Skip to main content

777 Nissan

(402 reviews)
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 7:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Friday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–9:00pm 7:00am–7:00pm
Sunday Closed Closed

Inventory

See all 30 vehicles from this dealership.

About our dealership

Las Vegas' newest Nissan store! Just minutes from the Strip. Enjoy an easy transparent buying process, with no haggle pricing, and non-commissioned sales people. Our state of the art service department features 45 climate controlled bays, four RiTech 3 second doors, and a UVEye diagnostic machine that is like an MRI for your car! We are also a Nevada certified smog station. Our Parts department stocks Nissan, Nismo, and JDM parts and accessories for all your DIY needs. We even stock tires! Our customer lounge features HD TV, wireless internet, a quiet room and multiple phone charging stations.
Welcome to 777 Nissan!

Service center

Phone number (855) 346-6615

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
7:00am–7:00pm
Sunday
Closed

Reviews

(402 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of 777 Nissan from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I want to start by saying if you are in the market for a vehicle, please please please come here!!!! Calvin Parnell and JR Dillon are absolutely fantastic! They really listened to what I was looking for and were willing to work with me. Once we came to an agreement it didn’t even feel like it was a “ car deal”. Usually you’re stuck negotiating for hours , expecting the waste of time, the back and forth and I could honestly say this was probably one of the most painless car buying experiences I have had. The WHOLE dealership staff, from the moment you walk in to the end are all super nice, super attentive, even if they aren’t necessarily working with you they are all willing to help. Last, but absolutely not least Willie Green from finance was just the cherry on top. He was thorough, made sure I understood my contract, options, etc. He made sure my paperwork was filed properly, kept me in the loop. He was so efficient I got my greenslip in 3 business days!!!! They listen to the customer and regardless of your situation they genuinely try to make things work. They try to get you into a vehicle you actually like not whatever they want to sell. I genuinely would like to thank the guys I had the pleasure of working with and appreciate everyone who works there as well. I would highly recommend 777 Nissan. Sorry for the long review!

I want to start by saying if you are in the market for a vehicle, please please please come here!!!! Calvin Parnell and JR Dillon are absolutely fantastic! They really listened to what I was looking for and were willing to work with me. Once we came to an agreement it didn’t even feel like it was a “ car deal”. Usually you’re stuck negotiating for hours , expecting the waste of time, the back and forth and I could honestly say this was probably one of the most painless car buying experiences I have had. The WHOLE dealership staff, from the moment you walk in to the end are all super nice, super attentive, even if they aren’t necessarily working with you they are all willing to help. Last, but absolutely not least Willie Green from finance was just the cherry on top. He was thorough, made sure I understood my contract, options, etc. He made sure my paperwork was filed properly, kept me in the loop. He was so efficient I got my greenslip in 3 business days!!!! They listen to the customer and regardless of your situation they genuinely try to make things work. They try to get you into a vehicle you actually like not whatever they want to sell. I genuinely would like to thank the guys I had the pleasure of working with and appreciate everyone who works there as well. I would highly recommend 777 Nissan. Sorry for the long review!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Customer service was amazing! Brandi is very professional and she explained me everything about my vehicle needs, thank you so much for her help and attention!

Customer service was amazing! Brandi is very professional and she explained me everything about my vehicle needs, thank you so much for her help and attention!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the wonderful feedback! We’re so glad to hear that Brandi provided you with professional, attentive service and took the time to explain everything regarding your vehicle’s needs. We truly appreciate your business and kind words!

Show full review

All staff are very helpful and professional, and the price they gave to me is very good, this is the best car dealer I have seen in Las Vegas.

All staff are very helpful and professional, and the price they gave to me is very good, this is the best car dealer I have seen in Las Vegas.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your wonderful review! We're honored to hear that you found our team to be helpful and professional, and that you were pleased with the price we offered. Providing exceptional customer service and great value is what we strive for every day. We truly appreciate your recommendation and are grateful you chose 777 Nissan. We look forward to serving you again in the future. Enjoy your new vehicle!

