation and instead of approaching from a place of understanding, the woman at the service desk started telling me what couldn't happen. I almost asked if I should come back later because she was in a bad mood and taking it out on me. I then was given a number to text with questions. I texted it and received no response. Then they couldn't find my warranty info and tried to charge me. I had to talk to someone in finance who confirmed I had purchased the warranty. The woman and her supervisor couldn't find my info but finance found it immediately. I'm considering not returning here once my warranties are up. I have had good experiences here before but this time was the worst and made me want to go elsewhere. They have a sign near the service desk that showcases their values. Respect and professionalism are listed there, among others I was treated disrespectfully and there was a sincere lack of professionalism. I've been a customer here since 2019 and the service desk level of customer care has decreased significantly in that time.

First impressions are important. I was treated terribly when I entered. I approached the service desk and was greeted with a rough attitude. I explained my situation and instead of approaching from a place of understanding, the woman at the service desk started telling me what couldn't happen. I almost asked if I should come back later because she was in a bad mood and taking it out on me. I then was given a number to text with questions. I texted it and received no response. Then they couldn't find my warranty info and tried to charge me. I had to talk to someone in finance who confirmed I had purchased the warranty. The woman and her supervisor couldn't find my info but finance found it immediately. I'm considering not returning here once my warranties are up. I have had good experiences here before but this time was the worst and made me want to go elsewhere. They have a sign near the service desk that showcases their values. Respect and professionalism are listed there, among others I was treated disrespectfully and there was a sincere lack of professionalism. I've been a customer here since 2019 and the service desk level of customer care has decreased significantly in that time.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the way you were treated during your recent visit. The attitude and lack of professionalism you described are not the level of customer service we expect from our team. We also understand how frustrating it was to receive no response to your questions and then be told that your warranty information could not be located, only to have Finance find it immediately. We appreciate that you have trusted us with your vehicle since 2019, and we are disappointed that this visit left you feeling disrespected and considering taking your business elsewhere. We would appreciate the opportunity to address your concerns with our service leadership and work to regain your trust. Thank you for bringing this to our attention. Tyler Mitchell Group 1 Mazda of Denton General Manager [email protected]

Show full review

Brought my Mazda 6 for simple oil change. Arrived at my appointment 1:45 time. Received service text confirming intake but never received another text, never received the technician's inspection or recommendations. 2 hours later I walked up to the service desk for update and my car keys was in the cabinet. The original service advisor was busy and never acknowledged me, another advisor completed my payment paperwork. No one apologized. He didn't know how long my car was ready. This visit was not normal, usually have interactions with the advisor but not today.

Brought my Mazda 6 for simple oil change. Arrived at my appointment 1:45 time. Received service text confirming intake but never received another text, never received the technician's inspection or recommendations. 2 hours later I walked up to the service desk for update and my car keys was in the cabinet. The original service advisor was busy and never acknowledged me, another advisor completed my payment paperwork. No one apologized. He didn't know how long my car was ready. This visit was not normal, usually have interactions with the advisor but not today.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your experience. We’re sorry that your recent oil change did not meet the level of service and communication you’ve come to expect from us. You should have received timely updates, including your inspection results and recommendations, and our team should have acknowledged you and communicated clearly when your vehicle was ready. We sincerely apologize that no one took the time to explain the status of your vehicle or apologize for the delay in communication. We appreciate you bringing this to our attention and will use your feedback to address these communication gaps with our service team. We value your continued business and hope we have the opportunity to provide the experience you’re accustomed to on your next visit. Tyler Mitchell Group 1 Mazda of Denton General Manager [email protected]

Show full review

In and out in about 2 hours!. No xx from this dealer. Great price as advertised. Sales guy was great. Finance guy was great. All good!

In and out in about 2 hours!. No xx from this dealer. Great price as advertised. Sales guy was great. Finance guy was great. All good!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello, thank you; we appreciate your feedback! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

Show full review

Junior, made my experience exceptional. He knows the art of Customer Service. I felt like he was really paying attention to what needed to be done in terms of listening to me, going above and beyond to take care of my situation and treating me with a great deal of respect. Can we clone him please!

Junior, made my experience exceptional. He knows the art of Customer Service. I felt like he was really paying attention to what needed to be done in terms of listening to me, going above and beyond to take care of my situation and treating me with a great deal of respect. Can we clone him please!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! We sincerely thank you for the positive review, and look forward to seeing you again soon!

Show full review

Pleased as always with everything at the dealership and my experience with the ones I come in contact with when visiting and having my car serviced?

Pleased as always with everything at the dealership and my experience with the ones I come in contact with when visiting and having my car serviced?

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi James, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Thank you, and have a fantastic day!

Show full review

Our Mazda CX-9 needed new parts and repairs. Group 1 did a great job even though the Mazda warranty people were not at their best and made the repair time much longer.

Our Mazda CX-9 needed new parts and repairs. Group 1 did a great job even though the Mazda warranty people were not at their best and made the repair time much longer.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

Show full review
See all 1947 reviews

Related searches near you