Show full review

Issy is always extremely helpful and knowledgeable. Very straightforward and quick. I’ll definitely keep bringing my vehicle here for service. I enjoying getting my service completed here.

Issy is always extremely helpful and knowledgeable. Very straightforward and quick. I’ll definitely keep bringing my vehicle here for service. I enjoying getting my service completed here.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that Issy has consistently provided you with helpful, knowledgeable, and efficient service. We'll be sure to share your kind words with Issy hey'll truly appreciate the recognition. Thank you for trusting 777 Nissan with your vehicle. We look forward to continuing to provide you with the great service you've come to expect!

Show full review

I’ve had an amazing experience buying today!! I recommend coming here for your next purchase!! Ask for Jose and Xochitl

I’ve had an amazing experience buying today!! I recommend coming here for your next purchase!! Ask for Jose and Xochitl

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you so much for the amazing review! We're thrilled to hear you had such a great car-buying experience. Jose and Xochitl will be happy to know they made such a positive impact. We truly appreciate your recommendation and look forward to seeing you again at 777 Nissan!

Dealer response

Thank you so much for the amazing review! We're thrilled to hear you had such a great car-buying experience. Jose and Xochitl will be happy to know they made such a positive impact. We truly appreciate your recommendation and look forward to seeing you again at 777 Nissan!

Dealer response

Thank you so much for the amazing review! We're thrilled to hear you had such a great car-buying experience. Jose and Xochitl will be happy to know they made such a positive impact. We truly appreciate your recommendation and look forward to seeing you again at 777 Nissan!

Show full review

The usual dealership tactics and promises that were never met and then the other issues. Called and called, til we agreed to come in. We were tired and told everytwould be ready, so it would only take a few minutes. The trade in we gave them was a Nissan rogue with recall issues. That is a Nissan problem not mine. Still did not give me a good deal on it, but they refused to fix the issues. The car we got was marked on sale at 24k. The following week if we would have waited for memorial day would been 3k cheaper. Lucky for us though after all the mark ups we got it for 37k. We also said no warranties other than gap. But there are 3 extra charges on the contract -warranties. The lock system was not removed from the new car. So when we got home, and shut the car off, car did not start the next day. I still had to take a bus to work. Had to walk 3/4 of a mile to the stop and back. On the way back it was around 95 degrees outside. Not happy with the deal. They could have honored the sale price, they could have gone over the contract with us. But because we are senior citizens or the fact we are women, we were screwed over

The usual dealership tactics and promises that were never met and then the other issues. Called and called, til we agreed to come in. We were tired and told everytwould be ready, so it would only take a few minutes. The trade in we gave them was a Nissan rogue with recall issues. That is a Nissan problem not mine. Still did not give me a good deal on it, but they refused to fix the issues. The car we got was marked on sale at 24k. The following week if we would have waited for memorial day would been 3k cheaper. Lucky for us though after all the mark ups we got it for 37k. We also said no warranties other than gap. But there are 3 extra charges on the contract -warranties. The lock system was not removed from the new car. So when we got home, and shut the car off, car did not start the next day. I still had to take a bus to work. Had to walk 3/4 of a mile to the stop and back. On the way back it was around 95 degrees outside. Not happy with the deal. They could have honored the sale price, they could have gone over the contract with us. But because we are senior citizens or the fact we are women, we were screwed over

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the time spent during the purchase process, the pricing of the vehicle, the products included in your contract, and the issues you experienced shortly after taking delivery. We recognize how frustrating it can be when expectations and the final experience do not align. Our goal is to provide transparent communication and ensure customers fully understand all aspects of their purchase before completing paperwork. We regret that you left feeling otherwise. We are also sorry to hear about the inconvenience caused by the vehicle issue you experienced after delivery. We take comments like yours seriously and would appreciate the opportunity to learn more about your experience and review the concerns you've raised. Please contact [email protected] at your convenience so we can discuss the matter further. Thank you for your feedback.

Consumer response

Very funny. The email address that i was told to contact about the issues is non existant. I tried twice

Show full review

Buyer beware! In my experience, this dealership used high-pressure sales tactics, poor communication, and made promises that were not followed through on. The overall process felt frustrating, misleading, and far less transparent than it should have been. From my experience, there are much better dealerships in Las Vegas that provide a more straightforward and professional buying experience. I strongly recommend AVOIDING this dealership all together. This dealership lives up in every way to WHAT'S WRONG with DEALERSHIPS. Why reward these types of dealerships with your business? Educate yourself before making such a big decision and shop around avoiding the poorly run ones. I would start by avoiding 777 Nissan. I was especially disappointed by empty promises, lack of communication and the expensive add-ons, including KARR Security (google reviews and see people's experience on this type of security system, generally not good) that did not feel clearly disclosed upfront and appeared primarily intended to increase profits. The overall experience from 777 Nissan left me feeling like customer service and honesty were not priorities. For me, the wasted time, stress, and lack of transparency made this a dealership a very disappointing experience that I would not return to or recommend for either new or used vehicle purchases. I hope this review helps other buyers make a more informed decision before choosing where to do business.

Buyer beware! In my experience, this dealership used high-pressure sales tactics, poor communication, and made promises that were not followed through on. The overall process felt frustrating, misleading, and far less transparent than it should have been. From my experience, there are much better dealerships in Las Vegas that provide a more straightforward and professional buying experience. I strongly recommend AVOIDING this dealership all together. This dealership lives up in every way to WHAT'S WRONG with DEALERSHIPS. Why reward these types of dealerships with your business? Educate yourself before making such a big decision and shop around avoiding the poorly run ones. I would start by avoiding 777 Nissan. I was especially disappointed by empty promises, lack of communication and the expensive add-ons, including KARR Security (google reviews and see people's experience on this type of security system, generally not good) that did not feel clearly disclosed upfront and appeared primarily intended to increase profits. The overall experience from 777 Nissan left me feeling like customer service and honesty were not priorities. For me, the wasted time, stress, and lack of transparency made this a dealership a very disappointing experience that I would not return to or recommend for either new or used vehicle purchases. I hope this review helps other buyers make a more informed decision before choosing where to do business.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations and that you felt there were concerns with communication, transparency, and the overall purchasing process. At 777 Nissan, we aim to provide a clear, honest, and professional experience for every customer, and it is disappointing to hear that we fell short in your case. Your comments regarding pricing, add-ons, and communication have been noted and will be shared with our management team for review. We would like the opportunity to look further into your concerns and better understand your experience. Please contact [email protected] so we can assist you directly and address this matter with management.

Show full review

I have found all employees to be friendly, professional and helpful whenever my car is being serviced. Also appreciate Wyatt taking time to and all of my questions!

I have found all employees to be friendly, professional and helpful whenever my car is being serviced. Also appreciate Wyatt taking time to and all of my questions!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your kind words! Our team takes great pride in providing excellent customer service and we are happy to hear that Wyatt was able to assist you with all your questions. We look forward to seeing you again for all your car servicing needs.

Dealer response

Thank you for your kind words! Our team takes great pride in providing excellent customer service and we are happy to hear that Wyatt was able to assist you with all your questions. We look forward to seeing you again for all your car servicing needs.

Show full review

Fantastic job great work. Dealers are not supposed to be this nice. Lol Wyatt was excellent

Fantastic job great work. Dealers are not supposed to be this nice. Lol Wyatt was excellent

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the awesome feedback! We’ll take that as the highest compliment 😄 We believe great service and genuine kindness should always be part of the experience. Wyatt will be so happy to hear your shoutout he works hard to make sure every customer feels taken care of. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Show full review

Since I purchased the car at 777, the service has always been excellent. Today, at the first 5,000-mile maintenance, it was no different

Since I purchased the car at 777, the service has always been excellent. Today, at the first 5,000-mile maintenance, it was no different

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you so much for your continued trust and loyalty! We’re thrilled to hear that your experience has remained excellent since purchasing your vehicle with us at 777 Nissan and that your first 5,000-mile maintenance visit was no exception. Consistency in service is something we take great pride in.We truly appreciate your support and look forward to being here for all your future service needs!

Show full review
See all 402 reviews

Related searches near you